بهترین مولتی ویتامین ها برای سگ

اگر به دنبال بهترین مولتی ویتامین ها برای سگ هستید امروز را با ما همراه باشید تا خدمتتان عرض کنیم که برای خرید این مولتی ویتامین ها باید به چه نکاتی دقت کنید.  لازم به ذکر است که سیستم دفاعی سگ ها به گونه ای تنظیم شده است که اگر دچار کمبود ویتامین شوند بیمار شوند و این گونه مصرف ویتامین ها و مکمل های غذایی پر اهمیت می شود .

چنان چه مدتی است شاهد مشکلات گوارشی ، ضعف در سیستم بدنی و یا مشکلاتی در پوست و موی سگ خود شده اید باید به فکر تهیه ی مکمل های غذایی برای او باشید.  این مکمل ها دارای مقدار زیادی پروبیوتیک و فیبر پروبیوتیک است که مصرف آن موجب بالا بردن سیستم ایمنی می شود . از آن جایی که پروبیوتیک ها حاوی فیبر گیاهی هستند موجب تقویت باکتری مفید شده و در نتیجه سیستم گوارشی حیوان تقویت می شود.

غذای سگ پامرانین

شایان به ذکر است که اگر سگ پامرانین خیلی غذا بخورد دچار اضافه وزن و بیماری های مختلفی مثل کشیدگی رباط و درد مفاصل می‌ شود پس بهتر است که غذای این سگ ارزش بالایی داشته باشد.  شایان به ذکر است که غذا و مکمل سگ به عوامل زیادی مثل مقدار متابولیسم ، سن و مقدار فعالیت سگ شما بستگی دارد.

غذای سگ پودل

غذای سگ پودل باید پروتئین هایی از گوشت، مرغ،  ماست و تخم مرغ داشته باشد تا بتواند سلول های پوستی، مو و هم چنین آنزیم ضروری را بسازد. علاوه بر این ها این سگ ها باید کربوهیدراتی که شامل برنج قهوه ای، جو دوسر، سیب زمینی و گندم است مصرف کنند تا گلوکز مورد نیاز مغز این حیوان تامین شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین قطره پاک کننده چشم سگ

 علاوه بر تمام این ها سگ پودل به مواد معدنی زیادی مثل پتاسیم،  کلسیم، سدیم، منیزیم، کلسیم، آهن و روی نیاز دارد تا استخوان و غضروف آن شکل بگیرد  اعصاب و عضلات آن عملکرد بهتری داشته باشند و اکسیژن به درستی منتقل شود‌. البته برای سلامت  استخوان،  دندان ها و هم چنین پوست به ویتلنبن هایی مثل A,B, C, D,E, K نیاز است.

بهترین مولتی ویتامین ها برای سگ

غذای سگ شیواوا

در اکثر مواقع در غذای سگ های شیواوا از گوشت استفاده می شود. غذا سگ شیواوا دارای کلسیم است که موجب رشد استخوان و انعقاد خون می شود. از دیگر مواد معدنی مورد نیاز این سگ ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • ید: برای سلامت تیروئید است.
  • مس: موجب تشکیل بافت می شود.
  • آهن: برای خون رسانی و هم چنین اکسیژن رسانی ضروری است.
  • منیزیم : برای سلول های عصبی مفید است.
  • منگنز: موجب رشد بهتر استخوان ها می شود.
  • نیاسین: به عملکرد آنزیم ها کمک می کند
  • فسفر: به رشد استخوان ها کمک می کند.
  • پتاسیم: به عملکرد اعصاب کمک می کند.
  • ویتامین B1 : موثر در انتقال انرژی
  • ویتامین B2 : عملکرد آنزیم ها را کنترل می کند.
  • ویتامین B6 : این ویتامین ها نیز نقش بسیار پر رنگی در گلبول های قرمز دارد.

قرص تقویت کننده سگ دکتر کلردز

این قرص ها دارای بیوتین و ویتامین های گوناگونی مثل A,B, C است.  البته باید به این نکته اشاره کنیم که این قرص ها حاوی مخمر نیز هستند که در کنار این ترکیبات موجب استحکام ساقه ی مو می شود و از ریزش مو نیز جلوگیری می کند. که شما می توانید بهترین مولتی ویتامین ها برای سگ ها را از بهترین پت شاپ ها در تهران تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین اسباب بازی های سگ

قرص مکمل کانیدرم

لازم است بدانید که این قرص ها حاوی مقدار قایل توجهی بیوتین، آمینو اسید ، آنتی اکسیدان،  اسید چربی مثل امگا ۳، کلسیم،  ویتامین ب کمپلکس، لیگنو سلولز، آهن، روی، مس، سلنیوم و منگنز است و این همه مواد  معدنی می توانند مشکلاتی هم چون ریزش مو، خشکی مو، پینه های روی پنجه، آلرژی پوستی و غیره را از بین می برد .

قرص مخمر اکسل

این مکمل نیز یکی دیگر از بهترین مولتی ویتامین ها برای سگ است که تمام ویتامین های ضروری را دارد و موجب سلامت پوست و مو نیز می شود. لازم است بدانید که این مکمل دارای پروبیوتیک، پریبیوتیک و فیبر است و می تواند هم چون سپر در برابر عوامل مضر رفتار کند.

بهترین مولتی ویتامین ها برای سگ

قرص مولتی ویتامین تاب تن بیفار

این قرص حاوی مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز است که به سلامت قلب ، بینایی و هم چنین جلوگیری در ریزش موی سگ می شود . از ویژگی های این قرص ها می توانیم به طعم سیر و میگو آن اشاره کنیم که به خاطر قند ، عصاره گوشت و شیری که دارد یک مزه عالی ایجاد کرده است . باید به این نکته اشاره کنیم که این قرص ها فسفر، سدیم، کلسیم ، پتاسیم ، پروتئین  روغن و فیبر است که می تواند تمام نیاز های یک سگ را برطرف کند.  علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این قرص ها می تواند یک قدرت جسمانی سگ را بهتر کند .

ویتامین های دیگری مثل ویتامین گروه ب و بیوتین است که از ریزش مو جلوگیری می کند و هم چنین موجب تقویت استخوان ها می شود. ویتامین های دیگری مثل ویتامین A, B1, B2, B6, B12, D3, E در این قرص ها وجود دارد که می توانید به سگ خود بدهید.  میزان مصرف این قرص ها به این شکل است که به جای هر ۵ کیلوگرم از وزن سگ یک قرص باید به سگتان بدهید.  مصرف این قرص هل نیز به همراه غذا است.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذا گربه مو بلند

قرص مخمر آبجو

 این قرص نیز یکی از مهم ترین قرص هایی است که سگ باید مصرف کند زیرا این قرص دارای اسید استئاریک و اسید پالمتیک است.  در کنار این اسید ها ویتامین A وجود دارد که به بهبود عملکرد سیستم عصبی مرکزی کمک می کند. ویتامین B  موجود در آن نیز به تقویت پوست و مو کمک می کند.

قرص مخمر بیفار

اگر از ریزش موی سگ خود خسته شده اید می توانید با قرص مخمر بیفار این مشکل را حل کنید ‌ این قرص نه تنها موجب جلوگیری از ریزش مو می شود بلکه به تقویت عصب و سیستم ایمنی بدن سگ نیز کمک می کند. قرص مخمر بیفار می تواند کلسترول بد را از بین ببرد و حتی آن را به کلسترول مفید بدهد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *