بهترین هتل های میدان تکسیم

می توان گفت که تکسیم استانبول یکی از معروف ترین و محبوب ترین مناطق استانبول به شمار می رود. همچنین به منطقه از استانبول دارای هتل های بسیار زیادی است که هر کدام از این هتل ها نیز دارای امکانات و ویژگی های بسیار زیادی می باشند و همین امر سبب شده است تا بهترین هتل های میدان تکسیم انتخاب بیشتر گردشگران باشد.

میدان تکسیم دارای انواع گوناگون هتل نیز می باشد که می توان گفت این هتل ها به مکان های مختلفی مانند مرکز خرید،پارک،کافه و رستوران دسترسی آسانی دارند و این امر برای گردشگران و یا مسافرانی که در هتل های تکسیم اقامت دارند بسار لذت بخش است. با ما در کی برتره همراه باشید.

هتل سی وی کی پارک بسفر
1

هتل سی وی کی پارک بسفر

می توان‌گفت که هتل هتل سی وی کی پارک بسفر یک از معروف ترین و همچنین محبوب ترین هتل های میدان تکسیم استانبول است.این هتل در مرکز شهر و۱۵۰ متری میدان تکسیم قرار دارد و همین موضوع سبب دسترسی آسان این هتل به پارک،رستوران،کافه،مغازه،گالری و… شده است.این هتل دارای اتاق هایی با امکانات بسیار خوب برای اقامت مسافران است از جمله امکانات اتاق های این هتل می توان به داشتن تلویزیون ال سی دی،اینترنت رایگان،وان آب گرم و… اشاره کرد.

می توان گفت که این هتل پنج ستاره استانبول دارای خدمات گوناگونی مانند نگهداری از کودکان،خدمات اتاق ۲۴ ساعته،پارکینگ و بیزینس سنتر دارد.

آدرس هتل سی وی کی پارک بسفر

استانبول، بی‌اوغلو، تکسیم، خیابان اینونو شماره هشت، گوموسویو ماه، هتل سی‌وی‌کی پارک بسفر

آدرس هتل سی وی کی پارک بسفر

استانبول، بی‌اوغلو، تکسیم، خیابان اینونو شماره هشت، گوموسویو ماه، هتل سی‌وی‌کی پارک بسفر

هتل گزی بسفر
2

هتل گزی بسفر

هتل گزی بسفر از دیگر هتل های معروف استانبول است این هتل در مرکز شهر استانبول و در کنار میدان تکسیم واقع است.این هتل دارای ۶۷ اتاق برای اقامت افراد گوناگون است. همچنین از کدام از اتاق های این هتل نیز شامل کف چوبی،حمام های مرمری و… نیز می باشند.

همچنین می توان گفت که در این هتل می توانید در کنار استراحت در اتاق‌های هتل  خدماتی مانند ماساژ آرام‌بخش در اسپا،امکانات مرکز تناسب اندام، حمام ترکی، سونا، دوش‌های آروماتراپی، تخت آب‌درمانی و فواره یخ نیز استفاده کنید. همچنین این هتل دارای رستوران هایی است که در آن ها انواع غذا های لذیذ و خوشمزه طبخ می شود و شما می توانید از ان ها نیز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سینماهای ترکیه
آدرس هتل گزی بسفر

استانبول، بی‌اوغلو، تکسیم، خیابان میت شماره ۳۴، هتل گزی بسفر

هتل مارمارا تکسیم
3

هتل مارمارا تکسیم

این هتل استانبول نیز در میان افراد گوناگون با سلیقه های متفاوت محبوبیت زیادی دارد. از جمله ویژگی های این هتل استانبول این است که مکان های دیدنی استانبول مانند مسجد ایاصوفیه و مسجد سلیمانیه نزدیک است و افراد به راحتی می توانند به این مکان رفته و از آن ها دیدن کنند.

اتاق های این هتل نیز دارای امکانات کاملی برای رفاه بیشتر مسافران می باشد از جمله امکانات اتاق های این هتل می توان به مواردی مانند کف پارکت،کمد لباس،حمام مرمری با وان،میزکار و… اشاره کرد.همچنین می توان گفت که افرادی که به غذا های ایتالیایی علاقه دارند می توانند به رستوران های ایتالیایی اطراف هتل مارمارا بروند و از غذاهای ایتالیایی استفاده کنند.

آدرس هتل مارمارا تکسیم

استانبول، بی اوغلو، میدان تکسیم، هتل مارمارا تکسیم

هتل اینترکانتیننتال
4

هتل اینترکانتیننتال

می توان گفت که این هتل استانبول از مجلل ترین و همچنین معروف ترین هتل های استانبول است که در قلب شهر نیز واقع شده است.همچنین می توان گفت که این هتل در ۶۰۰متری میدان تکسیم نیز قرار دارد.اتاق های این هتل نیز امکانات رفاهی کاملی برای مسافران دارند و همچنین می توان گفت که بسیاری از اتاق های این هتل چشم انداز بسیار خوب و زیبایی از بسفر و میدان تکسیم را به مهمان ها می دهند.

از دیگر امکانات و خدمات این هتل که به مهمان های خود ارائه می دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد اتاق‌های ماساژ، مرکز تناسب اندام، استخر روباز، درمان صورت و بدن، کارکنان حرفه‌ای و تجهیزات مدرن و…

آدرس هتل اینترکانتیننتال

استانبول، بی اوغلو، تکسیم، خیابان Asker Ocagi، هتل اینترکانتیننتال استانبول

هتل پوینت تکسیم
5

هتل پوینت تکسیم

هتل پوینت تکسیم از جمله بهترین هتل های میدان تکسیم است. این هتل دارای طراحی مدرن و زیبا می باشد همچنین می توان گفت که در هر بخش از این هتل عکس هایی از آرا گولر عکاس معروف جهان دیده می شود.

همچنین می توان گفت که این هتل دارای ۴۸ اتاق اگزکتیو و ۱۹ سوئیت اگزکتیو نیز می باشد که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های گوناگونی هستند. اینترنت رایگان،دکوراسیون بسیار زیبا و جذاب،پنجره های دوجداره،تلویزیون و… از ویژگی‌ های واحد های اقامتی این هتل هستند.همچنین می توان گفت که در طبقه آخر این هتل رستوران رستوران ویو پوینت نیز واقع شده است که چشم اندازی زیبا و گسترده ای از بسفر به شما می دهد.

بیشتر بخوانید:   بهترین جراح بینی در ترکیه
آدرس هتل پوینت تکسیم

استانبول، بی اوغلو، تکسیم، خیابان Topcu، هتل پوینت تکسیم

هتل گرند حیات استانبول
6

هتل گرند حیات استانبول

این هتل در فاصله کمی از میدان تکسیم استانبول قرار دارد. همچنین می توان گفت که این هتل دارای اتاق های زیبا و با امکانات کامل برای اقامت مسافران خود است.این هتل دارای خدمات دیگری نیز می باشد که هر کدام از این خدمات سبب میشود تا مسافرانی که در این هتل اقامت دارند اوقات خوبی را سپری کنند.

از جمله خدمات خوب این هتل عبارتند از استخر روباز،مرکز اسپا و تناسب اندام و… همچنین این هتل در نزدیک ایستگاه مترو قرار دارد و این امر سبب می شود تا افرادی که در این هتل اقامت دارند به راحتی بتوانند به مکان های دلخواه خود بروند و مشکلی برای رفت و آمد نداشته باشند

آدرس هتل گرند حیات استانبول

استانبول،‌سیسلی، خیابان تاکسیلا، Harbiye Mah، هتل گرند حیات استانبول

هتل آوانگارد میدان تکسیم
7

هتل آوانگارد میدان تکسیم

هتل آوانگارد یکی از محبوب ترین و همچنین بهترین هتل های استانبول است. این هتل در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد و این امر سبب شده است تا اتاق های این هتل چشم انداز بسیار زیبایی داشته باشند و نما هایی مانند پارک گزی و تنگه بسفر را به نمایش بگذارند.اتاق های این هتل دارای دکوراسیون بسیار زیبا و جذاب است که سلیقه های گوناگون را نیز پوشش می دهد همچنین این اتاق ها دارای امکانات کامل برای رفاه مسافران هستند.

همچنین می توان گفت که این هتل فاصله کمی تا ایستگاه مترو دارد و این امر نیز سبب می شود رفت و آمد برای افراد امری آسان شود و افراد با خیال راحت به مکان هایی که تمایل دارند بروند.

آدرس هتل آوانگارد

استانبول، بی‌اوغلو، تکسیم، گوموسویو، خیابان میت شماره ۲۸، هتل آوانگارد میدان تکسیم

هتل میدتاون
8

هتل میدتاون

می توان‌گفت که این هتل نیز از بهترین هتل های استانبول است که در نزدیکی میدان تکسیم استانبول قرار دارد. این هتل همچنینی دارای اتاق هایی با امکانات و ویژگی های بسیار خوبی است که سبب می شود مسافرانی که در این اتاق ها اقامت دارند احساس احتیاج و رفاه داشته باشند.

بیشتر بخوانید:   بهترین پارک های آبی ترکیه

همچنین می توان گفت که این هتل دارای رستورانی است که در آن غذا های بسیار خوشمزه و لذیذ طبخ می شود و شما نیز می توانید از ان ها استفاده کنید.از دیگر خدمات خوب این هتل می توان به چهار سالن اجتماعات با ظرفیت ۲۴ تا ۱۱۰ نفر، خدمات اتاق ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان در سراسر هتل، امکانات لازم برای مهمانان معلول، راننده پارکینگ و… اشاره کرد.

آدرس هتل میدتاون

استانبول، بی‌اوغلو، تکسیم، خیابان لامارتین شماره ۱۳، هتل میدتاون

هتل کوناک تکسیم
9

هتل کوناک تکسیم

این هتل نیز در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد. همچنین می توان گفت که این هتل دارای معماری بسیار زیبا است و زمانی که وارد آن می شوید آثار هنری زیبایی را مشاهده می کنید.همچنین اتاق های این هتل نیز دارای زراعی و دکوراسیون بسیار زیبا می باشند که می تواند سبب جلب نظر افراد مختلف نیز شود. اتاق های هتل کوناک دارای امکاناتی مانند تلویزیون ال سی دی، مینی بار،میز کارو… می باشند.

هتل کوناک دارای دو رستوران است که شما می توانید برای صرف صبحانه به رستوران کازان بروید و از صبحانه های خوشمزه آن لذت ببرید همچنین می توانید برای صرف نهار و شام نیز به رستوران استرادا بروید و از غذاهای آن استفاده کنید.

آدرس هتل کوناک

استانبول، تکسیم، خیابان Cumhuriyet، هتل کوناک تکسیم

هتل تکسیم مترو پارک
10

هتل تکسیم مترو پارک

می توان گفت که این هتل نیز در ۱۰۰ متری میدان تکسیم قرار دارد و از بهترین هتل های میدان تکسیم است.همچنین می توان گفت مکان های گوناگون نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند و دسترسی به آن ها بسیار راحت است.اتاق های این هتل نیز طراحی زیبایی دارند و از امکانات رفاهی نیز برخوردار هستند که این امر نیز سبب جلب نظر افراد مختلف با سلیقه های گوناگون می شود.

علاوه بر آن هتل مترو پارک  خدمات دیگری مانند خدمات نگهداری کودک، امکانات لازم برای برگزاری جلسات، اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی و پارکینگ را نیز به مهمان های خود ارائه می دهد که این امر سبب رفاه بیشتر مهمان ها می شود.

آدرس هتل تکسیم مترو پارک

استانبول، بی اوغلو، تکسیم، شماره ۱۴، خیابان Osmanli، هتل تکسیم مترو پارک

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *