بهترین پنکک‌ ها با کاور بالا

ما در این مقاله از کی برتره قصد داریم تا برخی از بهترین پنکک‌ ها با کاور بالا را به شما معرفی کنیم و شما را با خصوصیات و ویژگی‌های این مدل پنکک‌ها بیشتر آشنا کنیم. بهترین پنکک‌ ها با کاور بالا نقش بسیار مهم و اساسی را در میکاپ کردن و آرایش کردن دارند و یک زیرساز بسیار مناسب و فوق العاده برای دیگر لوازم‌های آرایشی می‌باشند‌.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین پنکک‌ ها با کاور بالا و پوشانندگی بالای آن می‌باشد به طوری که تمام لک‌ها و جای جوش را از روی صورت پاک کند و پوستی کاملاً صاف و یکدست را برای شما بسازد. از دیگر ویژگی‌های بسیار مهم پنکیک‌ها ماندگاری آن می‌باشد که نقش بسیار مهمی را در ثابت نگه داشتن آرایش دارد.

استفاده از کرم پودرها و ضد آفتاب‌ها سبب وجود چربی بر روی پوست می‌شود و ماندگاری آرایش را بسیار پایین می‌آورد به همین دلیل پس از استفاده از ضد آفتاب‌ها و کرم پودرها استفاده از پنکیک بسیار مهم و ضروری می‌باشد به این دلیل که چربی پوست را می‌گیرد و پوستی کاملاً صاف و مات را برای شما درست می‌کند و علاوه بر آن سبب ماندگاری بسیار بالای آرایش و تثبیت آن می‌شود.

در ادامه این مقاله برخی از بهترین پنکک‌ ها با کاور بالا را برای شما معرفی خواهیم کرد برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بهترین پنکک‌ ها با کاور بالا

۱_ پنکک این لی مدل beige  شماره 30

این پنکک توسط برند معتبر و بسیار معروف این لی ساخته و روانه بازار شده است و تناژ رنگ متوسط تیره را دارد. این پنکک بسیار با کیفیت و فوق العاده از بهترین پنکک های دنیا و فاقد چربی بوده و جلوه‌ای کاملاً مات و جذاب را به پوست شما می‌دهد و می‌تواند چربی پوست شما را بگیرد. و همینطور این محصول می‌تواند چربی برخی محصولات مانند کرم‌هایی که استفاده می‌کنید مانند ضد آفتاب‌ها را بگیرد و از براق شدن پوست شما جلوگیری کند و آرایشی کاملاً مات و زیبا را برای شما بسازد.

بیشتر بخوانید:   بهترین عطر های مردانه با ماندگاری بالا

باید توجه داشته باشید که چربی پوست می‌تواند ماندگاری آرایش را به شدت کم کند و سبب پاک شدن آن بشود به همین دلیل استفاده از پنکک بعد از استفاده از کرم‌ها بسیار مهم می‌باشد .پایه اصلی این رنگ متوسط بوده و برای تناژ‌های پوست گندمی و روشن و متوسط قابل استفاده می‌باشد که دارای جلوه‌ای مات و طبیعی می‌باشد.

این پنکک دارای ماندگاری طولانی مدتی می‌باشد و علاوه بر آن بافت سبک و نرمی را دارا می‌باشد و شما بر روی پوستتان احساس سنگینی نمی‌کنید. این پنکیک دارای کاور بسیار بالا و بی‌نظیری بوده و می‌تواند پوست شما را بسیار صاف و یکدست کند و تمام نقص‌های پوست شما مانند جای جوش، آکنه و لک‌ها را بپوشاند.

۲_ پنکک Maybelline new York fit me

این برند یکی از قدیمی ‌ترین و معروف ترین برندها در میان لوازم آرایش های فوق العاده ی جهان می‌باشد و تمام محصولات این برند دارای کیفیت فوق العاده‌ای هستند. پنکک‌های این برند بر روی پوست‌های خشک و چرب عملکرد بسیار فوق العاده و عالی را دارا می‌باشد و به خوبی بر روی این پوست ها می‌نشینند.

رنگ‌های این پنکک کاملاً طبیعی بوده و ظرافت و سبکی بسیار عالی را دارا می‌باشد . این پنکک دارای بافت کاملاً سبکی می‌باشد و به هیچ عنوان شما بر روی پوستتان احساس سنگینی نخواهید کرد. این محصول برای افرادی که دارای پوست‌های چرب هستند بسیار مناسب می‌باشد زیرا این محصول براق بودن و چربی پوست را میگیرد و پس از استفاده از انواع کرم‌ها مانند ضد آفتاب و کرم پودر چربی ناشی از این کرم‌ها را می‌گیرد و پوست شما را کاملاً مات می‌کند.  پوشش دهی این محصول بسیار بالا بوده است.

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های کالیستا

بهترین پنکک‌ ها با کاور بالا

این محصول پس از استفاده ناهمواری‌ها و مشکلات سطح پوست مانند جای جوش و لکه ها را به خوبی می‌پوشاند و حالتی صاف و بی‌نقص و یک دست را بر روی پوست شما به وجود می‌آورد. این محصول یکی از بهترین پنکک‌ ها با کاور بالا می‌باشد.

۳_ پنکک مک

پنکک مک بافتی ابریشمی و نرم  و سبک را دارا می‌باشد و همچنین پوشانندگی بسیار بالا جهت کاور کردن عیب‌های پوست  مانند جای جوش و لک‌ها و یکدست کردن پوست شما را دارا می‌باشد. در ترکیبات این پنکک مک فوق العاده از مواد مغذی پوست استفاده شده است که باعث تقویت پوست شما می‌شود.

پنکک مک فاقد چربی و روغن بوده است به همین دلیل برای افرادی که دارای پوست چرب می باشند گزینه‌ای بسیار خوب و پر کاربرد می‌باشد . این محصول یکی از بهترین پنکک‌ ها با کاور بالا می باشد. به این دلیل که این محصول دارای خاصیت مات کنندگی پوست می‌باشد و از براق بودن پوست شما جلوگیری می‌کند و چربی پوست را می‌گیرد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *