بهترین پارک های آبی دبی

قطعا نیاری به گفتن نیست که دبی یکی از پرطرفدار ترین کشور ها در میان گردشگران است که به جاذبه های زیاد ،هتل های لوکس و پارک های آبی معروف است؛ ما امروز این جا هستیم تا در رابطه با بهترین پارک های آبی دبی با یک دیگر صحبت کنیم چنان چه مایل هستید بیش تر با این پارک آبی ها آشنا شوید که برای تعطیلات ساعات خوشی را در آن بگذرانید ادامه ی این مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید.

اگر قصد دارید تعطیلات خوبی در کنار خانواده ی خود داشته باشید قطعا باید پارک های آبی را امتحان کنید ‌.  سرسره های بزرگ ، استخر های مخصوص کودک ، رودخانه های تنبل و غیره همه  و همه جز سرگرمی های جذاب پارک های آبی دبی محسوب می شود .

پارک آبی وایلد وادی

این پارک یکی از بهترین پارک های آبی دبی ، پارک آبی وایلد وادی است که جز بهترین پارک های آبی است که از سال ۱۹۹۹ تغییر کاربری داد و دیگر تنها افراد محلی به آن جا نمی رفتند و دیگر افراد گردشگر نیز توانستند به این پارک آبی بیایند‌. بخش اعظم محبوبیت این پارک آبی سر باز بودن آن است؛ فضای باز این پارک یک چشم انداز عالی به ساحل جمیرا   و برج العرب دارد و نکته ی خیلی جالبی که درباره ی این پارک آبی وجود دارد این است که با توجه شخصیت های دوست داشتنی عربی مثل سند باد و جحا طراحی شده است.

لازم به ذکر است که سرسره ها  و وسایل بازی در این پارک دائم به روز می شوند .  استخر های موج دار این پارک جز بزرگ ترین استخر های موج خاورمیانه است و هر فردی با هر سنی و هر وزن بدون محدودیت می توانند به این پارک آبی بروند و ساعات خوشی برای خود رقم بزنند. یکی دیگر از بخش های هیجان انگیز این پارک سرسره سقوط آزاد است که معمولا طرفدار های زیادی دارد ؛

بیشتر بخوانید:   بهترین جاهای دیدنی لواسان تهران

بالای این سرسره دو محفظه دارد که بعد از قرار گرفتن فرد در آن شمارش معکوس شروع می شود و آن وقت است که سقوط را تجربه می کنید.  سرسره سقوط ۱۲۰ متر و تا پایین آمدن از این سرسره اتفاقات هیجان انگیزی برای شما می افتد و حتی ممکن است سرعتتان به ۸۰ کیلو متر برسد و اگر به برج سورج نیز بروید چندین بار می چرخید و در آخر به یک استخر بزرگ پرت می شوید .

بهترین پارک های آبی دبی

پارک آبی آتلانتیس

این پارک آبی جز هتل آتلانتیس است که داخل جزیره نخل جمیرا و یکی از بهترین جاهای دیدنی دبی است.   این پارک حداقل ۳۰ سرسره مهیج دارد ‌. اگر به دنبال هیجان ، تفریح و کلی خوش گذرانی هستید حتما از رودخانه ی تنبل این پارک یا همان لیزی ریور را امتحان کنید و چندین ساعت بی وقفه بخندید .

علاوه بر این ها در این پارک می توانید موج سواری کنید ، از جت اسکی لذت ببرید و کایاک سواری کنید .  قطعا امکانات و بخش های هیجان انگیز این پارک آبی به همین چند مورد ختم نمی شود ؛ آکواریوم آتلانتیس نیز در این پارک آبی است که حدود ۶۵ هزار آبزی مثل کوسه، اسب دریایی، مار ماهی و غیره دارد. البته می توانید از دیگر امکانات این پارک مثل کمد جای وسایل، پرستار،  جایگاه بازی کودکان ، غریق نجات و غیره نیز استفاده کنید.

پارک آبی اسپلش پد

اگر در این سفر به همراه خانواده و فرزندان خود هستید و کودکتان بین یک تا ۱۲ سال هستند و به دنبال جایی برای بازی آن ها و هم چنین  یک مقرون به صرفه هستید ما این پارک آبی را  که یکی از بهترین پارک های آبی دبی است به شما پیشنهاد می کنیم. قطعا نباید از این پارک آبی کوچک انتظار پارک آبی هایی مثل آتلانتیس و یا وایلد وادی را داشته باشید اما خب باز هم این استخر برای خانواده و کودکان مناسب است.

بیشتر بخوانید:   بهترین کاخ های تهران برای بازدید

این پارک آبی نیز هم چون موارد قبلی رستوران ، کافی شاپ، فروشگاه و غریق نجات دارد  و شما نی توانید ساعات خوشی را برای خانواده و کودک خود در آن رقم بزنید.

پارک آبی لاگونا

این پارک آبی نیز به خاطر تم دریایی که دارد به یکی از بهترین جاهای دیدنی دبی تبدیل و خیلی در میان افراد جهان محبوب شده است ، افراد زیادی به خاطر این پارک آبی برنامه ی سفر می چینند.  این پارک آبی برای تمامی سنین بازی و امکانات مخصوص طراحی کرده است که به تمام سنین خوش بگذرد و به قولی هیچ فردی دست خالی از این پارک  خارج نشود.

قطعا نمی توان به راحتی از کنار موج سواری در این پارک گذشت البته باید به این نکته اشاره کنیم که محوطه ی موج سواری در این پارک به حدی بزرگ است که چندین موج سوار می توانند کنار یک دیگر بازی کنند و یک تصویر فوق العاده ایجاد کنند.

بهترین پارک های آبی دبی

پارک آبی دریم لند

این پارک آبی  در دوازدهم ژوئن ۱۹۹۷ کار خود را به طور رسمی شروع کرد و برای شروع ۲۵ جاذبه برای گردشگران داشت که این جاذبه ها برای تمام سنین مناسب بود تا این در سال ۲۰۰۴ سرسره های مهیج تری به برنامه های خود اضافه کرد تا این که امروزه به یکی از بهترین پارک های آبی دبی تبدیل شده است که خیلی هم مورد استقبال خانواده ها قرار گرفته است.

پارک آبی لگوند

این پارک قطعا برای کسانی که طرفدار لگو هستند یکی از بهترین پارک های آبی دبی است زیرا تمام این پارک با تم لگو طراحی شده است که خیلی در میان کودکان محبوب است. اگر قصد دارید یک سفر به یاد ماندنی و خاطره انگیز برای کودک خود رقم بزنید حتما او را به این پارک آبی ببرید زیرا این پارک برای کودکان زیر ۱۲ سال طراحی شده است و آن ها می توانند با خیال راحت در رودخانه مصنوعی قایق سواری کنند و کلی از سرسره ها لذت ببرند.

بیشتر بخوانید:   بهترین مکان های تفریحی گلستان

سرسره های این پارک به حدی بزرگ است که چندین نفر با یک دیگر می توانند در آن بازی کنند و ساعات خوشی در کنار یک دیگر داشته باشند و کلی دوست جدید برای خود پیدا کنند‌ .

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *