بهترین مراکز خرید چالوس

امروز ما  در این مقاله برخی از بهترین مراکز خرید چالوس را به شما معرفی خواهیم کرد. شهر چالوس یکی از بهترین و زیباترین و سرسبزترین شهر های کشور ایران می باشد که سالانه افراد بسیار زیادی به این شهر بسیار زیبا و توریستی سفر می کنند خرید کردن یک بخش جدا نشدنی از سفر کردن می باشد و همه افرادی که به سفر می روند قطعاً به بازارچه های این شهر نیز مراجعه می‌کنند تا بسیاری از وسیله ها که مربوط به این شهر بسیار زیبا می باشد و مربوط به سنت قدیمی این شهر می باشد را ببینند و خریداری کنند.

همینطور علاوه بر چیز های سنتی این شهر مراکز خرید بسیار جذاب این شهر هم می روند تا وسیله های دیگر را نیز خریداری کند به همین دلیل بسیار مهم است که مراکز خرید در شهری که میخواهند برند را بشناسند تا بتوانند بهتر و راحت تر این مراکز خرید را پیدا کنند و چیزهایی که می خواهند را خریداری کنند

۱_بازار بزرگ چین

یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین و بهترین مراکز خرید چالوس که در آن انواع پوشاک و لباس ها و انواع دکوری ها و لوازم خانگی با زیباترین شکل ها و بهترین کیفیت و قیمت های مناسب به فروش میرسد بازار بزرگ چین می باشد هنگامی که شما وارد این بازار بزرگ و بسیار زیبا می شوید با دنیایی از وسیله ها از اجناس چینی و ژاپنی و تایلندی و سنگاپور ای پیدا می‌کنید که با قیمتی مناسب به شما فروخته می شود البته در این مرکز خرید بزرگ کالاهای ایرانی هم به فروش می رسد که به ندرت پیدا میشود.

آدرس: چالوس هیچرود مرکز خرید بازار چین

۲_ مجتمع تجاری پانوراما

مجتمع تجاری پانوراما یکی از لوکس ترین ، شیک ترین و بهترین مراکز خرید چالوس می باشد اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال لباس های برند و مارک های عالی هستید و به قول معروف برند پوش هستید و لباس ها و کالا های خود را از میان برندهای بسیار عالی و مطرح دنیا انتخاب می کنید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما به این مرکز خرید مراجعه کنید.

این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه های لوکس و گران قیمتی که دارد چشم انداز بسیار زیبایی را به سمت دریای خزر دارا می‌باشد و جز بهترین ها در شهر چالوس به حساب می آید. این مرکز خرید در ۶ طبقه ساخته شده است که دارای ۱۳۴ واحد تجاری می باشد در این نکرد خرید انواع کافه و رستوران ها و مراکز تفریحی نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید مشهد

آدرس  : مازندران چالوس کلار آباد بلوار امام خمینی نرسیده به خیابان شهید فهمیده

بهترین مراکز خرید چالوس

۳_ مجتمع تجاری تفریحی الماس

این مجتمع بسیار زیبا و عظیم یکی دیگر از مراکز تفریحی و گردشگری و بهترین مراکز خرید چالوس میباشد که افراد بسیار زیادی برای خرید انواع وسیله ها به این مجتمع تجاری مراجعه می‌کنند تمامی اجناسی که در این مجتمع تجاری فروخته می‌شود دارای کیفیت بسیار بالا و کیفیت عالی و مناسب می‌باشد که می‌تواند آن را تضمین کنند.

این مرکز گردشگری و تفریحی از عالی ترین و بهترین مراکز خرید و گردشگری در شهر چالوس می باشد جالب است بدانید که در این مجموعه زیبا شما شاهد معماری منحصر به فرد و بسیار عالی و زیبایی می باشید و همینطور در این مرکز خرید زیبا انواع کافه رستوران ها و فودکورت و پارکینگ نیز وجود.

ادرس: چالوس بلوار امام رضا نرسیده به شرکت نفت

۴_ بازار سنتی چالوس

بسیاری از افرادی که به شهرهای دیگر مراجعه میکنند علاقه مند به این هستند که با فرهنگ قدیمی و اصیل آن شهر و صنایع دستی آن شهر زیبا آشنا شوند می‌توان گفت که تمامی شهرهای ایران بازارهای سنتی منحصر بفردی را دارا می باشند که در این بازار های زیبا فرهنگ اصیل مردمان این شهر را مشاهده کنید.

این بازار از قدیمی ترین بازارهای شهر چالوس به حساب می‌آید و در مرکز شهر چالوس واقع شده است و می توان گفت که در این بازار سنتی همه اجناس پیدا می شود به قول معروف از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می توان در این بازار زیبا پیدا کرد در این بازار می توانید انواع صنایع دستی شمال و میوه سبزیجات و لبنیات و ماهی و انواع ترشیجات را خریداری کنید.

آدرس: مازندران چالوس بلوار نماز نرسیده به ابن سینا

۵_ مرکز خرید میلاد نور چالوس

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید و گردشگری و تفریحی در شهر زیبای چالوس مرکز خرید میلاد نور چالوس می باشد که از قدیمی ترین و بزرگترین مراکز خرید در شهر چالوس به حساب می‌آید که از قدیم به عنوان محلی برای خرید لباس های مجلسی شناخته شده است این مرکز خرید بسیار زیبا در سال ۸۲ ساخته شد و از آن به بعد جزء بهترین ها در شهر چالوس به حساب می‌آمد.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید ژاپن

آدرس: چالوس رضوی خیابان بهشتی

۶_ مجتمع تجاری آدینه

مجتمع تجاری آدینه یکی دیگر از بهترین مراکز خرید چالوس میباشد که از قدیم الایام به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید در شهر زیبای چالوس شناخته شده است این مجتمع بسیار عظیم با ۱۹۴ واحد تجاری که دارد در ۶ طبقه ساخته شده است و در این مجتمع تجاری شما می توانید انواع پوشاک زنانه و مردانه و بچگانه را در بهترین جنس و کیفیت پیدا کنید و آنها را خریداری کنید و همینطور دیگر کالاها مانند کیف و کفش و دیگر وسیله ها را نیز می توانید در این مرکز خرید بسیار عالی پیدا کنید و آنها را خریداری کنید این مرکز خرید فضای بازی کودکان را دارا می باشد و همینطور نیز دارای پارکینگ می باشد.

آدرس: چالوس رضوی خیابان خمینی خیابان بهشتی

۷_ بازار ماهی فروشان چالوس

شهرهای شمالی کشور دارای ماهی های بسیار عالی و خوشمزه می باشد که از تمامی شهر ها وقتی به این شهر های زیبا سفر می کنند به دنبال ماهی های بسیار خوشمزه و خوش طعم آن هستند و به بازارچه هایی مراجعه می‌کند تا بتوانند این ماهی‌ها را خریداری کنند یکی از مراکز خرید بسیار شلوغ و پر طرفدار در شهر چالوس بازار ماهی فروشان می باشد در این بازارچه بسیار زیبا انواع ماهی های استخوانی دریای خزر و ماهی های گرمابی فروخته میشود شما تیش نهاد می شود که طعم ماهی های خوشمزه شمالی را از دست ندهید و حتماً به این بازارچه برای خرید ماهی مراجعه کنید.

آدرس: چالوس رضوی خیابان خمینی خیابان بهشتی

بهترین مراکز خرید چالوس

۸_ فروشگاه ایران کتان چالوس

فروشگاه ایران کتان چالوس یکی از شعبه های این برند در شمال کشور می باشد که در شهر چالوس واقع شده است این مرکز خرید که درمیان گردشگر ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است را انواع کیف و کفش ها و لباس های مردانه و زنانه و بچه گانه و وسیله های ورزشی و وسیله ها و ظروف آشپزخانه را با کیفیتی بسیار عالی در میان مردم عرضه می کند تمامی اجناس در این فروشگاه بسیار عالی متناسب با کیفیت شان قیمتشان نیز بالا پایین میشود این فروشگاه یکی از بهترین مراکز خرید در شهر چالوس می باشد تست سالانه افراد زیادی به این فروشگاه مراجعه می کنند.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید کرج

آدرس: چالوس ۵۰۰ متر بعد از نمک آبرود نرسیده به کلارآباد

۹_ مرکز خرید تعطیلات و آدیداس و اوت لت

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید چالوس که بسیار پرطرفدار می باشند می توان به فروشگاه تعطیلات و آدیداس و اوت لت اشاره کرد که در کنار همدیگر واقع شده‌اند و بسیار پرطرفدار و معروف می باشند قرار گرفتن این فروشگاه های بسیار عالی در کنار یکدیگر کار را بسیار برای شما ساده تر کرده و شما می توانید در زمانی بسیار کوتاه تمامی این فروشگاه ها را بگردید و بسیاری از وسیله هایی را که می خواهید در بهترین کیفیت ممکن خریداری کنید.

این مرکز های خرید انواع لوازم های ورزشی و لباس های اسپرت و کیف و کفش و روسری و انواع بدلیجات و انواع پوشاک را در بهترین کیفیت های ممکن ارائه می کنند.

آدرس: مازندران جاده چالوس به تنکابن ۲ کیلومتری عباس آباد

۱۰_ مجتمع تجاری مارینا مال

مجتمع تجاری مارینا مال از دیگر بهترین مراکز خرید چالوس می باشد که بسیار عالی و پرطرفدار می باشد اگر قصد دارید کالاهای لوکس را خریداری کنید و تفریحات بسیار هیجان انگیز را انجام دهید و غذاهای بسیار خوشمزه و خوش طعم را کنید حتماً به مرکز خرید مارینا مال مراجعه کنید این مرکز خرید علاوه بر اینکه فروشگاه های بسیار راضی را دارد که اجناس و با کیفیتی را به فروش میرساند مراکز تفریحاتی زیادی را نیز دارا می باشد که افراد زیادی به آن مراجعه می کنند.

آدرس: چالوس هتل هایت بلوار صنوبر

در ضمن اگر تمایل دارید تا بازار های دیگر شمال ایران را بشناسید این مقاله درباره بهترین مراکز خرید در شمال را از دست ندهید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *