بهترین پنکک‌ های سنگی

ما در این مقاله از کی برتره قصد داریم تا برخی از بهترین پنکک‌ های سنگی را به شما معرفی کنیم و ویژگی‌های بهترین پنکک‌ های سنگی را نیز برای شما توضیح دهیم .صاف و یکدست بودن پوست یکی از مهم ‌ترین چیزهایی می‌باشد که در میکاپ و آرایش باید به آن توجه شود زیرا تاثیر بسیار زیادی را در زیبایی صورت شما دارا می‌باشد.

همانطور که می‌دانید زیر سازی آرایش یکی از مهم‌ ترین مواردی می‌باشد که باید به آن توجه شود که پنکک‌ها این کار را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهند. افرادی که دارای پوست‌های چرب و جوش دار هستند حتماً باید زیر سازی خوبی را انجام دهند و علاوه بر آن از محصولات و پنکک‌هایی استفاده کنند که چربی پوست آنها را بگیرد و سبب خراب شدن آرایش آنها نشود زیرا چربی پوست ماندگاری آرایش را پایین می‌آورد و سبب به هم ریختن آرایش صورت می‌شود.

در برخی از موارد استفاده از ضد آفتاب‌ها و کرم پودرها باعث بیشتر شدن چربی پوست می‌شود به همین دلیل پس از آن از پنکک‌ها استفاده می‌شود تا چربی ناشی از کرم پودرها و ضد آفتاب‌ها را بگیرد و پوستی کاملاً صاف و مات را برای شما بسازد.

در ادامه این مقاله برخی از بهترین پنکک های سنگی را به شما معرفی خواهیم کرد و شما را با ویژگی‌های بهترین پنکک‌ های سنگی بیشتر آشنا می‌کنیم . برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بهترین پنکک‌ های سنگی

۱_ پنکک سنگی مروان خیر

 اگر بخواهیم یکی از بهترین پنکک‌ های سنگی را به شما معرفی کنیم پیشنهاد ما به شما این محصول می‌باشد. این محصول یکی از پنکک های مناسب برای پوست‌های بسیار چرب و پوست‌هایی  که زیاد عرق می‌کنند می‌باشد زیرا پنکیک‌های سنگی برای این مدل پوست‌ها بسیار مناسب بوده و می‌تواند چربی پوست آنها را تا حد قابل توجهی کاهش دهد. پنکک سنگی مروان خیر یکی از بهترین مارک‌های پنکیک سنگی و یکی از بهترین پنکک های دنیا ست که دارای پوشش دهی بسیار بالا و فوق العاده‌ای می‌باشد و در طولانی مدت خاصیت خود را حفظ می‌کند و به هیچ عنوان روی پوست شما ماسیده نمی‌شود سبب به هم ریختن آرایش شما نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین کرم پودر های ایرانی

علاوه بر این موارد این محصول دارای بافتی بسیار سبک بوده که سبب می‌شود تا شما به هیچ عنوان روی پوستتان احساس سنگینی نکنید و بتوانید از این محصول در مهمانی‌ها و مجالس استفاده کنید و بدون اینکه اذیت شوید این محصول را در مکان‌هایی که نیاز است تا طولانی مدت بر روی پوست شما بماند استفاده کنید. یکی دیگر از بهترین ویژگی‌ها و مشخصات این محصول کاور بالا و پوشانندگی فوق العاده آن است و می‌تواند تمام عیب‌های پوست شما مانند جای لک و جای جوش را به خوبی بپوشاند و پوست شما را به خوبی کاور کند.

لازم است به این موضوع توجه شود که قبل از استفاده از فون سنگی بهتر است کمی آن را مرطوب و خیس کنید تا عملکرد بهتر و بیشتری را داشته باشد. این محصول فوق العاده یکی از بهترین پنکک‌ های سنگی به حساب می‌آید که بسیار معروف است و طرفداران زیادی را دارا می‌باشد.

بهترین پنکک‌ های سنگی

۲_ پنکک سنگی سامر کیک

یکی دیگر از بهترین پنکک‌ های سنگی پنکیک سنگی سامر کیک می‌باشد که یکی از معروف‌ترین و بهترین پنکک‌ های سنگی به حساب می‌آید. این محصول فوق العاده حاوی ضد آفتاب می‌باشد که از پوست شما در برابر آفتاب به شدت مراقبت می‌کند و این یک ویژگی بسیار عالی برای این محصول می‌باشد. این محصول قدرت پوشانندگی و کاور بسیار بالا و فوق العاده‌ای می‌باشد و می‌تواند تمام لک‌ها و جوش‌های پوست شما را به صورت کامل بپوشاند و پوستی کاملاً صاف و مات و بسیار زیبا را برای شما بسازد.

این محصول فوق العاده برای تمام توناژ‌های پوستی و تمام رنگ‌های مختلف پوست کاملا مناسب می‌باشد و همه افراد می‌توانند از این محصول استفاده کنند. از دیگر ویژگی‌های فوق العاده این محصول ماندگاری بسیار بالای آن می‌باشد که می‌توان از آن برای مهمانی‌ها و مجالس استفاده کرد و اطمینان خاطر داشت که در طولانی مدت به هیچ عنوان خراب نمی‌شود و می‌تواند مانند ساعات اول بر روی پوست شما کاملاً صاف و یکدست بماند. این محصول بین ۸ الی ۱۲ ساعت رطوبت و گرما و آفتاب کاملاً بی‌نقص و سالم باقی میماند‌ .

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل‌ های عروس

این محصول می‌تواند چربی پوست شما را به صورت کامل بگیرد و پوستی کاملاً مات را برای شما بسازد. توجه داشته باشید که برای استفاده از این محصول بهتر است از پدر نمدار و خیس استفاده کرد و همینطور باید به این مورد توجه شود که برای پوست‌های خشک قبل از استفاده لازم است تا پوست را با یک مرطوب کننده کمی مرطوب کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *