یکی از بهترین موچین های ابرو

بهترین ست موچین ابرو فیشر ، برقی و انبری

موچین زدوان مدل 102 یکی از بهترین موچین های ابرو موجود در بازار است که اکثر خانم ها ابرو های خود را با این موچین مرتب می کنند.  این موچین به گونه ای طراحی شده است که کاملا خوش دست است و شما به راحتی می توانید آن را در دست بگیرید و ابرو های خود را مرتب کنید.  نوک این موچین زوایه دار است و کمی از کوتاه تر از بدنه ی موچین است.

موچین بیول کلاسیک

این موچین تمام ویژگی های یک موچین عالی و ایده آل را دارد و یکی از بهترین موچین های ابرو ست . دسته ی ارگونومیک این موچین باعث شده است که شما به راحتی آن را در دست بگیرید و تا پایان کار دستتان خسته نشود نوک موچین بیول نیز تخت و زاویه دار است و این گونه علاوه بر کارایی عالی یک ظاهر زیبا نیز به موچین بخشیده است که می تواند نظر هر خانم را به خود جلب کند.

موچین ابرو باس مدل PRO

اگر جز آن دسته افرادی هستید که فراموش می کنید که شانه ی ابرو هایتان را با خود ببرید و یا این که مایل هستید وسیله ی کم تری در کیف لوازم آرایشی خود بگذارید ما به شما پیشنهاد می کنیم که یک موچین و شانه ابرو باس مدل PRO تهیه کنید.  این موچین یکی از بهترین موچین های ابرو ست و یک شانه ی کوچک در سری خود دارد که شما را از حمل وسایل اضافه راحت می کند. از دیگر ویژگی های این موچین می توانیم به وزن بسیار سبک و قیمت کم آن اشاره کنیم.  البته باید اضافه کنیم که این موچین نوک تخت و دسته ی ارگونومیک ندارد.

بیشتر بخوانید:   بهترین خط چشم های مویی

یکی از بهترین موچین های ابرو

موچین ابرو کیپه مدل  118- 4

همان گونه که می دانید ابرو ها نقش بسیار زیادی در زیبایی هل فردی دارند و مرتب کردن آن ها کاملا ضروری است . موچین کیپه یکی از بهترین موچین های ابرو ست و نوکی بسیار نازک و تیز دارد که می تواند مو های ریز ابرو و زیر پوستی را نیز بکند.  دسته ی این موچین نیز ارگونومیک است و کار کردن با آن هیچ گونه مشکلی ندارد.

موچین ابرو ویتالی مدل M113

این موچین به شکل یک پنس طراحی شده است و یکی از بهترین موچین های ابروست . این موچین شبیه به قیچی طراحی شده است که شما می توانید آن را راحت در دست بگیرید و کاملا مسلط به کار خود ادامه دهید.  نوک این موچین نیز تخت است و شما می توانید از آن برای برداشتن ابرو های خود و هم چنین نصب مژه مصنوعی استفاده کنید.

موچین گلدن فیشر مدل 15010

این موچین نیز یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین موچین های بازار است که در کیف لوازم آرایشی اکثر خانم ها پیدا می شود.  نوک این موچین نیز تخت است اما مثل موچین ویتالی دسته های پلاستیکی ندارد و دسته های فلزی دارد. شایان به ذکر است که موچین گلدن فیشر تیغه های استیل درجه یکی دارد و شما می توانید با خیال راحت ابرو های خود را به صورت چند تایی یا تکی بردارید.

موچین سکی مدل SS – 514

 شکل این موچین با دیگر موچین هایی که تا به امروز دیده اید فرق می کند این موچین ساخت ژاپن است و یک کیفیت خیلی عالی دارد.  نوک این موچین گرد و بسیار تیز است و می تواند یک گزینه ی عالی برای اصلاح حرفه ای باشد. نوک گرد و تیز این موچین کمک می کند که مو های زیر پوستی به راحتی از زیر پوست خارج شوند و شما ابرو های تمیز و بی نقصی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:   بهترین عطرهای لانکوم

موچین دویسی PRO – G

اگر به دنبال یک موچین زیبا و منحصر به فرد هستید حتما یک نگاهی نیز به این موچین بیندازید که یکی از بهترین موچین های ابرو ست .  این موچین نیز جز گروه موچین های زاویه دار و تخت است که می تواند موهای ضخیم و نازک را به خوبی اصلاح کند. یکی از ویژگی های مثبت این موچین استحکام بالای بدنه ی این موچین است البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که نوک این موچین به گونه ای طراحی شده است که به پوست شما آسیب نمی زند و بدون آسیب مو های ابرو را از ریشه جدا کند.

یکی از بهترین موچین های ابرو

موچین مدل ST1

این موچین یکی از ساده ترین و قدیمی ترین موچین هایی ایست که در ایران ساخته شده است و می تواند خیلی فوری و راحت مو های ضخیم و بزرگ را بکند اما خب باید خدمتتان عرض کنیم که این موچین برای موهای ریز خیلی هم کاربردی نیست . نوک تیز و سایز کوچک این موچین باعث شده است که به راحتی در کیف لوازم آرایشی خانم ها جا داشته باشد.

موچین ابرو مدل EBS

این موچین ساخت کشور چین است و موچین ابرو ویتالی است و مانند قیچی است و دسته ی پلاستیکی دارد و این گونه می توانید آن را راحت در دست بگیرید.  از آن جایی که این موچین نوک ضخیمی دارد ممکن است برای همه ی خانم ها مناسب نباشد پس اگر به دنبال یک موچین ظریف هستید بهتر است به سراغ یک‌ موچین دیگر بروید.

موچین ابرو مدل DL – 04

بدنه ی این موچین تمام استیل است و مدل آن انبری است و طور آن حدود ۸ سانتی متر است و یک طراحی خاص دارد و یکی از بهترین موچین های ابرو ست. مطمئن باشید که بعد از خرید این موچین افراد زیادی درباره ی ظاهر موچین شما صحبت می کنند . این موچین علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد کارایی عالی دارد و برای موهای نازک و ضخیم مناسب است و به پوست شما نیز آسیب نمی زند و می تواند یک موچین عالی باشد که همیشه در کیف شما باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین عطرهای زنانه شیرین و خنک مناسب فصل بهار و تابستان

موچین ابرو جویل طرح برگ

یکی از بهترین موچین های ابرو دستی موجود در بازار موچین جویل است که بدنه ی استیلی دارد . این موچین یک نوک تیز و ظریف دارد که می تواند موهای ریز و درشت را از پوست خارج کند. این موچین موها را به طور کامل از پوست خارج می کند و هیچ مویی را در پوست نمی گذارد.  البته به خاطر طراحی که این موچین دارد ممکن است کمی سفت باشد و نتوانید آن را به راحتی در دست بگیرید و باید در زمان اصلاح کمی استراحت کنید.

چنانچه تمایل دارید تا با بهترین ریمل های گیاهی موجود در بازار  آشنا شوید ما در مقاله مورد نظر اطلاعات خوبی را برایتان گرد آوری کرده ایم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *