بهترین هتل های ترکیه

ما در این مقاله از کی برتره به معرفی برخی از بهترین هتل های ترکیه خواهیم پرداخت.ترکیه کشوری مدیترانه ای می باشد که با داشتن آب و هوای بسیار خوب و مکان های تفریحی و گردشگری بسیار زیاد مقطع بسیار خوبی برای مسافران و جهانگردان در سراسر دنیا شده است ست و سالانه مسافران و توریست های بسیار زیادی به این کشور سفر می کنند تا بتوانند از این مکان های تفریحی و گردشگری دیدن کنند.

جواهر زیبا و امکانات خوب در هتل های خانوادگی ترکیه چیزی است که باعث شده است بسیاری از خانواده ها ترکیه و بخصوص شهرهای ساحلی آن را به عنوان مثالی برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب کنند.

آکرا هتل Akra Hotel
1

آکرا هتل Akra Hotel

هتل آکرا هتل ۵ ستاره در شهر آنتالیا می باشد که از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است این هتل با داشتن ساحلی بسیار زیبا و آرام مقصد مناسبی برای سفرهای خانوادگی محسوب می شود . این هتل علاوه بر اینکه رو به دریا می باشد دارای یک استخر روباز بسیار زیبا در محوطه هتل نیز می باشد .

با اقامت در این هتل می توانید از خدمات ماساژ درمانی ، حمام ترکی ، استخر و سونای زیبای هتل و محوطه بازی بچه ها و زمین تنیس استفاده کنید. اینترنت رایگان نیز در سراسر هتل در دسترس شما قرار می گیرد. اتاق های این هتل از سیستم خنک کننده و تهویه هوای مجموعی برخوردار می باشند و همه اتاق ها دارای مینی بار و تلویزیون ال ای دی هستند.

صبحانه هر روز در محوطه هتل سرو می شود و می توانید غذاهای مدیترانه لذیذ را امتحان کنید و خاطرات بسیار زیبا و خوبی را در این هتل با خانواده خود بسازید.  از نظر موقعیت مکانی این هتل ۹ کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و در نزدیکی دروازه هادریانس واقع شده است.

هتل کروان پلازا
2

هتل کروان پلازا

یکی دیگر از بهترین هتل های خانوادگی ترکیه و منطقه آنتالیا هتل ۵ستاره کراون پلازا می باشد که سطح عالی از ارائه خدمات به مهمانان باعث شده تعیین آن را بتواند به دست بیاورد و تجهیزات و خدمات بسیار خوبی را برای مهمانان و مسافرین خود ارائه می کند. اتاق های زیبا و لوکس هتل دارای بالکنی با نمایی از درد زیبای مدیترانه می باشند و آرامشی بسیار خاص را که در توله سفر به آن نیاز دارید و به دنبال آن هستید را به شما می دهد.

همه اتاق های این هتل مجهز به سیستم تهویه و خنک کننده هوا میباشند قسمت پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی نیازهای شما می باشد خدمات در این هتل در سطح بسیار عالی ارائه می‌شود و خدمات بسیار ویژه‌ای را برای تمام مسافرین و مهمان‌های خود ارائه می کند. علاوه بر این هتل دارای سر ستوران بسیار شیک و عالی می باشد که در یکی صبحانه هر روز به صورت بوفه سرو می‌شوند و در رستوران های دیگر می توانید از غذاهای بین المللی و ترکی استفاده کنید و لذت ببرید. و همینطور این هتل دارای استخر زیبایی می باشد که می توانید از آن استفاده کنید و از حمام ترکی و خدمات ماساژ درمانی هتل لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:   بهترین هتل های میدان تکسیم
هتل لند آف لجندز کینگدام
3

هتل لند آف لجندز کینگدام

یکی از زیباترین و بهترین هتل های خانوادگی ترکیه و منطقه آنتالیا هتل لند آو لجندز می باشد و می توان این هتل را کامل ترین هتل آنتالیا نامگذاری کرد این هتل دارای سافاری و پارک آبی بسیار بزرگ و همینطور سینمای پنج بعدی و رفتینگ و بسیاری از امکانات تفریحی دیگر می باشد که این هتل را به هتلی بسیار عالی تبدیل کرده است. این هتل در منطقه بلک انتالیا واقع شده است و یکی از زیباترین و لوکس ترین هتل های ترکیه میباشد. این هتل تنها ۱۲ دقیقه با ساحل فاصله دارد و میتوانید از بخش پذیرش برای کرایه دوچرخه و خودرو کمک بگیرید و از آن استفاده کنید.

اتاق های هتل هم داره تلویزیون ال ای دی مینی بار و سیستم تهویه مطبوع و دکوراسیونی بسیار شیک و زیبا هستند می توانید به دلخواه خود اتاق ها را رو به دریا برای خود انتخاب کنید. هتل تنها ۱۴ کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و در منطقه بسیار زیبا و آرام قرار دارند.

هتل لیبرتی لارا
4

هتل لیبرتی لارا

هتل لیبرتی در منطقه لارا واقع شده است و تا فرودگاه آنتالیا تنها ۱۴ کیلومتر فاصله دارد شما می توانید با ۹ دقیقه پیاده روی به ساحل زیبای منطقه لارا دسترسی پیدا کنید و بنویسید این هتل دارای استخر بسیار زیبا و لوکس میباشد یکی در محوطه بیرون و یکی در داخل هتل قرار گرفته است. اتاق های هتل بسیار زیبا و شیک و دارای نمای زیبایی از دریای مدیترانه می باشند و همگی دارای مینی بار تلویزیون ال ای دی و سیستم تهویه و خنک کننده هوا هستند.

مسافری و مهمانان در طول اقامت خود می توانند از خدمات هتل در قسمت های حمام ترکی و ماساژ درمانی استفاده کنند و در محوطه بیرون هتل هم زمین بازی و زمین تنیس رو به دریا و زمین بازی والیبال و مینی گلف برای آنها در نظر گرفته شده است علاوه بر این برنامه های شاد و سرگرم کننده مانند اجرای موسیقی زنده و نمایش هر شب در هتل برگزار می شود.

آی سی هلتز گرین پالاس
5

آی سی هلتز گرین پالاس

هتل پنج ستاره مکان خوبی برای اقامت شما و همراهانتان در طول سفر می‌باشد و می‌تواند خاطرات بسیار زیبا و خوبی را برای شما به ارمغان آورد این هتل تنها هفت دقیقه تا ساحل فاصله دارد و در محوطه استخر دارای پارک آبی نیز می باشد. اتاق های هتل همه با عالی ترین سطح خدمات و تجهیزات و کیفیت در اختیار مهمانان مسافران قرار می گیرد و پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشکلات و نیازهای همانند میباشد. اتاق های هتل هم دارای کمد و حمام و دستشویی اختصاصی و سیستم خنک کننده و مینی بار و تلویزیون میباشند.

در طول اقامت خود در این هتل می توانید از رستوران های ایتالیایی هم استفاده کنید و می توانید در استخر هتل یا زمین بازی وقت خود را بگذرانید علاوه  بر این هتل خدمات فوق‌العاده مانند زمین بازی اختصاصی و پارک آبی رایگان و برنامه های سرگرم کننده برای کودکان در نظر گرفته است. این هتل در منطقه لارا واقع شده است و تنها ۱۰ کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد.

بیشتر بخوانید:   بهترین جراح بینی در ترکیه
هتل گرانادا لاکچری بلک
6

هتل گرانادا لاکچری بلک

یکی از بهترین هتل های خانوادگی ترکیه و منطقه ی آنتالیا هتل گرانادا لاکچری در منطقه بلک میباشد . این هتل بسیار لوکس پنج ستاره داره ساحل اختصاصی هم می باشد که با ۵ دقیقه پیاده روی می توانید به آن برسید این هتل دارای مجاز تخصصی ماساژ درمانی و استخر و زمین بازی کودکان و استخر کودکان و زمین تنیس و باشگاه های بدنسازی مجهز می باشد. اتاق های این هتل بسیار زیبا می باشد و با دکوراسیونی بسیار لوکس و تمیز که اقامتی بسیار زیبا را در یکی از بهترین هتل های ترکیه به منطقه آنتالیا برای شما فراهم می کند.

اتاق های این هتل همه دارای تراس و بالکن رو به دریا می باشد که بسیار آرامش خاصی را برای مسافران به ارمغان می آورد و اتاق ها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع و مینی بار و تلویزیون ال ای دی و حمام و دستشویی اختصاصی می باشد. در طول اقامت خود در این هتل می توانید از رستوران های متنوع و گوناگون هتل استفاده کنید یا از رستوران بوفه هتل که صبحانه و ناهار و شام سرو میکند استفاده کنید می توانید غذای خود را در رستوران رو به ساحل و محوطه باز یا در قسمت باربیکیو هتل میل کنید. و همچنین می توانید از زمین بازی تنیس و بسکتبال و فوتبال و باشگاه جت اسکی و حمام ترکی و ماساژ درمانی استفاده کنید.

هتل شروود اکسکلوسیو لارا
7

هتل شروود اکسکلوسیو لارا

این هتل ۵ ستاره بسیار زیبا و عالی تنها ۳ دقیقه پیاده روی تا رسیدن به ساحل زیبا و آرام دارد. این هتل دارای ساحل اختصاصی و زمین تنیس است و در سراسر هتل می توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید. هتل دارای باغ زیبایی می باشد که می توانید عکس های بسیار زیبایی بگیرید و در آنجا لذت ببرید .هتل دارای دو استخر یکی در محوطه بیرون و دیگری در داخل هتل می باشد . باشگاه ورزشی و مرکز ماساژ درمانی و حمام ترکی و زمین بازی گلف و تنیس مجهز هتل از دیگر امکاناتی است که می توانید در طول اقامت خود در هتل از آن استفاده کنید و بهره ببرید.

اتاق های هتل همه دارای بالکن رو به دریا و کمد و کتری برقی و تلویزیون ال ای دی می باشد و علاوه بر این پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی نیازهای شما و مشکلات شما می باشد. در طول اقامت خود در این هتل بسیار زیبا شما می توانید از خدمات ماساژ درمانی و حمام ترکی برای آرامش بیشتر خود استفاده کنید و یا در محوطه هتل و شهر دوچرخه سواری کنید و برای کرایه دوچرخه باید از پذیرش هتل کمک بگیرید این هتل تنها ۱۵ دقیقه از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و در ۱۸ کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است.

هتل مرمرا
8

هتل مرمرا

این هتل روی تپه های مشهور فالز واقع شده است و هتل پنج ستاره با خدمات بسیار عالی و ویژه ای می باشد که تجربه اقامتی بسیار خوبی را در یکی از بهترین هتل های خانوادگی ترکیه برای شما به ارمغان می آورد و لابی این هتل بسیار زیبا و دلنشین می باشد. این هتل دارای استخر در محوطه بیرونی می باشد و شما می توانید در طول اقامت خود از زمین بازی و پارک کودک و خدمات ماساژ درمانی و حمام ترکی و رستوران زیبای هتل استفاده کنید علاوه بر این در قسمت پذیرش می توانید از راهنمای تور کمک بگیرید تا در ازای پرداخت هزینه ای مکان های دیدنی منطقه را به شما نشان دهد.

بیشتر بخوانید:   بهترین پارک های آبی ترکیه

در کنار همه این امکانات فوق العاده هتل شما می‌توانید هر شب برنامه های نمایشی و سرگرم کننده ای که برای مهمانان در نظر گرفته شده است را ببینید و از آن لذت ببرید و علاوه بر این با قرار گرفتن هتل بر روی تپه های فالز میتوانید یکی از بی نظیر ترین و زیباترین منظره های منطقه از دریای مدیترانه را از بالکن زیبای هتل تماشا کنید. اتاق های این هتل همه دارای حمام خصوصی و کمد و سیستم خنک کننده و تلویزیون میباشند و اتاق های خانوادگی بزرگتر دارای مبلمان نیز هستند. این هتل تنها ۷ کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و در منطقه آرام و زیبا در نزدیکی شهر آنتالیا واقع شده است.

هتل رکسوس داون تاون
9

هتل رکسوس داون تاون

این هتل ۵ ستاره از سری هتل های زنجیره ای ریکسوس در سراسر جهان می باشد که به ارائه خدمات عالی و تجهیزات بی نظیر و لوکس به مهمانان مشهور می باشد این هتل بسیار زیبا و لوکس یکی از بهترین هتل های خانوادگی ترکیه در منطقه آنتالیا به شمار می رود این هتل دارای ساحل اختصاصی و استخری بسیار زیبا و لوکس در محوطه بیرونی هتل می باشد هتل ریکسوس یکی از زیباترین هتل های ساحلی در منطقه است.

همه اتاق های این هتل دارای سیستم خنک کننده و دکوراسیونی بسیار شیک و کمد و دارای بالکن با نمای پانوراما از دریای مدیترانه هستند شما میتوانید از قسمت پذیرش که به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی نیازهای شما می باشد کمک بگیرید یا از تور های متنوعی که ارائه می دهند ولی گشت و گذار شهر استفاده کنید.

هتل لیماک دو لوکس لارا
10

هتل لیماک دو لوکس لارا

این هتل ۵ ستاره و بسیار زیبا در منطقه لارا در نزدیکی شهر آنتالیا واقع شده است این هتل دارای پارک آبی و بسیار بزرگ و زیبای در منطقه بیرونی و استخر هتل از علاوه بر این هتل دارای ساحل اختصاصی و خدمات ماساژ درمانی و حمام ترکی و زمین تنیس و زمین بازی کودکان می باشد. و شما در سراسر هتل می توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید و همه اتاق های هتل از دکوراسیون بسیار شیک و زیبا و مبلمان ایده بسیار راحت و زیبا برخوردارند و همه اتاق ها داره تلویزیون ال ای دی و سیستم خنک کننده مطبوع و حمام و دستشویی اختصاصی می باشند و پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی همه نیازها و مشکلات مهمانان خود می باشد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *