بهترین مراکز خرید پاریس

امروز قرار در کی برتره است که شما را با بهترین مراکز خرید پاریس آشنا کنیم؛ گالری لافایت در نزدیکی اپرا گارنیه است که یکی از دیدنی ترین مناطق پاریس است.  شما در این مرکز خرید می توانید بیش از ۳۵۰۰ بزند معروف بین المللی را تماشا کنید و در صورت تمایل کالای مد نظر خود را تهیه کنید.  البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این مرکز نه تنها یک مرکز  تجاری بلکه یک مرکز توریستی است و شما می توانید یک روز به یاد ماندنی برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

مرکز خرید بوگرنل

یکی از دلایل اهمیت این مرکز این است که طراحان این مرکز خرید برای ساخت آن به طبیعت اهمیت ویژه ای داده اند. البته نمای شیشه ای ان نیز در جذب مشتری نقش خیلی مهمی دارد. این مرکز خرید به سه جزیره جداگانه تقسیم شده است که یکی از آن ها جزیره مگنتیک است که دارای فر‌وشگاهی از طراحان معروف است. جزیره پانورامیک نیز شامل فروشگاه های دیگر و ۱۴ رستوران است. ‌جزیره دیگر این مرکز خرید سیتی است که دارای عابر بانک و دفتر پیشخوان است. شما همه روزه می توانید از ۱۰‌صبح تا ۹ شب به این مرکز خرید سر بزنید.

مرکز خرید بن مارشه

این مرکز خرید نیز یکی از بهترین مراکز خرید پاریس است که قیمت های نسبتا بالایی دارد. یک ویژگی مثبتی که مراکز خرید پاریس دارند این است که نزدیکی مناطق گردشگری هستند برای مثال این مرکز خرید در مجاورت باغ لوکزامبورگ است. تنوع محصولات در این مرکز خرید بسیار بالا است و شما می توانید در این مرکز خرید لباس طراح های معروفی مثل مارک ژاکوب را پیدا کنید و بعد از خرید نیز خود را به صرف خوراکی های خوشمزه ای مثل ماکارون های لذیذ و پنیر های معروف فرانسوی دعوت کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید کرج

بهترین مراکز خرید پاریسمرکز خرید پرنتام اُسمان

واحد های تجاری زیادی در این مرکز خرید وجود دارد که اجناس خیلی لوکس با برند های متفاوتی دارند. باید خدمتتان عرض کنیم که مغازه های این مرکز خرید سه بخش جدا به نام های  پرنتام مد، پرنتام مردان و پرنتام زیبایی تقسیم می شوند.  اگر فرد خوش خوراکی هستید اصلا نگران نباشید زیرا مرکز خرید نیز یک شعبه از شیرینی فروشی لادوره دارد و شما می توانید از انواع شیرینی و ماکارون را برای خود سفارش دهید و یا این که خود را به صرف قهوه ی فرانسوی دعوت کنید.

مرکز خرید هتل شهر

یکی دیگر از گران قیمت ترین مراکز خرید این شهر بازار هتل شهر است که معمولا افراد آن را با حروف HBV نیز می شناسند. شما به راحتی می توانید فروشگاه هایی که انحصارا با برند های معروف کار می کنند را ببینید. مسئله ای که مشتری های این مرکز خرید را وفادار کرده است برخورد خوب و رفتار دوستانه ی فروشندگان است. البته باید اضافه کنیم که این ساختمان از لحاظ تاریخی نیز اهمیت دارد اگر مایل هستید به مراکز خرید ارزان تری بروید و خرید مقرون به صرفه تری داشته باشید با ما همراه باشید.

مرکز خرید فروم دز آل

قطعا هر کسی که به پاریس سفر کند به موزه لوور نیز سر می زند؛ اگر به موزه لوور رفتید می توانید به مرکز خریدی که در مجاورت آن است یعنی فروم دز آل بروید. نمای این مرکز خرید به گونه ای طراحی شده است که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند . حتما باید به این نکته اشاره کنیم که برخی فروشگاه های این مرکز خرید را در هیچ کجای پاریس نمی توانید پیدا کنید. علاوه بر این ها فروشگاه هایی برای برند های معروفی مثل جولز، ناف ناف، اچ اند ام و سوپر درای در این مرکز خرید وجود دارند.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید ژاپن

مرکز خرید ایتالی دومرکز خرید ایتالی دو

این مرکز خرید در میدان سیزدهم پاریس است که به خاطر فروشگاه های متعدد و رستوران های فوق العاده و هم چنین قیمت های مناسبی که دارد به یکی از بهترین مراکز خرید پاریس تبدیل شده است. اگر به خرید جواهر علاقه دارید می توانید جواهراتی از بین برند های اوروبروس و آگاتا انتخاب کنید. بعد از خرید و با حتی بین خرید نیز می توانید به رستوران و کافی شاپ مرکز خرید بروید و از روز خود لذت ببرید.

مرکز خرید سفورا

این مرکز خرید نه تنها در پاریس بلکه در کل دنیا شناخته شده است و به بهشت میکاپ آرتیست ها و طرفداران لوازم آرایشی معروف است. این مرکز خرید فروشگاه های خیلی بزرگی دارد که هر کدام از آن ها پنل هایی از معروف ترین برند ها را در مغازه خود گذاشته اند تا شما بتوانید از نزدیک کیفیت محصولات را ببینید. از آن جایی که برند های مختلفی در این مرکز خرید وجود دارد قطعا قیمت های متفاوتی را خواهید دید و شما با توجه به پولی که دارید می توانید به راحتی خرید کنید.

مرکز خرید لا واله ویلاژمرکز خرید لا واله ویلاژ

اگر مایل هستید یک خرید اقتصادی تری داشته باشید ما یک مرکز خرید را به شما معرفی می کنیم که بتوانید کالا های لوکس را با قیمت ارزان تر بخرید. مرکز خرید لا واله ویلاژ نیز یکی دیگر از بهترین مراکز خرید پاریس است که در نزدیکی دیزنی است. جالب است بدانید که این مرکز خرید برای این که از شلوغی و ازدحام جمعیت جلوگیری کنند برای فروش خصوصی خود ثبت نام آنلاین انجام می دهند. این مرکز خرید همه روزه از ۱۰ صبح تا ۷ شب باز است و شما به راحتی می توانید به این پاساژ مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید استانبول

اوت لت های پاریس

شما برای خرید به صرفه تر و مناسب تر نیز می توانید به حراجی های شهر سر بزنید. این بازار نیز تنوع زیادی دارد و از همه مهم تر قیمت مناسبی دارد که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. مرکز خرید کاروسل دو لوور نیز یکی از مراکزی تست که می توانید انواع لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی،  کیف و کفش، عطر و ادکلن و هر چیزی که فکرش را بکنید را در آن پیدا کنید و با کیسه های پر به خانه ی خود باز گردید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *