بهترین پرایمرهای چشم

قطعا این روز ها بیش تر از هر وقت دیگری نام‌ پرابمر را شنیده اید و کنجکاو شده اید با بهترین پرایمرهای چشم برای داشتن آرایش زیبا کدام است. ما امروز این جا هستیم تا شما را با بهترین پرایمرهای چشم موجود در بازار آشنا کنیم پس با ما همراه باشید. لازم به ذکر است که پرایمر چشم یک محصول آرایشی است که قبل از استفاده از سایه چشم روی پوست و بالای چشم استفاده می شود.

هدف اصلی استفاده از پرایمر چشم افزایش ماندگاری،  شفافیت رنگ سایه چشم و جلوگیری از خط خوردگی و جمع شدن سایه در پشت چشم است. پرایمر چشم ها می‌تواند باعث بهبود ظاهر پوست بالای چشم شده و لکه‌ها و خطوط را کاهش دهد.

زمان استفاده از پرایمر چشم

افراد زیادی از ما سوال می پرسند که بهترین زمان برای استفاده از این محصول چه زمانی است؟  شایان به ذکر است که پرایمر چشم معمولاً قبل از استفاده از سایه چشم استفاده می شود. اگر شما می خواهید که رنگ سایه چشم شما بیش تر و طولانی تر بماند باید قبل از سایه زدن پرایمر بزنید . علاوه بر این اگر شما پوست چربی دارید پرایمر چشم می تواند به شکل قابل توجهی به کنترل روغنی بودن پوست کمک کند.

پرایمر چشم برند اربن دیکی

اگر به دنبال بهترین پرایمرهای چشم برای داشتن آرایش زیبا هستید می توانید برای بیس همه ی سایه ها از پرایمر اربن دیکی استفاده کنید شایان به ذکر است که این پرایمر بسیار سبک است و مانند کرم پشت چشم ها پخش می شود. بعد از استفاده از پرایمر به شکل پودری و خشک دیده می شود.  باید خدمتتان عرض کنیم که با این که این پرایمر حالت چسبناک ندارد اما همانند چسب سایه را روی خود می چسباند . این پرایمر ۳۴ ساعته است و شما می توانید بدون نگرانی برای مدت زیادی از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین رنگ مو ها بر اساس رنگ و تناژ پوست

بهترین پرایمرهای چشم

پرایمر چشم برند نارس

پرایمر چشم نارس، یک محصول آرایشی است که قبل از استفاده از سایه چشم می تواند پوست پلک چشم را آماده کند. این محصول باعث افزایش ماندگاری و شفافیت رنگ سایه چشم می‌ شود و خط چشم‌ شما را خوش رنگ و تازه نگه می دارد. پرایمر چشم نارس حاوی عصاره آلوئه ورا، ویتامین E و عصاره خالص زعفران است که باعث تغذیه و نرم کنندگی پوست چشم می‌ شود. هم چنین این پرایمر، بدون عطر و بدون الکل است و دارای چهار سایه مختلف است که شما با توجه به تناژ رنگ پوست خود رنگ دلخواه خود را پیدا کنید.

پرایمر چشم با برند اسمش باکس

اسمش باکس یکی از بهترین پرایمرهای چشم و  برند های موجود در بازار است. پرایمر اسمش باکس کیفیت بسیار بالایی دارد و توانسته است نظر افراد زیادی را به خود جلب کند. این پرایمر چشم قابل استفاده برای همه نوع پوست چشم است و به خوبی باعث ثابت شدن رژ لب و سایه چشم می‌ شود. علاوه بر این باید خدمتتان عرض کنیم که  این پرایمر چشم حاوی عصاره‌های طبیعی است که به پوست چشم را مرطوب و نرم‌ نگه می دارد.

ویژگی مثبت دیگری که این پرایمر دارد ماندگاری ۲۴ ساعته ی آن است که موجب حفظ آرایش چشم شما می شود.

پرایمر چشم با برند کاورگرل

کاورگرل یکی از برندهای معتبر و محبوب در این زمینه  است که محصولات با کیفیت و عالی را به بازار عرضه می‌ کند. پرایمر چشم کاورگرل نیز یکی از بهترین پرایمرهای چشم است که قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. چنان چه نسبت به لوازم آرایشی حساس هستید می توانید با خیال راحت از این پرایمر استفاده کنید زیرا این محصول هیچ گونه خارش و حساسیتی روی پوست چشم شما ایجاد نمی کند. هم چنین این پرایمر باعث تقویت رنگ سایه چشم شده و باعث افزایش شفافیت و درخشندگی آن می‌ شود زیرا این پرایمر فتالات،  آلومینیوم و پارابن ندارد.

بیشتر بخوانید:   بهترین سی سی کرم در بازار

بهترین پرایمرهای چشم

پرایمر چشم برند لورا مرسیر

پرایمر چشم  لورا مرسیر نیز یکی از بهترین پرایمرهای چشم برای داشتن آرایش زیبا است.  این پرایمر نه تنها موجب  بهبود ظاهر سایه چشم و بالا رفتن ماندگاری آن می شود بلکه عیب و نقص و با حتی قرمزی پشت پلک ها را به خوبی می پوشاند و یک پوست صاف و یک دست و هم‌ چنین نیمه مات به شما می دهد.

این پرایمر باعث کاهش خطوط ریز و چروک‌های پوست نزدیک چشم می‌ شود و به نحو احسن تاثیرات زیبایی را بر روی چشمان شما به ارمغان می‌ آورد زیرا این پرایمر دارایویتامین A, E, C است. جالب است بدانید که شما می توانید پرایمر های آبی روشن و یا هلویی تهیه کنید و بعد از آن حتی از  سایه نیز استفاده نکنید.

پرایمر چشم برند توفیسد

یکی از مهم ترین بخش های ارایش ، آرایش چشم است که با کمک یک پرایمر می توانید کیفیت آن را چند برابر کنید. پرایمر چشم برند توفیسد موجب سایه چشم بهتر و  آرایش بهتر و با دوام تر می شود. پرایمر چشم توفیسد با فرمولاسیون منحصر به فردی که دارد نه تنها باعث زیبایی آرایش می شود بلکه به پوست حساس چشم نیز آسیب نمی‌ زند.

راستی چنانچه تمایل دارید تا با بهترین خط چشم های ماژیکی آشنا شوید ما در مقاله مورد نظر اطلاعات خوبی را برایتان گرد آوری کرده ایم.

  • نوع پوست: انتخاب پرایمر باید با نوع پوست شما همخوانی داشته باشد. برای پوست چرب پرایمرهایی با فرمولاسیون مات کننده و کاهش دهنده چربی مناسب هستند در حالی که برای پوست خشک، پرایمرهای با فرمولاسیون مرطوب کننده و تغذیه‌کننده بهترین گزینه هستند.
  • مورد استفاده: قبل از خرید پرایمر باید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید آن را به عنوان یک پایه زیر لایه‌های آرایش استفاده کنید یا به عنوان یک محصول تک‌تک استفاده کنید. در صورت استفاده به عنوان پایه، باید از یک پرایمر با قابلیت تثبیت آرایش و افزودن دوام به آن استفاده کنید.
  • فاقد سولفات: سولفات‌ها ماده‌ هستند که در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی وجود دارند. این مواد ممکن است باعث حساسیت پوست شما شوند، بنابراین بهتر است پرایمری با فرمولاسیون فاقد سولفات انتخاب کنید.
  • قابل استفاده بر روی چشم: در صورت استفاده از پرایمر بر روی چشم باید  گزینه‌ای را انتخاب کنید که بر روی چشم قابل استفاده باشد و عاری از هرگونه عامل تحریک برانگیز باشد.
بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های دوسه

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *