بهترین هتل های شهر کرج

همانطور که میدانید کرج یکی از شهرهای چسبیده به تهران می باشد که فاصله چندانی با هم ندارند. شهر کرج و در کل استان البرز در حال حاضر پس از شهر تهران به عنوان دومین شهر از لحاظ امکانات قرار دارد . مطب پزشکان مختلف و دانشگاه ها و فرصت های شغلی زیادی که در این شهر ایجاد می شود می تواند دلیل سفره مردم زیادی به این شهر بزرگ باشد . در صورتی که نیاز باشد در کرج اقامت داشته باشید و هتل رزرو کنید لازم است تا اطلاعاتی راجع به بهترین هتل های شهر کرج به دست آورید.

تا از بین این هتل ها بهترین هتل را انتخاب کرده و در آن اقامت داشته باشید. در این مقاله از کی برتره به توضیح برخی از هتل های خوب و با امکانات این شهر می پردازیم.

هتل جهانگردی دیزین کرج
1

هتل جهانگردی دیزین کرج

هتل جهانگردی دیزین کرج در بین کوه های البرز مرکزی محصور  شده است و  بهترین هتل های شهر کرج است شامل دو مجموعه گردشگری یک و دو و یک مجموعه اقامتی معروف به شاله یا همان کلبه می باشد از جمله با کیفیت ترین و عالی ترین مجموعه های جهانگردی ایران به شمار می رود.

طراحی فوق العاده ای که از دوره تاریخ پهلوی به جا مانده است جاگیری در دل کوهستان و واقع شدن میان کوه ها و نزدیکی پایتخت و تفاوت بیشتر درجه دما که باعث آب و هوای خاص این منطقه نسبت به شهر تهران شده و همجواری با پیست اسکی دیزین هم از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه گردشگری و جهانگردی دیزین میباشد.

این هتل داره سه طبقه و ۱۲۹ اتاق می باشد که بسیار مجهز می باشد و خدمات بسیار ویژه و عالی را برای مهمانان خود ارائه می کند و تجهیزاتی همچون پارکینگ و رستوران و سالنهای مهمان  بزرگی دارد.

هتل پردیس کرج
2

هتل پردیس کرج

هتل پردیس کرج هم جز معروف ترین هتل های شهر کرج به حساب می‌آید و هم آن که به دلیل شرایط مناسب و قیمت خوبی که دارد می تواند جزء اولین گزینه هایی باشد که برای اقامت خود انتخاب می کنید. ویژگی های اتاق های یک تخته تاس تخته بهترین هتل زیبای کرج که همان هتل پردیس است شامل این موارد می شود : تلویزیون ، سرویس حمام ، سرویس صبحانه داخل اتاق ، یخچال ، مبلمان ، میز تحریر چای ساز ، اینترنت وای فای رایگان ، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب ک بالکن تلفن و سرویس توالت فرنگی.

بیشتر بخوانید:   بهترین پانسیون سگ کرج

در خصوص وضعیت ساختمانی هتل پردیس کرج می توان گفت که این هتل بیشتر مشابه یک هتل آپارتمان از که در سه طبقه ساخته شده است ظرفیت کلی این هتل سی اتاق می باشد که می تواند از مهمانهای خود پذیرایی کند نوع اتاق های هتل پردیس دو تخته و سه تخته می باشد.

مزیت های این هتل علاوه بر خدمات و تجهیزات مربوط به قیمت مناسب برای رزرو هر شب یک اتاق و قرارگیری در مرکز شهر کرج و همینطور دسترسی آسان به مراکز مختلف تجاری و تفریحی مانند باغ گلها و کاخ سلیمانیه کرج و حمام مصباح می شود. وضعیت مزایای این هتل می توان به پارکینگ و اتاق ماساژ به وسایل بدنسازی در باشگاه و کافی شاپ و تاکسی سرویس اختصاصی و دستگاه واکس کفش ، بازی ویدیویی و سونا و جکوزی و زمین ورزشی اشاره کرد.

هتل مرمر کرج
3

هتل مرمر کرج

اولین هتل دو ستاره ای که در بین لیست بهترین هتل کرج می تواند قرار گیرد هتل مرمر است این حوزه در پنج طبقه ساخته شده است که به طور کلی داره ۳۱ اتاق می باشد در هتل مرمر کرج که سال ۱۳۵۵ افتتاح شد و شروع به کار کرده است تقریبا می توان گفت چیزی حدود چهار دهه قدمت و سابقه دارد و خدمات مناسب و شایسته را به شما ارائه می‌کند و تجهیزات ویژه ای را دارا می باشد. اتاق های این هتل دارای تنوع های ویژه می باشند که می توان شامل مواردی همچون اتاق یک تخته و اتاق دو تخته معمولی و دو تخته دبل و دو تخته توئین و سه تخته باشد.

از جمله امکانات ویژه هتل مرمر می توان به رستوران هتل با ظرفیت ۴۰ نفر پارکینگ هتل ظرفیت محدود پاک کردن ۸ خودرو ، اینترنت رایگان در بخش لابی هتل ظرفیت لابی هتل مرمر ۱۵ نفر می باشد که می توانید در این فضا به راحتی بشینید و سرویس مبلمان در برخی از اتاق ها ، سرویس صبحانه ، یخچال ، تلفن ، سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:   بهترین کلاس یوگا در کرج
هتل امیر کبیر کرج
4

هتل امیر کبیر کرج

دومین هتل دو ستاره که در بین لیست بهترین هتل های کرج می توانیم به آن اشاره کنیم هتل امیرکبیر کرج است. این هتل برای اولین بار در سال ۱۳۶۹ و در زمینی به مساحت ۱۰۸۰ متر مربع ساخته شد مسلمان بزرگ بودن زمین هتل باعث شده است تا تعداد طبقات آن کمتر شود. این هتل در طبقه ساخته شده است و دارای ۴۹ اتاق می باشد. این هتل دارای رستوران نمی باشد و پارکینگ آن اندازه پارک ۱۹ خودرو ظرفیت دارد.

شما در لابی هتل می توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید و همینطور داخل اتاق های هتل از سرویس صبحانه و یخچال و آب معدنی رایگان ، کمد لباس، حمام لوازم بهداشتی ، مبلمان ، تلفن داخل اتاق ، اینترنت، سیستم تهویه ،سیستم گرمایشی و سرمایشی و همچنین تلویزیون برخوردار خواهید بود از جمله دیگر خدمات این هتل میتوان به خدمات پذیرش ۲۴ ساعته و آژانس مسافرتی و پله های اضطراری و خدمات کپی و پرینت و کافی شاپ و اتاق چمدان و نمازخانه اشاره کرد.

برای رزرو اتاق در این هتل می‌توانید یکی از انواع اتاق های یک تخته و دو تخته دبل ، دو تخته توئین ، دو تخته اکونومی سه تخته و چهار تخته را انتخاب کنید.

هتل سامان کرج
5

هتل سامان کرج

هتل سامان کرج به جز هتل های ۲ ستاره کرج نیز به شمار می رود در چهار طبقه ساخته شده است و دارای ۲۷ اتاق برای پذیرایی از مهمان ها می باشد یکی از مواردی که در هنگام رزرو اتاق در این هتل باید آن را رعایت کنید و بدانید این است که برخی از اتاق های این هتل فاقد سرویس حمام و دستشویی جداگانه هستند و مهمان های این اتاق ها می توانند از سرویس بهداشتی مشترک هتل استفاده کنند.

رستوران هتل سامان کرج دارای ظرفیت ۵۰ نفر می باشد و متاسفانه این هتل فاقد پارکینگ است. در لابی هتل نیز می توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید در اتاق های هتل سما می توانید از امکاناتی مانند سرویس مبلمان و صبحانه و یخچال و کمد لباس. تلویزیون ، سرویس حمام و دستشویی ایرانی و فرنگی ، سیستم اعلام حریق و همچنین سیستم اطفا حریق ، اینترنت ،مینی بار سیستم گرمایشی و سرمایشی و تهویه هوا برخوردار باشید.

بیشتر بخوانید:   بهترین کلاس یوگا گلشهر کرج

از جمله ویژگی ها و خدمات کلی هتل در لیست بهترین هتل های کرج با دو ستاره می توان به زنگ هشدار و چایخانه سنتی، خدمات حمل و نقل و باربری ، صرافی ، صندوق امانات ، رستوران بام کافی شاپ ، خدمات ویژه برای معلولین، خشکشویی ، سیستم پذیرش ۲۴ ساعته ، سالن بیلیارد و خدمات خانه داری نیز اشاره کرد.

هتل کندلوس کرج
6

هتل کندلوس کرج

هتل کندلوس کرج در کیلومتر ۴ جاده کرج به سمت چالوس ساخته شده است این هتل به تازگی و در سال ۱۴۰۰ افتتاح و ساخته شد. این هتل در پنج طبقه و ۱۶ اتاق دره شده است که دارای سالن های پذیرایی ، سالن کنفرانس ، آلاچیق و فضای باز برای مهمان ها می باشد.

هتل کندلوس کرج می توانید اتاق های دو تخته دبل دو تخته تویین سه تخته دبل+سینگل، اتاق سه تخته سینگل و چهار تخته رزرو کرده و امکانات داخل اتاق که شامل مواردی همچون سرویس صبحانه ، شبکه پخش فیلم ، بالکن ، آب معدنی رایگان ، چای ساز، سرویس دستشویی و حمام ایرانی و فرنگی ، کمد لباس ، تلفن دراور، سرویس مبلمان ، سیستم اعلام و اطفاء حریق ، سیستم گرمایشی و سرمایشی است استفاده کنید.

رستوران هتل کندلوس ظرفیت ۳۰۰ مهمان را به طور همزمان دارد که سراب می شود گزینه مناسب برای برگزاری مهمانی ها و جشن ها باشد و پارکینگ این هتل نیز ظرفیت پارک ۲۴ خود را دارد که نیازی به پرداخت هزینه می باشد اینترنت رایگان را میتوانید در بخش لابی هتل از آن استفاده کنید چشم انداز هتل کندلوکس به سمت کوچه ، خیابان ، کوه و رودخانه و محوطه هتل می باشد.

برخی از امکانات کلی هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های ۲ ستاره کرج می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم : آسانسور ،صندوق امانات، خدمات چاپ و پرینت ، چایخانه سنتی، رستوران بام هتل ،کافی شاپ ، اتاق چمدان ، فضای سبز، خدمات باربری ، خدمات ویژه برای معلولین، وسایل بدنسازی و باشگاه و خشکشویی.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *