بهترین مراکز خرید چابهار

ما در این مقاله قصد داریم تا بهترین مراکز خرید چابهار را به شما معرفی کنیم تا در صورتی که شما برای خرید کردن به این شهر مراجعه می کنید بتوانید مراکز خرید عالی این شهر را بشناسید.

چابهار یکی از شهر های بسیار زیبا با طبیعتی بسیار دلنشین می باشد که گنجینه ای در کشور ایران به حساب می‌آید طبیعت بسیار دل انگیز و شگفت انگیز چابهار سالانه افراد بسیار زیادی را به سمت خود جذب می‌کند و مسافران و توریست های بسیار زیادی به این شهر بسیار زیبا و خوش آب و هوا و دلنشین سفر میکند علاوه بر تمامی این موارد چابهار منطقه آزاد تجاری به حساب می آید و همین موضوع سبب شده است تا رونق کسب و کار در این بندر بسیار زیاد شود بسیاری از افرادی که به شهر چابهار سفر میکنند قصد خرید کردن از این منطقه آزاد را دارند.

۱_ بازار پردیس چابهار

بازار پردیس چابهار از بهترین مراکز خرید چابهار و عالی ترین و همینطور معروف ترین بازارهای شهر چابهار به حساب می‌آید که افراد بسیار زیادی برای خرید اجناس به این بازار مراجعه می‌کنند در این بازار انواع برندهای شناخته شده را می توانید پیدا کنید در بازار چابهار انواع لوازم آرایشی اورجینال و لباس زنانه و کفش و خوراکی های خارجی و لوازم خانگی را می توانید پیدا کنید.

این بازار یک پارکینگ بزرگ اختصاصی را هم دارا می باشد تا بتوانید ماشین خود را در این پارکینگ پارک کنید. بازار پردیس چابهار از معروف ترین و معتبرترین بازارهای واقع در این شهر می باشد که از اجناس بسیار عالی با کیفیتی بسیار خوب را به شما میفروشند.

آدرس: بلوار امام خمینی به سمت کنارک ۱۰ کیلومتر بیرون از شهر مقابل پارک چابهار

۲_ مجتمع تجاری صدف چابهار

مجتمع تجاری صدف که در شهر چابهار واقع شده است از بهترین مراکز خرید چابهار زیبا به حساب می آید که جز پرطرفدار ترین و شناخته شده ترین مراکز خرید در این شهر می باشد اگر شما قصد دارید لوازم خانگی خارجی را خریداری کنید و به این منظور به شهر چابهار سفر کرده اید حتما به شما پیشنهاد می شود تا سری به مجتمع تجاری صدف بزنید.

شما در این مرکز خرید می توانید انواع لوازم خانگی خارجی و همینطور مدل های مختلف تلویزیون را مشاهده کنید و اگر پسندیدید آنها را تهیه کنید به شما پیشنهاد می شود تا اگر کالایی را پسندیدید قبل از خرید کردن قیمت آن را با قیمت همان کالا در شهر خود مقایسه کنید و پس از آن ، آن را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید چالوس

آدرس: بلوار ریگی منطقه آزاد تجاری چابهار

۳_ مجتمع تجاری تیس چابهار

یکی دیگر از بازارهای بسیار معروف و عالی در شهر چابهار و بهترین مراکز خرید چابهار مجتمع تجاری تیس می باشد در بخشی از این مجتمع تجاری عظیم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی اصل و اورجینال با بهترین کیفیت و عطر و ادکلن به فروش می رسد که بسیاری از افراد برای خریدن لوازم آرایشی و عطر و ادکلن به این مجتمع تجاری بسیار بزرگ مراجعه می‌کنند و در طبقه دوم مجتمع تمام کالاهای چینی به فروش میرسد.

بنابراین اگر برای خرید لوازم چینی به شهر چابهار سفر می کنید به شما پیشنهاد می شود تا حتما سری به این مجتمع بسیار بزرگ بزنید زیرا تمامی کالاهای چینی را در انواع مختلف و مدل های بسیار مختلف به فروش می رسانند.ضمنا ما در این مقاله بهترین پاساز های چابهار نیز برای آشنایی بیشتر خدمتتان معرفی کرده ایم.

آدرس: بلوار امام خمینی مسیر کنارک ۱۰ کیلومتر بیرون شهر

بهترین مراکز خرید چابهار

۴_بازار ابریشم چابهار

اگر با شهر چابهار آشنا باشید حتماً اسم بازار ابریشم چابهار به گوشتان رسیده است بازار ابریشم در شهر چابهار جز درجه یک ترین و معروفترین و پرطرفدارترین بازارها در این شهر به حساب می‌آید که افراد بسیار زیادی برای خرید وسیله های زیادی به این بازار مراجعه می‌کنند بازار ابریشم چابهار علاوه بر اجناسی مانند لوازم خانگی و لوازم آرایشی کالاهای روزانه و مصرفی را نیز به فروش می رساند.

به همین دلیل است که هم برای مسافران و هم برای افراد بومی اونجا بسیار مناسب می باشد لازم است گفته شود که اگر از بازار ابریشم چابهار خرید کنید در قرعه کشی ماهانه این بازار هم شرکت کرده اید بدلیجات و زیورآلات و لوازم صوتی و تصویری و انواع پوشاک نیز در این بازار عرضه می شود.

آدرس: بلوار امام خمینی  مسیر کنارک ۱۰ کیلومتر خارج شهر

۵_ مجتمع تجاری صالحیار چابهار

اگر به دنبال این هستید که به یک مجتمع تجاری لوکس در شهر چابهار بروید به شما پیشنهاد می شود تا به مجتمع تجاری صالحیار در شهر چابهار بروید برای خریدن کالاهای خارجی و لوازم خانگی بسیار باکیفیت و لوازم آرایشی اصل و باکیفیت و چای و شکلات و بسیاری از این موارد شما می توانید مجتمع تجاری صالحیار مراجعه کنید .

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید بندرعباس

برخی از برندهای خاص را در این مجتمع تجاری می توانید مشاهده کنید که به فروش می رسند از ویژگیهای این مجتمع تجاری عرضه لوازم آرایشی و عطر و ادکلن ارزان قیمت می باشد لازم به ذکر است که گفته شود مجتمع تجاری صالحیار جز معروف ترین و درجه یک ترین مراکز خرید در این شهر به حساب می آید.

آدرس: بلوار خمینی به طرف کنارک ۱۰ کیلومتری چابهار مقابل مرکز خرید فردوس

۶_بازار فردوس چابهار

همانطور که در قسمت های اول گفته شد منطقه آزاد چابهار مراکز خرید و مجتمع های تجاری و بازارهای خرید بسیار زیادی را دارا می باشد بازار فردوس در شهر چابهار یکی از این بازارها میباشد که جزو بهترین بازار های شهر چابهار به حساب می‌آید و وسیله های بسیار زیادی را در خود جای داده است بازار فردوسی چابهار یکی دیگر از بازارهای این شهر میباشد که کالاهای مورد نیاز مسافران و همینطور مردم بومی آن شهر را نیز تامین می کند.

اجناسی که در این بازار بزرگ به فروش میرسند بسیار متنوع و زیاد هستند اما برخی از آنها عبارتند از تنقلات خارجی و شکلات ها و چای و لباس و کیف و کفش و ابزار آلات.

آدرس: جنب اداره منطقه آزاد

۷_مجتمع تجاری سینا چابهار

مجتمع تجاری سینا در چابهار یکی از بهترین و معروف ترین مراکز خرید در این شهر می باشد که شما می‌توانید وسیله هایی با کیفیت عالی و قیمت مناسب را از ان جا خریداری کنید. این مجتمع تجاری یک از مراکز خرید بسیار معتبر در این شهر می باشد.

در این مجتمع تجاری کالاهای خارجی و با کیفیت مانند انواع تنقلات و شکلات ها و لوازم آرایشی و بهداشتی اصل و اورجینال و با کیفیت بالا عرضه می‌شود.  و همین طور وسیله های تولید داخلی با کیفیت بالا و بی نظیر نیز فروخته میشود.

بهترین مراکز خرید چابهار

۸_بازار طلا چابهار

همان طور که از اسم آن مشخص است این بازار برای خرید و فروش طلا و جواهرات می باشد.‌ اگر به دنبال خرید طلا و جواهر در شهر چابهار هستید حتما به بازار طلا در این شهر مراجعه کنید زیرا بازار طلا چابهار بسیار معتبر می باشد و شما می‌توانید با خیالی راحت و آسوده طلا بخرید یا طلا های خود را بفروشید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید تبریز

اگر شما ساکن تهران می باشد در مجتمع تجاری طلا در شهر چابهار حتما می‌توانید مدل های متنوع و جدیدی از طلا و جواهر را در این مجتمع تجاری طلا پیدا کنید که بسیار زیبا و خاص می باشد. اگر قصد دارید به شهر چابهار سفر کنید به شما پیشنهاد می شود تا حتما به این بازار سر بزنید و از طلاهای ان دیدن کنید.

۹_ بازار سنتی یا دکه بازار چابهار

همه مردمی که به شهر های مختلف سفر می‌کنند علاقه مند به این هستند که از  مراکز سنتی آن شهر و صنايع دستي و تمامی چیز هایی که متعلق به این شهر می باشد دیدن کنند.  بازار های سنتی در هر شهر نشان دهنده فرهنگ بومی و آداب آن شهر است. اگر میخواهید به بازاری بروید که صنایع دستی شهر چابهار در آن وجود دارد و فضایی بی نظیر و زیبا را دارد به شما پیشنهاد می‌شود تا به بازار سنتی چابهار و یا بازار دکه که نام دیگر آن است بروید.

علاوه بر صنایع دستی مردم این شهر شما می‌توانید در این بازار انواع ادویه ها که ممکن است در دیگر شهر ها نباشد و انواع زیور الات سنتی و… را بیابید.

آدرس: بلوار امام خمینی خیابان فردوسی پس از پاساژ دوست خواه

۱۰_بازار زن ها یا بازار مادر بزرگ

بازار زن ها یکی از بازار های دیگر شهر چابهار میباشد که از  بهترین مراکز خرید چابهار و بسیار عالی و پرطرفدار است. این بازار یک بازار سر باز است که مدل سنتی دارد. در این بازار زیبا می‌توان لباس های بلوچی بسیار زیبا را خریداری کرد . و همین طور در این بازار می‌توان انواع ادویه جات و تمبر هندی و … را خریداری کرد. در انتهای این بازار یک قهوه خانه وجود دارد که به شما پیشنهاد می‌شود تا حتما به این قهوه خانه بروید و حتما شیر چایی هم سفارش بدهید.

آدرس: بلوک بازار یا بازار مادر بزرگ ها بلوار خمینی خیابان فردوسی

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *