بهترین ژل شستشو خارجی

ما در این مقاله از کی برتره قصد داریم تا برخی از بهترین ژل شستشو خارجی را به شما معرفی کنیم و شما را با ویژگی‌ها و مشخصاتی که بهترین ژل شستشو خارجی باید داشته باشد تا به پوست صورت شما هیچ آسیبی نرسد و سبب تقویت پوست شما بشود را به شما توضیح خواهیم داد‌.

سلامت پوست باعث می‌شود تا شما پوستی صاف و شفاف داشته باشید و همین موضوع باعث می‌شود تا زیبایی شما چندین برابر شود. اما باید توجه داشته باشید که در طول روز پوست شما در معرض آلودگی‌ها و اشعه خورشید و گرد و غبار قرار می‌گیرد به همین دلیل سلول‌های مرده و پوسته‌های بسیار زیادی بر روی پوست صورت شما تشکیل می‌شود که شما حتماً باید روشی را برای پاک کردن و از بین بردن این آلودگی‌ها بیابید.

اما در چنین شرایطی برای شما این سوال به وجود می‌آید که چه نوع شوینده‌ای برای پوست صورت شما مناسب می‌باشد و می‌تواند این آلودگی‌ها و پوست‌های مرده را از بین ببرد؟ قطعاً اولین فکری که به ذهن شما می‌رسد استفاده از صابون‌ها می‌باشد که در این مورد باید گفته شود به هیچ عنوان نباید برای شستشوی صورت خود از صابون‌ها استفاده کنید زیرا چربی مفید پوست را از بین می‌برد و پوست صورت شما را خشک می‌کند.

 شوینده صورت که از آن استفاده می‌کنید حتماً باید قدرت تمیز کردن و از بین بردن سلول‌های مرده را داشته باشد بدون اینکه بخواهد به پوست صورت شما آسیب برساند و یا چربی‌های مفید پوست شما را از بین ببرد. یکی از محصولاتی که می‌توانید برای پاک کردن آلودگی‌ها و گرد و غبار و آرایش از پوست صورت خود استفاده کنید ژل‌های شستشو می‌باشد .

بیشتر بخوانید:   بهترین اتومو صفحه پهن

چه تاثیر بسیار زیادی را بر شفاف کردن و صاف شدن پوست صورت شما دارد زیرا مشکلات پوستی را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد و علاوه بر آن به هیچ عنوان چربی مفید پوست شما را از بین نمی‌برد و پوست شما را کاملاً مرطوب نگه می‌دارد. استفاده از ژل‌های شستشو به مرور زمان سبب از بین رفتن سلول‌های مرده می‌شود و شفافیت خاصی را به پوست صورت شما می‌دهد. با استفاده از ژل شستشو شما می‌توانید پوستی کاملآ صاف و شفاف داشته باشید.

ویژگی‌های بهترین ژل شستشو خارجی

قبل از معرفی بهترین ژل شستشو خارجی باید گفته شود که بهترین ژل شستشو که برای پوست صورت خود استفاده می‌کنید باید محصولی باشد که متناسب با پوست صورت شما باشد یعنی اگر شما دارای پوست خشکی هستید ژل شستشو مخصوص پوست خشک را خریداری کنید و یا اگر پوست مختلط و چرب دارید ژل شستشو مناسب آن را تهیه کنید تا چربی پوست شما تنظیم بماند.

فواید استفاده از شوینده صورت :

  • ایجاد احساس شادابی و سبکی روی پوست
  • تامین رطوبت مورد نیاز پوست
  • کنترل چربی پوست
  • باز شدن منافذ پوست و نفس کشیدن آن
  • جلوگیری از جوش و آکنه
  • افزایش تاثیر محصولات مراقبت پوستی مانند تونر و مرطوب کننده‌ها و آبرسان‌ها
  • تمیز کردن پوست و درخشندگی آن

بهترین ژل شستشو خارجی

ژل شستشوی صورت تی تری بادی شاپ

یکی از بهترین ژل شستشو خارجی این محصول فوق العاده می‌باشد که ساخت کشور انگلیس بوده و توانسته است با کیفیت بسیار بالایی که دارد مورد توجه بسیاری از پزشکان پوست قرار بگیرد و آنها این محصول فوق العاده را برای شستشوی صورت به بیماران خود تجویز کنند. این محصول یکی از بهترین شوینده‌های صورت خارجی می‌باشد که حاوی روغن درخت چای بوده و باعث پاک کنندگی عمیق پوست، پاکسازی منافذ و کوچک شدن آنها می‌شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین خط چشم ها برای چشمان بادامی

شوینده صورت بادی شاپ با کنترل چربی پوست از ایجاد جوش و لک و آکنه جلوگیری می‌کند و جای جوش را نیز از بین خواهد برد و پوستی شاداب و لطیف را برای شما به ارمغان می‌آورد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به پاک کننده عمیق پوست، کاهش  سبوم اضافی، بهبود جوش و جای جوش، جمع کننده منافذ پوستی، کنترل چربی پوست و تنظیم آن اشاره کرد. این محصول بیشتر برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه مناسب می‌باشد و می‌توانند چربی پوست آنها را تا حد قابل توجهی تنظیم کند.

ژل شستشو صورت و بدن clearance  اون

این محصول فوق العاده یکی دیگر از بهترین ژل شستشو خارجی به حساب می‌آید که بسیار قوی بوده و فاقد صابون می‌باشد و به پوست شما هیچگونه آسیبی وارد نمی‌کند. این محصول با ترکیبی از مواد فعال موجب رفع آلودگی‌ها و چربی اضافه و آرایش شما و دیگر ناخالصی‌های پوست می‌شود و منافذ صورت و بدن را بدون هیچ گونه خشکی پاکسازی می‌کند.

از ویژگی‌های این محصول می‌توان به پاکسازی پوست و منافذ، التیام بخش و تسکین دهنده، رفع التهاب و جای جوش، از بین برنده کک و مک و آکنه، برطرف کننده چربی اضافی و تنظیم چربی پوست اشاره کرد. این محصول برای افرادی که دارای پوست‌های چرب و مختلط و مستعد جوش و آکنه هستند بسیار مناسب می‌باشد و می‌تواند تمامی مشکلات پوستی آنها را تا حد قابل توجهی رفع کند. این محصول فوق العاده ساخت کشور فرانسه بوده و توانسته است در میان تمام ژل‌های شستشوی خارجی جز بهترین‌ها قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:   بهترین اتو مو کرلی

این محصول نیز مورد تایید بسیاری از پزشکان پوست بوده است و شما می‌توانید با اطمینان خاطر که هیچگونه مشکلی را برای پوست شما به وجود نمی‌آورد از آن استفاده کنید.

بهترین ژل شستشو خارجی

ژل شستشوی صورت نوتروژینا

یکی دیگر از بهترین ژل شستشو خارجی که می‌توانیم به شما معرفی کنیم ژل شستشوی صورت نوتروژینا می‌باشد که طرفداران بسیار زیادی را دارد. در میان بهترین ژل شستشوی خارجی می‌توان به ژل شستشوی صورت سبز نوتروژینا اشاره کرد. این ژل شستشوی صورت فوق العاده، حاوی عصاره لیمو و آلوورا و آهک بوده و می‌تواند با ترکیبات روشن کننده پوست مثل ویتامین c و عصاره لیمو سبب روشن شدن و شفافیت پوست شود. همچنین پوست را به طور عمیق پاکسازی می‌کند.

ژل شستشوی صورت سبز نوتروژینا برای رفع جوش‌های سرسیاه بسیار عالی می‌باشد و مناسب پوست‌های چرب و مستعد آکنه می‌باشد. ژل شوینده سبز نوتروژینا به طور تخصصی برای پوست چرب می‌باشد و ضمن روشن کردن پوست با کنترل چربی پوست از ایجاد جوش و براقیت صورت جلوگیری می‌کند. این ژل شستشوی یکی از بهترین ژل شستشو خارجی می‌باشد و برخی از ویژگی‌های آن عبارتند از:

  • کوچک کننده منافذ باز پوست
  • روشن کننده پوست
  • مناسب پوست چرب و مستعد آکنه
  • رفع جوش‌های سرسیاه
  • پاک کنندگی عمقی پوست
  • حاوی ویتامین c و دارای عصاره لیمو و آلوورا و آهک

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *