بهترین مولتی ویتامین ها برای کاسکو

چنان چه به دنبال بهترین مولتی ویتامین ها برای کاسکو خود هستید چند دقیقه از زمان خود را در اختیار ما قرار دهید تا تعدادی از بهترین مولتی ویتامین ها را به شما معرفی کنیم. ابتدا بهتر است شما را با انواع مولتی ویتامین آشنا کنیم.

  • مولتی ویتامین پودری

لازم به ذکر است که برای استفاده از این مولتی ویتامین باید یک بطری بردارید و در آن نیم لیتر آب بریزید و سپس یک قاشق چای خوری از پودر مورد نظر در آن بریزید و سپس به خوبی بطری را تکان دهید و بعد از دو دقیقه محلول شما آماده است.

  • مولتی ویتامین مایع

همان گونه از نام این مولتی ویتامین ها مشخص است این ویتامین به صورت مایع است و در اندازه های مختلفی وارد بازار می شود.  برای آماده کردن این مولتی ویتامین نیز باید ۷ یا ۸ قطره از آن را در نیم لیتر آب بریزید و درب بطری را ببندید و آن را به خوبی تکان دهید تا محلول زرد رنگ‌ شود و آن وقت است که محلول شما آماده است.

طریقه نگهداری مولتی ویتامین

شایان به ذکر است که باید مولتی ویتامین در یک محیط خشک و خنک کم تر از ۲۵ درجه نگه دارید . حواستان باشد که محلول های آماده شده نهایتا باید تا ۱۲ ساعت استفاده شوند و برای استفاده ی مجدد باید ظرف را به خوبی تمیز کنید.

موارد استفاده مولتی ویتامین پرندگان

شما می توانید در مواقع مختلفی از مولتی ویتامین ها استفاده کنید که ما در این بخش به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم.

  • در مواقع حمل و نقل
  • در زمان بروز بیماری
  • تقویت نطفه
  • قبل و بعد از واکسیناسیون
  • افزایش میل جنسی
  • افزایش سیستم ایمنی
  • افزایش ماندگاری تخم ها و هم چنین ضخامت پوسته آن ها
  • کاهش استرس
  • و غیره
بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای ماهی گوشت خوار

بهترین مولتی ویتامین ها برای کاسکو

مولتی ویتامین کمبکس وی

مولتی ویتامین vitacombex v  یکی از کامل ترین و بهترین مولتی ویتامین ها برای کاسکو است البته باید اضافه کنیم که دیگر پرنده های زینتی نیز مثل قناری، عروس هلندی، کاکادو و طوطی سانان  می توانند از این مولتی ویتامین استفاده کنند. این مکمل حاوی انواع ویتامین های ضروری و حتی غیر ضروری است و این گونه شما می توانید مطمئن باشید که پرنده تان هیچ گونه کمبودی ندارد.همچنین اگر می خواهید درباره بهترین غذاهای کاسکو اطلاعاتی بدست آورید ما برایتان مقاله ای کامل گردآوری در این زمینه کرده ایم.

مولتی ویتامین Apex

این مکمل دارای ویتامین های مختلفی هم چون A, E, C, D3 و غیره است که موجب افزایش باروری و تقویت نطفه ی پرندگان می شود. یک ویژگی خیلی مثبتی که این مولتی ویتامین دارد این است که از تحلیل عضلات و هم چنین افزایش میل جنسی جلوگیری می کند.  اگر پرنده تان کوچک است ۱۰ قطره از آن را ۵۰ میلی لیتر آب و اگر پرنده تان بزرگ است (کاسکو ) ۲۰ قطره را در ۱۰۰ میلی لیتر آب بریزید و در ماه ده روز از این محلول رقیق شده به پرنده ی خود بدهید تنها باید دقت کنید که در این زمان از هیچ گونه مکمل و ویتامین دیگری استفاده نکنید.

مولتی ویتامین پرندگان مدل ToTAL

این قطره مولتی ویتامین نیز برای پرنده های زینتی مثل کاسکو، آماوزن، عروس هلندی ، مرغ عشق،  بلبل، فنچ، مینا، کبوتر و یا کریم مناسب است. این قطره در دوران رشد کمک بسیار زیادی به پرنده ها می کند و موجب افزایش تخم گذاری و ماندگاری تخم می شوند. نحوه استفاده از این قطره این گونه است که باید ۸ قطره از آن در ۴۰ میلی لیتر آب مخلوط کنید و به خوبی هم بزنید و در ظرف مخصوص بریزید و بعد از چند ساعت ظرف را عوض کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مولتی ویتامین های عروس هلندی

مولتی ویتامین پرندگان ویتاماین مدل SMLBRD

اگر هم چنان به دنبال بهترین مولتی ویتامین ها برای کاسکو هستید ما قطره مولتی ویتامین ویتاماین مدل VITAMIN  را به شما پیشنهاد می کنیم. برای پرنده هایی با جثه ی کوچک باید ۷ قطره از آن را در ۱۰۰ میلی لیتر آب حل کنید و برای با جثه ی بزرگ تر باید ۱۴ قطره از آن را در ۱۰۰ میلی لیتر آب حل کنید.  چنان چه پرنده تان از خوردن مولتی ویتامین امتناع کرد بهتر است روزانه تنها دو قطره از محلول را روی غذای او بریزید و این کار را ۳ روز ادامه دهید و سپس این کار را امتحان کنید.

بهترین مولتی ویتامین ها برای کاسکو

مولتی ویتامین پرسا مدل پودری

شایان به ذکر است که مولتی ویتامین پرسا به خاطر ویتامین ها و مواد معدنی که دارد مقاومت بدن پرنده را به شکل قابل توجهی بالا می برد و در صورت بروز بیماری درمان را سرعت می بخشد. علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این مولتی ویتامین حاوی ویتامین A, B, C, D, E  است که مصرف آن موجب افزایش تولید آنتی بادی ضد آنتی ژن می شود. این مکمل عمل کرد سیستم ایمنی بدن را بهبود می بخشد و شما پرنده ای شاداب تر و خوش سخن تر خواهید داشت.

محلول مولتی  ویتامین پرنده ها با کد ۴۲۰

مولتی ویتامینی که در این بخش به شما معرفی می کنیم دارای ویتامین C, D, E  است که در طی چند مرحله تهیه می شود. علاوه بر این ها این محلول ویتامین های گوناگونی مثل D, K,E است و مواد معدنی مثل روی، مس، فسفر ، آهن، کلسیم و غیره است که به پرنده سلامتی و تندرستی می دهد.

بیشتر بخوانید:   بهترین مکمل گربه

مولتی ویتامین پودری پرندگان مدل ساشه ای

همان گونه که از نام این مولتی ویتامین مشخص است این مولتی ویتامین پودری است و شما باید مقداری از آن را در یک بطری بریزید و درب بطری را ببندید و سپس به خوبی هم بزنید. برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید به دستور درج شده در پشت بسته بندی ها مراجعه کنید

مولتی ویتامین پرندگان اسیس مدل VITA E_ Z Mist

محلول مولتی ویتامین oasis سرشار از ویتامین هایی مثل B1, B2, B3, B6, B9 , B12, E, C, D , K  است که در رشد پرنده بسیار حیاتی است. از آن جایی که ممکن است پرنده شما بعد از خوردن این مکمل امتناع کند بهتر است سه روز این مولتی ویتامین را به رژیم غذایی پرنده اضافه کنید و سپس مجدد امتحان کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *