بهترین پوچ گربه

امروز قرار است که به طور مفصل درباره پوچ گربه یا همان سوپ گربه با یک دیگر صحبت کنیم اگر مایل هستید بیش تر درباره ی این میان وعده ی لذیذ بدانید و با بهترین پوچ گربه آشنا شوید ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.  اجازه دهید تا صحبت های خود را با یک تعریف ساده شروع کنیم و خدمتتان عرض کنیم که پوچ گربه چیست . در واقع پوچ به بسته بندی غذا اشاره می کند که در زبان انگلیسی به معنی بالش است.

پوچ ها جز غذا های تر قرار دارد . لازم به ذکر است  که یک برند می تواند ترکیبات پوچ را شبیه به ترکیبات کنسرو تهیه می کند اما یک تفاوت کوچک بین پوچ و کنسرو یک برند وجود دارد . برای مثال حجم زیادی از پوچ را مایعات تشکیل داده اند و این گونه حجم زیادی از آب مورد نیاز بدن گربه شما تامین می شود؛ اگر گربه ی شما زیاد تمایل زیادی به خوردن آب ندارد این پوچ ها می تواند گزینه ی خوبی برای آن باشد.

یکی دیگر از تفاوت ها بین کنسرو و پوچ ها این است که پوچ ها برای یک بار مصرف طراحی شده اند و این در حالی است که کنسرو ها را چندین بار می توانید مصرف کنید. علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که پوچ ها بافت خیلی گرم تری دارند و راحت تر هضم می شوند.

پوچ گربه شسیر مدل مرغ و ماهی

یک نوع از بهترین پوچ گربه که می توانیم به شما معرفی کنیم پوچ شسیر ایتالیایی است . از ترکیبات این پوچ ها می توانیم به ۶۶ درصد فیله مرغ،  ۵/۱ درصد برنج و ۵ درصد ماهی هیک اشاره کنیم.  جالب است بدانید که این پوچ ها در سس ژله ای و خیلی لذیذ تهیه شده است و موجب شده است این سوپ خیلی خوش طعم تر و خوش خوراک تر شود . پوچ های شسیر در مزه های مختلفی تولید می شود و شما می توانید با خیال راحت یک طعم متناسب با سلیقه ی گربه ی خود تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذا برای گربه dsh

پوچ گربه استوزی با طعم فیله ی خرگوش

این پوچ نیز در یک برند ایتالیایی تولید می شود و همان گونه که از نام آن مشخص است از فیله ی خرگوش تهیه شده است که در سس خوش طعم و ژله ای قرار گرفته است . اگر گربه تان بد غذا است نیز می توانید با خیال راحت این سوپ را به او بدهید و مطمئن باشید که گربه تان عاشق این پوچ می شود و می تواند بعنوان بهترین تشویقی گربه هم مورد استفاده باشد.

بهترین پوچ گربه

پوچ گربه خاردار شسیر schesir Tuna & seabass

اگر به دنبال بهترین پوچ گربه هستید حتما یک بار این پوچ را به گربه ی خود بدهید . این پوچ با طعم ماهی تن و ماهی خاردار تهیه شده است و وزن آن ۱۰۰ گرم است . مهم ترین ویژگی که این غذا دارد این است که از مواد کاملا طبیعی تشکیل شده است و هیچ گونه مواد افزودنی ندارد.

پوچ گربه سیمبا

این غذا نیز محصول ایتالیا است و  حجم آن ۱۰۰ گرم است. این محصول از برند مونژه است که یکی از معتبر ترین برند هایی است که در تولید غذای خانگی حیوانات فعالیت می کند.  اگر گربه تان طعم مرغ و جگر را دوست دارد این پوچ می تواند گزینه ی خیلی خوبی برای او باشد . گوشت مرغ و جگر در سس گوشت قرار دارد و دارای پودر پروتئین دارد و فاقد هرگونه مواد مصنوعی است  از آن جایی که  این سوپ هضم خیلی راحتی دارد بچه گربه ها، گربه هایی که بد غذا هستند و نیز می توانند از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذا برای گربه عقیم

پوچ گربه ویسکاس

پوچ گربه ویسکاس از گوشت بوقلمون و خرگوش تهیه شده است و مواد افزودنی ندارد. وزن این سوپ ۷۵ گرم است .اگر بچه گربه دارید و یا این که کم اشتها است می توانید آن را برای او تهیه کنید.

پوچ گربه رویال کنین مدل instinctive

رویال کنین یک برند آلمانی است که جز بهترین و معتبر ترین برند های دنیا است.  از ترکیبات این پوچ می توانیم به گوشت و مشتقات آن،  غلات،  پروتئین گیاهی،  حبوبات و مواد معدنی است. به جرات می توان گفت که سوپ گربه ی رویال یکی از لذیذ ترین سوپ های دنیا است . البته باید به این نکته اشاره کنیم که این سوپ برای گربه های بالغ و از یک سال بالا تر مناسب است. این سوپ می تواند به بهبود سیستم گوارشی و هم چنین ادراری گربه ی شما کمک کند و از ایجاد سنگ ادراری جلوگیری می کند.

بهترین پوچ گربه

پوچ گربه کوشیدا مدل Checken & Liver in jelly

وزن این پوچ گربه نیز ۱۰۰ گرم است و این خرید قطعا می تواند یک خرید مقرون به صرفه برای شما باشد البته به هیچ عنوان نیز نمی توانیم از کنار طعم بی نظیر آن گذر کنیم.

پوچ گربه آنیموندا با طعم گوشت خرگوش، مرغ و ژامبون

لازم به ذکر است که پوچ گربه رافینه جز بهترین برند های برند آنیمونداست است. این سوپ گربه از گوشت خرگوش،  مرغ ،ژامبون ، مواد معدنی و غلات تهیه شده است.  این پوچ برای گربه های بالغ تر از یک سال و بالغ تهیه شده است.  این سوپ به این شکل تهیه شده است که تکه های گوشت داخل یک سس خوش مزه و غلیظ قرار دارد و حتی نظر بد قلق ترین گربه را نیز به خود جلب می کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین اسباب بازی برای عروس هلندی

پوچ گربه هپی کت

قطعا می دانید که برند هپی کت یکی از بهترین شرکت ها در زمینه ی تولید غذای خانگی گربه و سگ است که پوچ گربه تنها یکی از محصولات این برند است. پوچ گربه هپی کت با طعم مرغ است و می تواند انتخاب خوبی برای گربه ی دلبندتان باشد.  وزن این سوپ ۸۵ گرم است . نکته ی دیگری که در رابطه با این پوچ ها وجود دارد این است که قیمت بالا تری نسبت به کنسرو ها دارند و شما می توانید به عنوان تشویقی و میان وعده های مختلف از این سوپ لذیذ استفاده کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *