بهترین پنکک های مات

ما در این مقاله  از کی برتره قصد داریم تا برخی از بهترین پنکک های مات را به شما معرفی کنیم و تمام ویژگی‌ها ومشخصات بهترین پنکک های مات را برای شما توضیح دهیم و شما را با این محصولات بیشتر آشنا کنیم. یکی از سخت‌ترین کارها برای خانم‌ها انتخاب کردن لوازم آرایش مناسب و با کیفیت می‌باشد زیرا برخی از لوازم‌های آرایشی ممکن است دارای کیفیت پایینی باشد و به پوست شما آسیب برساند و برای پوست شما ضرر داشته باشد و سبب ایجاد لک و جوش بر روی پوست شما بشود.

علاوه بر آن پیدا کردن یک محصول آرایشی متناسب با نوع پوست شما و رنگ پوست شما تا حدی سخت می‌باشد و سخت پیدا می‌شود. پنکک ها نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری را در آرایش و میکاپ دارا می‌باشد به همین دلیل انتخاب یک پنکک مناسب و با پوشش دهی بسیار بالا و عالی و متناسب با رنگ صورت شما بسیار مهم می‌باشد. برای افرادی که دارای پوست چرب هستند همیشه پیدا کردن یک پنکک مناسب که به خوبی روی پوست آنها بنشیند و حالت طبیعی و زیبا را داشته باشد و پوستی صاف و مات را برای آنها بسازد مهم بوده است.

از آنجایی که چربی به سطح پوست بر می‌گردد آرایش روی پوست چرب کاری سخت می‌باشد و ماندگاری آن را پایین می‌آورد. به همین دلیل انتخاب یک پنکک مناسب برای افرادی که دارای پوست چرب هستند بسیار مناسب می‌باشد و باید پنککی را انتخاب کنند که پوست آن ها را مات کند . برای آشنایی با بهترین پنکک های مات و به دست آوردن اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:   بهترین اتو مو شانه ای

بهترین پنکک های مات۱_ پنکک فشرده مک استودیو اسکالپ

 به جرات می‌توان گفت این محصول یکی از بهترین پنکک های مات می‌باشد و می‌تواند یک پوست بسیار صاف و مات و بسیار زیبا را برای شما بسازد و یک زیرساز فوق العاده برای آرایش شما باشد. این محصول هم برای پوست‌های چرب و هم برای پوست‌های مختلط و خشک بهترین می‌باشد و توانسته است جز بهترین محصولات برند مک به حساب بیاید که پنککی برای تمام پوست‌های خشک و مختلط و چرب را دارا می‌باشد.

به این دلیل که این محصول حالت ژله‌ای دارد و روی پوست به خوبی پخش می‌شود توانسته است برای تمام پوست ها مناسب باشد. و همینطور به سرعت روی پوست خشک می‌شود و پوست را کاملاً طبیعی نشان می‌دهد. کسانی که پوست چربی دارند می‌توانند با اطمینان خاطر از این محصول استفاده کنند و از ماندگاری آن اطمینان خاطر داشته باشند و بدانند که این محصول پوست ان ها را کاملا مات می‌کند.

این محصول برای کسانی که دارای پوست چرب هستند تا ۶ ساعت ماندگاری دارد و حالت پوست را گچی نمی‌کند و روی پوست گوله گوله و ماسیده نمی‌شود. این محصول یکی از بهترین پنکک های مات می‌باشد.

۲_ پنکک Maybelline new York fit me

 اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین پنکک های مات را به شما معرفی کنیم قطعاً پیشنهاد ما به شما این محصول می‌باشد .این برند یکی از محبوب ‌ترین و معروف ترین برندها در میان برند های تولید لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد و تمام محصولات این برند دارای کیفیت فوق العاده‌ای و بی نظیری هستند. پنکک‌های این برند بر روی پوست‌های خشک و چرب عملکرد بسیار فوق العاده و عالی را دارا می‌باشد و پوست را کاملا صاف و مات می‌کنند و به خوبی بر روی این پوست ها می‌نشینند.

بیشتر بخوانید:   بهترین عطر های اسمارت

رنگ‌های این پنکک کاملاً طبیعی بوده و ظرافت و سبکی بسیار عالی را دارا می‌باشد . این پنکک دارای بافت کاملاً سبکی می‌باشد و به هیچ عنوان شما بر روی پوستتان احساس سنگینی نخواهید کرد. این محصول برای افرادی که دارای پوست‌های چرب هستند بسیار مناسب می‌باشد زیرا این محصول براق بودن و چربی پوست را میگیرد و پوست شما را کاملاً مات و صاف می‌کند و پس از استفاده از انواع کرم‌ها مانند ضد آفتاب و کرم پودر چربی ناشی از این کرم‌ها را می‌گیرد و پوست شما را کاملاً مات می‌کند.

  پوشش دهی این محصول بسیار بالا بوده است و کاور فوق العاده‌ای را دارا می‌باشد. این محصول پس از استفاده عیوب و مشکلات سطح پوست مانند جای جوش و لکه ها را به خوبی می‌پوشاند و حالتی صاف و بی‌نقص و یک دست را بر روی پوست شما به وجود می‌آورد. این محصول یکی از بهترین پنکک های مات بالا می‌باشد.

بهترین پنکک های مات

۳_ پنکک کلینیک stay matte sheer pressed power

یکی دیگر از بهترین پنکک های مات این محصول فوق العاده می‌باشد که بافتی ابریشمی و بسیار نرم را دارد و بافتی بسیار سبک را  دارا می‌باشد که به هیچ عنوان روی پوست شما سنگینی نمی‌کند و شما احساس سنگینی و کلافگی را نخواهید داشت. این محصول که از بهترین پنکک های دنیا ست پوشانندگی بسیار بالا جهت کاور کردن عیب‌های پوست شما مانند جای لک و جای جوش را دارا می‌باشد و پوست کاملاً یک دست و مات و صاف را برای شما می‌سازد.

در ترکیبات این محصول از مواد مغذی برای پوست استفاده شده است که سبب آبرسانی به پوست شما و تقویت پوست شما می‌شود . این محصول فاقد چربی و روغن می‌باشد در نتیجه برای افرادی که دارای پوست‌های جوش‌دار و چرب هستند کاملاً مناسب می‌باشد و می‌تواند پوست شما را کاملاً مات و صاف کند و یک گزینه عالی برای افرادی که به دنبال محصولی هستند که پوست آنها را مات کند به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید:   بهترین ژل شستشو پوست حساس

زیرا هنگامی که شما دارای پوست چرب هستید آرایش شما با سرعت بیشتری خراب می‌شود به این دلیل که چربی ماندگاری آرایش را پایین می‌آورد و استفاده از این محصول سبب می‌شود تا چربی پوست شما گرفته شود و آرایش شما طولانی مدت بر روی صورتتان بماند. یکی از بهترین پنکک های مات این محصول می‌باشد زیرا می‌تواند چربی پوست شما را بگیرد و پوستی کاملاً مات و صاف را برای شما بسازد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *