بهترین منطقه های کرج برای زندگی

امروز در این مقاله از کی برتره با ما همراه باشید تا برخی از بهترین منطقه های کرج برای زندگی برای زندگی را به شما معرفی کنیم

مرکز استان البرز شهر زیبای کرج میباشد که چهارمین شهر پرجمعیت ایران است و همینطور اولین شهر مهاجر پذیر ایران میباشد . نام شهر کرج برگرفته شده از کلمه کراج به معنای خبر کردن و خبر رسانی توسط روشن کردن آتش می باشد. جالب است بدانید که شهر کرج در گذشته یک روستا بوده است که به دلیل مناظر زیبایی که داشته است مشهور بوده است.

شهر کرج به دلیل نزدیک بودن به پایتخت یعنی شهر تهران از امکانات زیادی برخوردار است و دسترسی بسیار آسانی به شهر تهران را دارا می باشد به همین دلیل افراد زیادی برای زندگی کردن در این شهر می روند برای اینکه مناطق زندگی کردن بشناسید .

عظیمیه کرج
1

عظیمیه کرج

عظیمیه یا شهرک رسالت و مهر شهر کرج از اعیانی نشین ترین محله های شهر کرج و گرانترین محله های شهر کرج برای زندگی کردن به حساب می آیند. عظیمیه شهر کرج یا شهرک رسالت از بهترین منطقه های کرج برای زندگی می باشد که در شمال شرقی البرز واقع شده است.

امروزه محله عظیمیه به دلیل فضای سبز و لوکیشن بسیار زیبا و لوکس ای که دارد یکی از بهترین مناطق شهر کرج به حساب می آید همینطور لازم به ذکر است که گفته شود مهم ترین مراکز خرید عظیمیه می توان به مرکز خرید مهستان و مجتمع تجاری یادمان و مرکز خرید ایران زمین و مجتمع خرید برج میلاد اشاره کرد که از مهمترین مراکز خرید این شهر به حساب می آید.

بیشتر بخوانید:   بهترین گل فروشی های کرج
مهرشهر کرج
2

مهرشهر کرج

مهرشهر کرج یکی از بزرگ ترین محله های شهر کرج می باشد که یک منطقه لوکس و مدرن می باشد اگر به دنبال مکانی ساکت و خلوت برای زندگی می گردید و به دنبال آرامش می باشید می توان گفت که مهرشهرکرج یک شهری دور از شلوغی و سر و صدا برای زندگی می باشد لازم به ذکر است گفته شود در مهر شهر کرج باغ های زیادی وجود دارد و به دلیل وجود همین باغ ها یکی از خوش آب و هواترین مناطق شهر کرج به حساب می آید. و همینطور مراکز خرید بسیار زیادی در این شهر وجود دارد که بسیار لوکس می باشد و جزء مهم ترین مراکز خرید شهر کرج به حساب می آید.

جهانشهر کرج
3

جهانشهر کرج

جهانشهر کرج منطقه هشتم شهر کرج می باشد که یکی از مهم ترین و مدرن ترین و گرانترین محله های شهر کرج به حساب می آید که در این منطقه خانه های بسیار زیبا و لوکس ساخته شده است لازم به ذکر است گفته شود جهانشهر کرج در گذشته دارای باغ های بسیار زیادی بوده که در  چند سال اخیر با ساخت و سازهای بسیار زیاد بسیاری از این باغ ها از بین رفته است .

اماکن مهم و گردشگری زیادی در این محل وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از پارک بانوان و همچنین باشگاه میلاد پارک میدان شهید مدنی پیست دوچرخه سواری باشگاه پینت بال و پارک تنیس.

گوهردشت کرج
4

گوهردشت کرج

گوهردشت کرج منطقه هفتم کرج می‌باشد و محله ای در شمال شهر کرج و جذب بالا شهر کرج به حساب می آید این محله یکی از محله های بسیار شلوغ و پر رفت و آمد می باشد که افراد زیادی  هم برای زندگی و هم برای کار به این شهر می آیند. گوهردشت کرج دارای سه فاز میباشد که هر کدام دارای ۱۳ خیابان می باشد و بهترین منطقه گوهردشت کرج فاز یک مکان می باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی جهان نما
حسن آباد کرج
5

حسن آباد کرج

از دیگر محله های کرج از نظر قیمت شرایط خوبی را دارا می باشد و آب و هوای آن نیز مساعد است محله حسن آباد کرج میباشد این محل در کوههای واقع شده است و به همین دلیل هم دارای اقلیم مناسب میباشد قیمت خانه در این محل به گونه ای است که افرادی که درآمد پایینی دارند می ‌توانند به راحتی در این محله صاحب خانه شوند و یک خانه زیبا و مناسب را برای خود خریداری کنند.

حصارک کرج
6

حصارک کرج

از دیگر محله های شهر کرج که دارای آب و هوای مناسب و خوب میباشد و قیمت منازل در این منطقه بالا نمی باشد حصارک کرج میباشد قیمت منازل در این منطقه شرایط خوبی را دارد محله حصارک کرج در غرب شهر کرج واقع شده است و دارای آب و هوای مناسب میباشد و برای افرادی که بودجه زیادی برای خرید منزل را در اختیار ندارند می تواند یک نوجوان مناسب و عالی باشد.

گلشهر کرج
7

گلشهر کرج

از دیگر مناطق شهر کرج که شما می توانید در آن یک خانه با شرایط مناسب را پیدا کنید و آن را خریداری کنید محله گلشهر کرج میباشد متراژ خانه هایی که در این منطقه وجود دارد از ۴۰ متر تا ۳۰۰ متر می باشد به همین دلیل می توانید متراژ مورد نظر خود را به سادگی پیدا کنید و آن را با قیمت کاملا مناسب خریداری کنید گلشهر کرج از جمله مناطق کرد میباشد که یک مکان مناسب برای افرادی است که بودجه را بسیار زیادی برای خرید منزل را در اختیار ندارند.

بیشتر بخوانید:   بهترین درمانگاه های شبانه روزی کرج
کیانمهر کرج
8

کیانمهر کرج

اگر به هر دلیلی بودجه کافی برای خرید منزل را ندارید می توانید به محله کیانمهرکرج رفته و یک خانه بسیار عالی و زیبا با قیمتی مناسب را خریداری کنید و دسترسی بسیار ساده به مراکز خرید شهر کرج و وسایل حمل و نقل عمومی و تمامی امکانات دیگر را داشته باشید کیانمهرکرج از جمله مکان هایی میباشد که افراد بسیار زیادی برای خرید منزل به آنجا مراجعه می کنند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *