بهترین پوچ سگ

امروز قرار است درباره پوچ سگ  با یک دیگر صحبت کنیم اگر مایل هستید بیش تر درباره ی این میان وعده ی لذیذ بدانید و با بهترین پوچ سگ آشنا شوید ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید. قطعا می دانید که غذای سگ ها در دو مدل تر و خشک تولید می شود ؛ باید خدمتتان عرض کنیم که پوچ ها و کنسرو ها جز غذا های تر هستند و همان گونه که می دانید این غذا کامل و مغذی هستند و از آن جایی که رطوبت زیادی دارند می توانند آب بدن حیوانتان را تامین کنند پس اگر سگتان خیلی آب نمی خورد می توانید این گونه آب بدن او را تامین کنید.

از دیگر مزایای این پوچ ها می توانیم به حجم آن اشاره کنیم؛ در اکثر مواقع وزن این پوچ ها ۱۰۰ گرم است . از آن جایی که این پوچ ها وزن کمی دارند می توانند گزینه ی خوبی برای توله سگ ها باشد اگر یک سگ بالای یک سال دارید نیز می توانید از آن  به عنوان یک میان وعده استفاده کنید و یا این که به عنوان تشویقی به او پوچ بدهید.

ترکیبات پوچ سگ از چیست

لازم به ذکر است که ترکیبات پوچ حتما باید دارای کربوهیدرات کافی باشد پس قطعا در اکثر پوچ ها شاهد سیب زمینی،  نان و برنج هستید.  البته خیلی از پوچ ها نیز دارای سیرابی، ماهی، مرغ  ،گوشت و حبوبات است. قطعا می دانید که ویتامین ها نیز یکی مهم ترین مایحتاج بدن هستند و شما می توانید از طریق کدو، سیب، خیار، کرفس،  اسفناج و هویج داخل سوپ نیاز سگ خود را رفع کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین اسپری ضد عفونی کننده سگ

البته این مسئله به همین جا ختم نمی شود و مواد معدنی موجود در این پوچ ها نیز شامل ماست کم چرب،  شیر کم چرب و پنیر است. باید خدمتتان عرض کنیم که اندازه ی این ترکیبات باید مقدار معینی باشد و تمام این ها با توجه به نژاد،  سن،  فعالیت آن در طول روز، وضعیت جسمانی و هم چنین محیط خانه بررسی و اندازه گیری می شود.

بهترین پوچ سگ

پوچ Stuzzy

در خیلی از مواقع غذا های تر نسبت به غذای خشک و خانگی بهتر هستند زیرا پروتئین بیش تری نسبت به آن ها دارند و یا این که کربوهیدرات کم تری دارند و این گونه می توانید از اضافه وزن سگ خود جلوگیری کنید.  یک نوع از بهترین پوچ سگ ،پوچ stuzzy  است ؛ جالب است بدانید که  مواد معدنی و مغذی داخل پوچ ها به خاطر بسته بندی که دارند فاقد مواد نگهدارنده مصنوعی هستند علاوه بر این  چربی ها و روغن های داخل آن نیز کیفیت خیلی عالی دارند ‌. این پوچ ها با طعم مرغ و گوشت است و وزن آن نیز ۱۰۰ گرم است.

پوچ سگ رویال کنین مدل مینی پاپی

به جرات می توان گفت که برند رویال کنین از بهترین برند های تولید کننده ی محصولات مورد نیاز حیوانات خانگی است که محصولات در سراسر دنیا استفاده می شود و خیلی در میان صاحبان سگ ها محبوب است‌. این پوچ سگ ۸۵ گرم است و برای توله سگ ها می تواند بهترین انتخاب باشد البته می توانید این پوچ را به عنوان میان وعده نیز به سگ های بالغ بدهید.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذا گربه اسکاتیش

پوچ شسیر با طعم فیله مرغ

این پوچ سگ برای توله سگ ها تولید شده است و می توان آن را به عنوان یک منبع از پروتئین دانست. شایان به ذکر است که این پوچ ها بدون غلات هستند و همان گونه که از نام آن متوجه شدید با طعم فیله مرغ و با مواد کاملا ارگانیک تولید می شود.  این کنسرو ها در ‌کل دنیا مصرف می شوند.  اگر سگتان نمی تواند گوشت گوسفند و یا گاو بخورد این کنسرو می تواند بهترین گزینه برای او باشد.

  این پوچ را می توانید به  تمام نژاد ها بدهید. از ترکیبات این پوچ ها می توانیم به روغن تخم کتانی مواد معدنی،  ویتامین دی، مواد آلی، سولفات روی، کلسیم، منوهیدرات، سولفات منگنز و غیره اشاره کنیم.

پوچ سگ ونپی با طعم مرغ و ماهی سالمون

این پوچ محصول شرکت ونپی است و با توجه به آناتومی بدن سگ طراحی شده است. چنان چه سگتان به هر دلیلی نمی تواند گوشت گوسفند و یا گاو بخورد این کنسرو می تواند یک گزینه ی عالی برای سگ شما باشد و میتوانید آن را از بهترین پت شاپ های تهران تهیه کنید.  بهتر است خدمتتان عرض کنیم که این محصول احتیاجی به جوشاندن ندارد و می توانید بدون هیج گونه دردسری آن را به سگ خود بدهید اما حواستان باشد بعد از باز کردن درب غذا تنها ۴۸ ساعت می توانید از آن استفاده کنید.

بهترین پوچ سگ

غذای سگ آنیموندا مدل Beef _ chicken

غذای آنیموندا متعلق به کشور آلمان است و دارای ویتامین ها و مواد معدنی بسیاری است و می تواند نیاز دوست پشمالوی شما را رفع کند. شایان به ذکر است که این غذا از مخلوط گوشت مرغ و قرمز تهیه شده است و طعم فوق العاده ای دارد و قطعا می تواند نظر بد قلق ترین حیوانات را به خود جلب کند . وزن این غذا نیز ۸۰۰ گرم است و دیگر لازم نیست نگران باقی مانده ی غذا باشید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مالت های گربه

غذای سگ آنیموندا مدل Beef – apple

در بخش های قبل نیز اشاره کردیم که یک پوچ برای این که بتواند نیاز های حیوان را برطرف کند باید حاوی گوشت و سبزیجاتی مثل سیب باشد . این کنسرو به شکل پاته است و از گوشت خالص تهیه شده است که می توانند مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن سگ را تامین کند. این محصول نیز ساخت آلمان است و از کیفیت خیلی بالایی برخوردار است و شما می توانید با اطمینان خاطر آن را تهیه کنید.

غذای سگ آنیموندا مدل Beff _ smoked fish

اگر به دنبال غذایی با وزن کم تر هستید ما کنسرو سگ آنیموندا مدل Beef _ smoked fish  را معرفی می کنیم.  این غذا طعم بسیار لذیذی دارد و حجم آن نیز ۴۰۰ گرم است.  طعم این کنسرو مخلوطی از گوشت قرمز و ماهی دودی است . علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این غذا دارای پروتئین،  مواد معدنی و ویتامین است . ما در این مقاله تعدادی از بهترین پوچ سگ را به شما معرفی کردیم شما می توانید با توجه به شرایط ، سن و نژاد سگ خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *