بهترین پانسیون گربه تهران-min

گاهی اوقات ممکن است مجبور باشید چندین ساعت به میهمانی بروید و یا این که به یک جلسه ی کاری بروید و نتوانید گربه ی خود را با خود ببرید . البته گاهی اوقات نیز ممکن است بیمار شوید و نتوانید آن گونه که باید از گربه ی ملوس خود نگهداری کنید و این امر شما را نگران و ناراحت کند در چنین مواقعی می توانید گربه ی خود را به بهترین پانسیون گربه تهران بسپارید.

لازم به ذکر است که پانسیون ها مکان هایی هستند که می توانند از گربه شما برای چندین ساعت مراقبت کنند. از آن جایی که روز به روز تعداد حیوانات خانگی مثل گربه بیش تر می شود تعداد این پانسیون ها نیز بیش تر می شود و آن وقت است که پیدا کردن بهترین پانسیون گربه تهران کمی دشوار می شود.

اگر مایل هستید گربه ی خود را چندین ساعت به پانسیون یا همان هتل گربه بسپارید بهتر است که به خوبی درباره ی این پانسیون ها تحقیق کنید تا متوجه شوید که پانسیون های مختلف چه شرایطی دارند. ما در ادامه تعدادی از بهترین پانسیون گربه تهران را برای شما نام می بریم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کلینیک دامپزشکی و پت شاپ اورانوس 1-min
1

کلینیک دامپزشکی و پت شاپ اورانوس

شاید با خود فکر کنید که چرا نام کلینیک را در این بخش آورده ایم و این مسئله کمی برایتان سوال برانگیز باشد. شایان به ذکر است که این کلینیک خدمات زیادی را هم چون جراحی ، اصلاح و شست و شو،  پت شاپ،  معاینه،  عقیم سازی و دندان پزشکی دارد و پانسیون نیز یکی از خدمات این کلینیک دامپزشکی به حساب می آید.  از دیگر ویژگی های این کلینیک می توانیم به فضای آرام و دلنشین آن و هم چنین تجهیزات جدید و مدرن اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید:   بهترین کلینیک تزریق ژل لب در پونک

 

آدرس اختیاریه، دیباجی جنوبی، خیابان تسلیمی نبش بن بست ورگل پلاک ۱۲

پت شاپ همای ایران 2-min
2

پت شاپ همای ایران

این پت شاپ نیز یکی از بهترین جاهای این که قطعا می تواند نظرتان را به خود جلب کند. شما در این پت شاپ حتی می توانید تمام لوازم مورد نیاز حیوان خود را تهیه کنید.  البته باید به این نکته اشاره کنیم که این پت شاپ پرنده نیز می فروشد . یافت کاری پت شاپ همای ایران همه روزه تا ساعت ۱۰ شب است .

 

آدرس این پت شاپ: تهران پارس شرقی، میدان پروین،  خیابان ظفر قندی،  خیابان جمیلی شبستری ، نبش کوچه مولایی

کلینیک دامپزشکی نیک3-min
3

کلینیک دامپزشکی نیک بهترین پانسیون گربه تهران

کلینیک دامپزشکی نیک یکی از بهترین و محبوب ترین کلینیک های دامپزشکی در تهران است که بهترین و کارکشته ترین دامپزشکان در آن حضور دارند. باید خدمتتان عرض کنیم که این دامپزشکی خدمات بسیار زیادی ارائه می دهد که پانسیون گربه تنها بخشی از خدمات آن محسوب می‌ شود ‌. علاوه بر این ها این کلینیک پت شاپ دارد و شما می توانید لوازم مورد نیاز گربه ی خود را از این پت شاپ تهیه کنید.  شما می توانید همه روزه تا ساعت ۱۱ شب به این کلینیک مراجعه کنید و از خدمات بی نظیر آن استفاده کنید.

 

آدرس شریعتی ، پایین تر از حسینیه ارشاد،  خیابان کوشا،  خیابان بدیعی ، خیابان بشر دوست پلاک ۱۴

پت شاپ پونک پت4-min
4

پت شاپ پونک پت

اگر  مدتی است به دنبال یک پت شاپ خوب هستید که بتواند همه ی کار های شما را راه بیندازد ما پت شاپ پونک پت که یکی از بهترین پت شاپها در تهران را به شما معرفی می کنیم.  اگر در محله ی پونک و یا اطراف آن سکونت دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما به این پت شاپ سر بزنید؛ این مرکز نیز همه روزه تا ۱۰ شب باز است.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های کاشت ناخن در پاسداران

 

آدرس پونک،  بلوار مخبری بین سردار جنگل و عدل

حواستان به ساعت باشد

ممکن است گربه ها نتوانند آن گونه که باید احساساتشان را به شما نشان بدهند و به شما بفهمانند که تا چه حد به شما وابسته شده اند پس لطفا زمانی که گربه ی خود را به پانسیون می سپارید حواستان باشد که گربه ی شما دلتنگتان می شود.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که سن و روحیات گربه ی شما نیز خیلی در این مسئله نقش دارد برای مثال اگر گربه تان زیر ۴ ماه است بهتر است تنها ۴ ساعت و این‌ که کم تر در پانسیون باشد و اگر ۶ ماهه است می توانید ۷ یا ۸ ساعت آن را تنها بگذارید و این در حالی است که می توانید گربه های بالغ را حتی یک و یا دو روز نیز تنها بگذارید.  البته در چنین مواقعی نیز باید حواستان به غذای آن باشد و دائم آن را چک کنید.

پانسیون بهتر است یا دوست؟

افراد زیادی در مواقعی که کار ضروری دارند و یا این که به سرکار می روند گربه و یا هر حیوان دیگری را به دوست و آشنای خود می سپارند.  ممکن است که شما یک بار این کار را انجام داده باشید و اتفاق خاصی هم نیفتاده باشد اما آیا تا به این فکر کرده اید که اگر اتفاقی برای گربه تان بیفتد دوستتان باید چه کند؟

آیا می داند در چنین مواقعی چه کاری درست است؟ لازم است بدانید که در پانسیون ها دامپزشک ها به طور منظم حضور دارند و مربی های در این مراکز هستند که آموزش های لازم را برای این کار دیده اند و اگر خدای نکرده مشکلی پیش بیاید می دانند که باید چگونه رفتار کنند پس اگر به فکر سلامتی گربه ی دوست داشتنی خود هستید حتما آن را به پانسیون بفرستید و از قبل نیز به خوبی درباره ی آن مرکز تحقیق کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین کلینیک تزریق ژل لب در سعادت آباد

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *