بهترین مکمل سگ

اگر یک دوست پشمالو در خانه دارید حتما باید سلامت آن اهمیت دهید و ویتامین های مورد نیاز او را به گونه ای تامین کنید؛ یکی از راحت ترین راه ها برای تامین ویتامین ها مصرف مکمل و مولتی ویتامین است. ما امروز این جا هستیم تا شما را با بهترین مکمل سگ آشنا کنیم.  ما تعدادی از بهترین ها را برای شما نام می بریم و سپس شما با توجه به نیاز سگتان یکی از آن ها انتخاب کنید.

مکمل مولتی ویتامین سگ پرسا

این خمیر یکی از بهترین مکمل سگ ها و خوش مزه ترین شان مکمل هایی است که می توانید به سگ خود بدهید و نیاز آن را بر طرف کنید. باید خدمتتان عرض کنیم که این مکمل دارای ویتامین های زیادی مثل ویتامین A  ، اکثر ویتامین های گروه B  ، بیوتین، ویتامین C, E  است .

مولتی ویتامین سگ مدل  تاپ تن

شایان به ذکر است که این مولتی ویتامین از برند بیفار است ؛ به جرات می توان گفت که برند بیفار یکی آز بهترین برند ها در زمینه ی تولید محصولات مربوط به حیوانات خانگی است . مکمل top 10  از برند بیفار دارای مواد معدنی  ویتامین ها و عنصر های کمیاب است.

قرص مکمل عضله ساز سگ Bully Max

یکی دیگر از بهترین مکمل سگ هایی که می توانید از یک برند معتبر به نام بولی مکس تهیه کنید  این قرص عضله ساز است. چنان چه سگتان در مقابل بیماری خیلی ضعیف است ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از این قرص به او بدهید ؛ البته بهتر است قبل  از مصرف این قرص با دامپزشک مشورت کنید.  این قرص برای تمامی نژاد ها مناسب است و موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود .

بیشتر بخوانید:   بهترین باکس برای سگ

از آن جایی که این قرص متابولیسم بدن را افزایش می دهد به سگ شما اجازه ی چاق شدن نمی دهد.  علاوه بر این ها این قرص می تواند موجب افزایش دید حیوان شود و حتی تاثیرات مثبتی روی پوست و موی سگ شما بگذارد.

بهترین مکمل سگ

مکمل غذایی گوریلا مکس

این مکمل نیز برای سگ های بالای ۴ هفته و تمامی نژاد ها مناسب است . لازم به ذکر است که از این مکمل می توانید به سگ باردار و شیرده تان نیز بدهید زیرا این مکمل دارای ترکیبات فوق العاده ای است. از ترکیبات این مکمل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بتاکاروتن
  • بیوتین
  • ویتامین آ
  • اسید فولیک
  • تیامین HCI
  • پروتئین وی ایزوله
  • پروتئین نخود فرنگی
  • گلوکونات مس
  • کلسیم
  • ریبوفلاوین
  • ید پتاسیم
  • اسید اسکوربیک
  • کوله کلسیفرول
  • آغوز
  • ویتامین K
  • پروبیوتیک
  • نیاسینامید
  • و غیره

مکمل غذایی سگ total Health

اگر مدتی است سگتان ضعیف شده است و به دنبال یک مکمل خوب برای تقویت آن هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که مکمل غذایی Total Health  را تهیه کنید.  این مکمل برای سگ هایی که معده ی حساسی دارند نیز مناسب است و تمام سگ ها بدون محدودیت سنی می توانند از آن استفاده کنند.  این مکمل پودری است و جز گروه غذا های خشک قرار دارد.

جالب است بدانید که این مکمل نه تنها سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند بلکه موجب سلامت لگن او نیز می شوند.  اگر سگتان مسن است و از مشکلات قلب و عروق رنج می برد می توانید آن را به سگ خود بدهید تا وضعیت آن را بهتر کنید. علاوه بر این ها این مکمل پودری می تواند مشکلات گوارشی را رفع کند. از ترکیبات این مکمل فوق العاده می توانیم به منیزیم ، فسفر، آهن،  کلسیم،  پتاسیم ، ویتامین A ، ید، مس، منگنز، تیامین ، ریبوفلاوین،  اسید فولیک ، گلوکزامین، ویتامین D3, B12  و غیره اشاره کنیم .

بیشتر بخوانید:   بهترین اسباب بازی های گربه

خمیر ویتامین سگ پرسا کد ۸۹۶۳۱

یکی دیگر از بهترین مکمل سگ ها خمیر مولتی ویتامین کد ۸۹۶۳۱ است .در واقع می توان گفت که این مکمل یک پک کامل از تمام ویتامین های ضروری و مورد نیاز بدن سگ شما است و استفاده از آن موجب سلامتی بدن و هم چنین پوست و موی سگ شما می شود.

بهترین مکمل سگ

شربت ویتامین ب کمپلکس سگ

اگر مدتی است سگتان دائم بی حال است و یک گوشه دراز می کشد و این مسئله شما را به شدت ناراحت کرده است ما به شما توصیه می کنیم که برای او شربت ب کمپلکس تهیه کنید. این شربت حاوی ویتامین ب است و می تواند بی حالی و رخوت سگتان را از بین ببرد و مشکلات عصبی و هم چنین عضلانی سگ را نیز رفع کند.  علاوه بر این ها این شربت می تواند مشکلات پوستی سگتان را حل کند.

مکمل غذایی عضله سازی Gorilla max

این مکمل آمریکایی نیز یکی دیگر از بهترین مکمل سگ ها است . لازم است بدانید که این مکمل برای یک های بالغ و جوان مناسب است. اگر سگ باردار و شیرده نیز دارید می توانید برای تقویت بدنی به او این مکمل فوق العاده را بدهید . این مکمل به خاطر پروتئین ها و ویتامین هایی که دارد موجب افزایش حجم عضلات بدن می شود و قدرت و استقامت سگ خود را بالا ببرید.  نکته ی خیلی مهمی که در رابطه با این مکمل ها وجود دارد  این است که می توانید از آن به جای غذای کامل استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین اسپری ضد عفونی کننده سگ

 هر بار که از این مکمل به سگ خود می دهید می تواند ۴ برابر کالری و ۵ برابر پروتئین به سگتان برسد. اگر مایل هستید به رشد سگ خود سرعت دهید نیز این مکمل می تواند گزینه ی بسیار خوبی باشد.  بهتر است در ساعات اولیه ی صبح این مکمل را به سگ بدهید تا ترکیباتش به خوبی جذب بدن او شود. از دیگر ویژگی های مثبت این مکمل می توانیم به این اشاره کنیم که این مکمل فاقد استروئید بودن آن اشاره کنیم. این مکمل به حدی خوب است که معمولا در سورتمه سوری ها نیز از آن استفاده می کنند.

  ما تا به این جا تعدادی از بهترین مکمل سگ ها را برایتان نام بردیم شما می توانید با توجه به ترکیباتی که این مکمل ها دارند و کمبودهای که حیوان شما دارد یکی از آن ها را انتخاب کنید و از بهترین پت شاپ های تهران خریداری نمایید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *