بهترین پنکک های دنیا

ما در این مقاله از کی برتره قصد داریم تا به معرفی برخی از بهترین پنکک های دنیا بپردازیم و همینطور ویژگی‌ها و مشخصات بهترین پنکک های دنیا را برای شما بگوییم و شما را با آنها بیشتر آشنا کنیم. پوشاندن نواقص پوست و همینطور یکسان کردن پوست صورت یکی از مهم‌ترین و اصلی ترین مراحل آرایش و میکاپ کردن می‌باشد که تاثیر مستقیم و بسیار زیادی را در زیبایی چهره شما و اصول آرایش می‌گذارد.

پنکک می‌تواند چربی پوست شما و همینطور چربی کرم‌های ضد آفتاب و کرم پودر را بگیرد به همین دلیل پس از استفاده از کرم‌های ضد آفتاب و کرم پودر از پنکک استفاده می‌شود. اکثر خانم‌هایی که دارای پوست چربی هستند همیشه استفاده از پنکک را ترجیح می‌دهند تا پوست آنها را خشک و صاف نشان دهد و چربی اضافه پوست آنها را بگیرد.

ما در ادامه این مقاله شما را با انواع پنکک‌ها و بهترین پنکک های دنیا دنیا آشنا خواهیم کرد و مواردی که نیاز است درباره آنها بدانید را به شما توضیح خواهیم داد برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

۱_ پنکک کالیستا سری Smooth  شماره cp02

اگر بخواهیم یکی از بهترین پنکک های دنیا را به شما معرفی کنیم قطعاً پنکک کالیستا یکی از بهترین آنها می‌باشد. از ویژگی‌های مهم و اصلی این پنکک که نیازش شما بدانید و به آن توجه کنید رنگ روشن آن که مایل به زرد می‌باشد است که مناسب برای پوست‌های گندمی و روشن می‌باشد. این پنکک پوشش دهی بسیار مناسب و عالی را دارا می‌باشد و به هیچ عنوان حس خشکی و پوست پوست شدن را بر روی پوست شما ایجاد نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین خط چشم های دنیا

نوع پوشش این پنکک مات می‌باشد قابلیت از بین بردن چربی پوست شما و چربی ناشی از ضد آفتاب‌ها و کرم پودرها را دارا می‌باشد. این پنکک دارای ماندگاری طولانی مدت می‌باشد و شما می‌توانید از آن برای استفاده روزانه استفاده کنید.

بهترین پنکک های دنیا۲_ پنکک این لی مدل beige  شماره 30

این پنکک یکی دیگر از بهترین پنکک های دنیا ست که توسط برند محبوب و بسیار معروف این لی ساخته و تولید شده است و تن رنگ متوسط تیره را دارا می‌باشد. این پنکک بسیار بی‌نظیر و فوق العاده فاقد چربی بوده و جلوه‌ای کاملاً مات و جذاب را به ظاهر شما می‌دهد و می‌تواند چربی پوست شما و کرم‌هایی که استفاده می‌کنید مانند ضد آفتاب‌ها را بپوشاند و سبب براق شدن چهره شما نشود و آرایشی کاملاً مات و زیبا را برای شما بسازد.

پایه اصلی این رنگ متوسط بوده و برای تناژ‌های پوست گندمی و روشن و متوسط قابل استفاده می‌باشد که دارای جلوه‌ای مات و طبیعی می‌باشد. این پنکک دارای ماندگاری طولانی مدتی می‌باشد و علاوه بر آن بافت سبک و نرمی را دارا می‌باشد و شما بر روی پوستتان احساس سنگینی نمی‌کنید.

۳_ پنکک اتود سری twin cake  مدل natural roe 2

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین پنکک های دنیا را به شما معرفی کنیم پیشنهاد ما به شما این پنکک از برند اتود می‌باشد که طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده است و توانسته است در دنیا جز بهترین‌ها و عالی‌ترین‌ها باشد. اگر شما جز دسته افرادی باشید که به آرایش و میکاپ علاقمند باشید قطعاً برند محبوب و معروف اتود را می‌شناسید. این برند تمامی محصولاتی که تولید می‌کند کاملا با کیفیت و عالی می‌باشد که در ساخت آنها از مواد اولیه بی‌نظیری استفاده شده است.

بیشتر بخوانید:   بهترین عطر های شنل

این محصول برای پوست‌های تیره و روشن مناسب می‌باشد اما برای پوست‌های گندمی تناسب بیشتری را دارا می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های بسیار عالی و منحصر به فرد این محصول فاکتور محافظتی ۲۵ spf از پوست شما در برابر نور خورشید می‌باشد که برای فصل‌هایی مانند پاییز که تابش نور آفتاب بسیار زیاد نمی‌باشد مناسب است. این محصول در گروه بهترین پنکیک‌های دنیا می‌باشد.

بهترین پنکک های دنیا

۴_ پنکیک فشرده جویل گیاهی

کمپانی ایتالیایی جویل در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی جز بهترین برندهای محبوب و معروفی می‌باشد که با استفاده از گیاهان دارویی محصولاتی بر پایه چای سبز با ویژگی‌های ضد حساسیت و ضد پیری و ضد چروک و همینطور آبرسان پوست را تولید کرده و روانه بازار کرده است. این محصول فوق العاده دارای ماندگاری بسیار بالایی می‌باشد و کاملاً فاقد چربی بوده و می‌تواند چربی پوست شما و چربی ضد آفتاب و کرم پودر را نیز بگیرد و پوست شما را کاملاً مات و صاف کند.

این محصول فوق العاده یکی دیگر از بهترین پنکک های دنیا ست که کاملاً گیاهی بوده و نه تنها به پوست شما آسیبی نمی‌رساند بلکه برای پوست شما بسیار عالی و آبرسان و مقوی می‌باشد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *