بهترین ژل شستشو برای پوست چرب

ما در این مقاله از کی برتره قصد داریم تا برخی از بهترین ژل شستشو برای پوست چرب را برای شما معرفی کنیم و ویژگی‌ها و مشخصات بهترین ژل شستشو برای پوست چرب را به شما توضیح دهیم تا شما در هنگام خرید بتوانید به راحتی این اجناس را بشناسید و خریداری کنید. بهترین ژل شستشوی صورت برای پوست چرب، محصولی می‌باشد که در کنار دارا بودن قدرت پاک کنندگی و کنترل ترشح چربی، باعث خشکی و کشیدگی پوست شما نیز نشود.

اگر پوست شما چرب و مستعد جوش و آکنه است حتماً می‌دانید که باید در انتخاب محصولات پوستی دقت بیشتری را داشته باشید. به این دلیل که این محصولات در صورت نامناسب بودن می‌توانند وضعیت پوست شما را بدتر کنند و باعث بروز جوش و آکنه شوند.

ژل شستشوی صورت عملکرد بهتری نسبت به انواع صابون دارد زیرا این محصولات چربی طبیعی پوست شما را از بین نمی‌برد و PH آنها نیز متناسب با نوع پوست شما می‌باشد. بهترین ژل شستشو برای پوست چرب در درجه اول باید فاقد مواد سمی و سرطان زا باشد. همچنین یک ژل شستشوی خوب برای پوست‌های چرب باید PH طبیعی پوست را تغییر ندهد و شستن آن از روی پوست نیز به سادگی انجام شود.

علاوه بر مواردی که گفته شد به شما توصیه می‌کنیم محصولی را خریداری کنید که حاوی یک یا چند مورد از ترکیبات ضروری زیر باشد :

  • اسید سالیسیلیک: پاک کنندگی عمقی منافذ و جلوگیری از انسداد آنها
  • بنزوئیل پراکسید: از بین برنده باکتری‌های مولد آکنه و کاهش جوش‌های سرسیاه و سرسفید
  • روغن درخت چای: ضد التهاب و ضد باکتری و کاهش دهنده جوش و آکنه
  • گوگرد: کاهش آکنه و از بین برنده سلول‌های مرده و ضد جوش و آکنه
بیشتر بخوانید:   بهترین کرم پودر های مخملی

ویژگی‌های بهترین ژل شستشو برای پوست چرب

بهترین ژل شستشو برای پوست چرب باید دارای فرمولاسیونی باشد که چربی پوست شما را تنظیم کند. یعنی به هیچ عنوان چربی مفید پوست شما را از بین نبرد زیرا در این صورت ممکن است برای پوست صورت شما مشکلاتی به وجود بیاید و دچار خشکی و پوسته پوسته شدن بشود. اگر شما ژل شست و شویی را خریداری کنید که از فرمولاسیون درستی برخوردار نباشد ممکن است PH پوست شما را تغییر دهد.

بهترین ژل شستشو برای پوست چرب

 این مورد می‌تواند باعث به وجود آمدن جوش و آکنه و لک بر روی صورت بشود. توجه داشته باشید ژل شستشو برای پوست چرب که خریداری می‌کنید موثر در کاهش اندازه و تعداد جوش‌ها باشد و همینطور لایه بردار و موثر در درمان آکنه نیز باشد. از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که بهترین ژل شست و شو برای پوست چرب باید داشته باشد همانطور که در ابتدا گفته شد تنظیم کننده چربی پوست صورت می‌باشد. ما در ادامه قصد داریم تا برخی از بهترین ژل شستشو برای پوست چرب را به شما معرفی کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

مورینگا، بهترین ژل شستشو ایرانی برای پوست چرب 

یکی از بهترین ژل شستشو برای پوست چرب که می‌توانیم آن را به شما معرفی کنیم ژل شستشوی مورینگا می‌باشد که متناسب با پوست‌های چرب، مختلط و نرمال فرموله شده است. این محصول حاوی لافائویل و عصاره‌های پاپایا و گریپ فروت می‌باشد و قدرت پاک کنندگی بالایی را دارد. این محصول با پاک کردن چربی و آلودگی و آرایش از روی پوست صورت شما، از انسداد منافذ و ایجاد آکنه جلوگیری می‌کند. این محصول فوق العاده می‌تواند پوستی صاف و شفاف را برای شما بسازد. برخی از ویژگی‌های مهم ژل شستشوی مورینگا عبارتند از:

بیشتر بخوانید:   بهترین عطر های اسپرت

کنترل چربی پوست

  • لایه بردار و روشن کننده
  • حفظ خاصیت اسیدی پوست
  • شاداب کننده و طراوت بخش پوست
  • رطوبت رسان و تقویت تولید کلاژن
  • ضد پیری و باکتری و حساسیت و التهاب

وچه، برای صورت چرب و جوش‌دار

یکی دیگر از بهترین ژل شست و شو برای پوست چرب این محصول فوق العاده می‌باشد. ژل شستشوی صورت وچه به دلیل داشتن گلیکولیک اسید، با لایه برداری پوست آن را بسیار روشن، شاداب، شفاف و یکدست می‌کند. علاوه بر آن این محصول حاوی زینک PCA و عصاره ریشه گیاه بابا آدم بوده که در التیام پوست و کنترل چربی آن بسیار موثر می‌باشد.

این محصول فوق العاده تاثیر بسیار زیادی در از بین رفتن جای جوش و لک بر روی پوست دارد و می‌تواند پوستی بسیار شفاف و شاداب را برای شما بسازد. یکی دیگر از بهترین ویژگی‌های این محصول تنظیم کننده چربی پوست می‌باشد و می‌تواند چربی پوست شما را کنترل کند. برخی از نقاط قوت و ویژگی‌های این محصول فوق العاده عبارتند از:

بهترین ژل شستشو برای پوست چرب

  • رطوبت رسان
  • فاقد پارابن و الکل
  • ضد قارچ و باکتری
  • جلوگیری از ایجاد آکنه
  • بدون ایجاد خشکی در پوست
  • مناسب برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه
  • تنظیم کننده چربی پوست

ایلابرت، برای پوست چرب و مستعد آکنه

یکی دیگر از بهترین ژل شستشو برای پوست چرب  ایلابرت می‌باشد، که یک برند بسیار معروف و فوق العاده می‌باشد که طرفداران بسیار زیادی را دارد. شستشوی صورت ایلابرت حاوی اسید سالیسیلیک بوده و علاوه بر از بین بردن جای جوش و لک، در درمان موضعی اختلالات پوستی، عفونت‌های قارچی و التهابات سبوره ای نیز بسیار موثر می‌باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین ترکیب رنگ مو خاکستری

این محصول فوق العاده قادر است به عمق پوست شما نفوذ کند و آن را به طور عمقی پاکسازی کند. کاهش ترشح چربی، از بین بردن سلول‌های مرده، مبارزه با جوش و آکنه، کاهش التهاب و قرمزی پوست و قابلیت استفاده روزانه از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول فوق العاده می‌باشد که آن را به بهترین ژل شستشوی صورت چرب ایرانی تبدیل کرده است‌.

ایویم، برای پوست چرب و مختلط

یکی دیگر از بهترین ژل شستشو برای پوست چرب این محصول فوق العاده می‌باشد. این محصول فوق العاده فاقد ترکیبات صابونی و الکل و پارابن بوده و قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی را نیز دارد. این محصول فوق العاده می‌تواند پوست صورت شما را بسیار صاف و شفاف کند م سلول‌های مرده و میکروب‌ها و آلودگی‌ها را از روی سطح پوست شما پاک کند برخی از ویژگی‌های این محصول فوق العاده عبارتند از:

  • اداره خاصیت میکروب زدایی
  • دارای قدرت پاک کنندگی مناسب
  • کمک به بهبود التهاب و مشکلات قارچی و باکتریایی پوست
  • کاهش قطر منافذ و از بین بردن ظاهر پوست پرتقالی
  • موثر در از بین بردن چربی اضافی و آلودگی

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *