بهترین مراکز کاردرمانی کودکان تهران

ما در این مقاله از کی برتره برخی از بهترین مراکز کاردرمانی کودکان تهران را معرفی می کنیم. میتوان‌ گفت که کاردرمانی این امکان را دارد که به آن دسته از افرادی که  دارای مشکلات سلامتی به گونه های مختلف هستند کمک کند این امر سبب می شود تا افراد با کمک گرفتن از کار درمانی بتوانند دوباره فعالیت های حیاتی و مهم خود را شروع کنند و دیگر برای انجام کار های خود نیاز به کمک گرفتن از دیگران نداشته باشند.

حال می توان گفت که این فعالیت های روزانه افراد  می توانند شامل هر چیزی باشند، از دوش گرفتن مستقل گرفته تا غذا پختن و… که افراد دارای مشکل جسمی می توانند با انجام کاردرمانی بعد از مدتی این فعالیت ها را بدون کمک دیگران انجام دهند.می توان گفت که فرایند  کاردرمانی بر تمامی بدن فرد تمرکز دارد، کاردرمانگر نقش بسیار حیاتی  را در کمک کردن به شما دارد تا بتوانید بر سلامت و زندگی خود تاثیر بگذارید.پس می توان‌گفت که کاردرمانی می تواند کمک بسیار زیادی به شما کند تا توانایی خود را ارتقا دهید.

کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی مهرآفرین
1

کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی مهرآفرین

یکی از بهترین مراکز کاردرمانی کودکان تهران کلینیک کاردرمانی و همچنین گفتار درمانی مهر آفرین است. می توان گفت که این کلینک این توانایی را دارد که به افرادی که دارای مشکلات جسمی و گفتاری هستند کمک کند و سبب شود تا این افراد بتوانند به راحتی مشکل خود را حل کنند و بتوانند مانند گذشته سلامت خود را به دست اورند

می توان گفت که تیم درمانی و توانبخشی آوای مهر با بیشتر از هشت سال تجربه و سابقه در زمینه گفتار درمانی و کاردرمانی و روانشناسی می تواند به افرادی که دارای مشکل هستند به راحتی کمک کند.پس می توان‌گفت که چنانچه افرادی دچار مشکل شدند و به کاردرمانی  نیاز داشتند می توانند با خیال راحت به این مرکز مراجعه کنند و از خدمات آن نیز استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:   بهترین گل فروشی های تهران

 

آدرس کلینیک و مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی مهر آفرین

خیابان شریعتی.بالاتر از خیابان مطهری.خیابان شکرآبی.پلاک 10 طبقه دوم.واحد9

کلینیک کاردرمانی برزوخانی
2

کلینیک کاردرمانی برزوخانی

کلینیک کاردرمانی برزوخاتی یکی دیگر از بهترین مراکز کاردرمانی کودکان تهران است. همچنین درباره این کلینیک می توان گفت که این مرکز دارای کادری متخصص و با تجربه است که این امر سبب افزایش کیفیت خدمات این مرکز شده است.بنابراین می ت آن گفت که این کلینک با تخصص، دانش و همچنین تجربه ای که دارد می تواند به راحتی به افرادی که احتیاج به کمک دارند کمک کند تا مشکل‌شان برطرف شود و این افراد نیز بتوانند سلامتی خود را به دست اورند.

این مرکز علاوه بر خدماتی که به افراد بزرگسال ارائه می دهد می تواند به کودکان نیز کمک کند تا آن ها را از مشکلات جسمانی که درگیر آن هستند رها کند و سلامت آن ها را نیز برگرداند پس می تودنکگفت که مرکز کاردرمانی برزوخانی می تواند یکی از مراکز خوب باشد تا شما برای حل مشکل خود به آن مراجعه کنید و از خدمات آن نیز استفاده کنید.

 

آدرس کلینیک کاردرمانی برزوخانی

تهران، شهرک ولیعصر شمالی (ولي عصر شمالي)، خ برادران بهرامی (یاران)،پ۲۱۲،ط۳،واحد۹

مرکز کاردرمانی فرانک نوبریان
3

مرکز کاردرمانی فرانک نوبریان

مرکز کاردرمانی فرانک نوبریان از جمله مرکز های کارگردانانی لست که در تهران واقع شده است این مرکز می تواند در زمینه های مانند گفتاردرمانی: تاخیر کلامی ، ناروانی گفتار، لکنت ، تولید و تلفظ کاردرمانی جسمی: تاخیر حرکتی و رشدی ، نوزادان نارس ، فلج مغزی به افرادی که دارای این مشکلات هستند کمک کند تا این افراد بتوانند سلامت خود را بهددست آورند و همچنین بتوانند فعالیت های روزانه خود را به صورت مستقل و بدون نیاز به افراد دیگر انجام دهند.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه رنگ مو در شهرک غرب

مرکز کاردرمانی فرانک نوبریان دارای متخصصان با تجربه است که این امر نیز سبب می شود تا کیفیت خدماتی که این کلینیک ارائه می دهد بالا تر برود و افراد برای حل مشکل خود تمایل داشته باشند تا به این مرکز مراجعه کنند.

 

آدرس مرکز کاردرمانی فرانک نوبریان

ستارخان ، خ باقرخان ، روبه روی کلینیک دنداپزشکی دال ، پلاک ۶۴ واحد ۱۱ (ساختمان باقرخان)

مرکز کاردرمانی مهتاب بایرامی
4

مرکز کاردرمانی مهتاب بایرامی

درباره مرکز کاردرمانی مهتاب بایرانی می توان گفت که این مرکز دارای بیش از ۸سال سابقه کار در زمینه کاردرمانی نیز می باشد. همچنین می توان‌گفت که این مرکز

کاردرمانی و بازی درمانی تخصصی کودک دارای تخصص در زمینه کاردرمانی و همچنین کاردرمانی کودکان آیت و می تواند به افرادی که دارای مشکلاتی ماننداختلالات طیف اتیسم،بیش فعالی، اختلالات یادگیری، تأخیر رشدی، توجه و تمرکز، اضطراب، مشکلات رفتاری، اعتماد به نفس

انجام مداخلات( ذهنی و شناختی

حسی حرکتی و ادراکی حرکتی) رفتار درمانی هستند کمک کند و با خدماتی که به آن ها ارائه می دهد سبب شود تا این افراد بتوانند در زمان کوتاه تری مشکل خود را حل کنند و سلامت خود را نیز به دست آورند.

 

آدرس مرکز کاردرمانی مهتاب بایرامی

شرق تهران _ نارمک

مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی خانه سبز نازی آباد
5

مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی خانه سبز نازی آباد

می توان گفت که یکی از بهترین مراکز کاردرمانی کودکان تهران مرکز خانه سبز است که دارای متخصصین حرفه ای در زمینه کاردرمانی و همچنین گفتار درمانی نیز می باشد. کارکنان این مرکز دارای توانایی و تخصص بالایی در زمینه کاردرمانی و گفتاردرمانی هستند و همین امر نیز سبب می شود تا افرادی که به این مرکز مراجعه می کنند بتوانند روند بهبودی خود را با کمک کارکنان این مرکز ارتقا دهند و سرعت بهبود خود را نیز زیاد کنند. این مرکز می تواند به کودکانی که دارای مشکلات جسمی و همچنین گفتاری هستند تیز کمک کند تا بتوانند سلامت خود را به دست اورند

بیشتر بخوانید:   بهترین آزمایشگاه های غرب تهران

 

آدرس مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی خانه سبز

تهران، محله نازی آباد، احمد بابایی – نازی آباد خیابان مدائن کوچه شهید جعفری پلاک 18طبقه سوم

مرکز تخصصی کاردرمانی و گفتاردرمانی دکتر دشتله
6

مرکز تخصصی کاردرمانی و گفتاردرمانی دکتر دشتله

می توان‌گفت که این مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی می توانند با خدماتی که به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد سبب بهبود هرچه سریع تر آن ها شود و به آن نیز کمک کند تا بتوانند در زمان کوتاه و با کیفیت بسیار بالایی سلامت خود را به دست اورند.همچنین می توان گفت که این مرکز خدمات بسیار خوب و همچنین گوناگونی را به نراجله کنندگان ارائه می دهد از جمله این خدمات می توان به مواردی مانند درمان توانبخشی بهمراه تحریک الکتریکی مغز(tDCS)

درمان تخصصی لکنت

درمان تخصصی اختلال بلع در کودکان فلج مغزی

درمان تخصصی اختلال بلع در بیماران پارکینسون و سکته مغزی

درمان تخصصی اوتیسم

درمان تخصصی تاخیر کلامی

بازی درمانی

گروه درمانی و‌‌‌‌…. اشاره کرد.پس می توان گفت که مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی دکتر دشتله می تواند یکی انتخاب خوب باشد تا شما نیز به آن مراجعه کنید و از خدمات بسیار خوب آن در جهت بهبودی هرچه بهتر و سریع تر خود استفاده کنید.

 

آدرس مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی دکتر دشتله

میدان قدس، بلوار امام خمینی – کاردرمانی و گفتاردرمانی ساختمان پزشکان کیان، طبقه ۴، واحد ۱۱

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *