بهترین ژل شستشو صورت

امروز قرار است که شما را با بهترین ژل شستشو صورت آشنا کنیم اما از آن جایی که چندین نوع پوست وجود  دارد ما تصمیم گرفتیم تا تعدادی از بهترین ها را به شما معرفی کنیم تا شما با خیال راحت با توجه به نوع پوست خود آن را انتخاب کنید. ژل شست و شوی کامان سری Geneva  مدل Oily  یکی از بهترین ها است که در ایران تولید می شود.  این ژل مخصوص پوست های چرب است . این ژل دارای ترکیباتی است که موجب آبرسانی به پوست و حفظ رطوبت آن می شود و این گونه می توانید از پیری پوست خود جلوگیری کنید  و شما با خیال راحت برای روتین پوستی خود از آن استفاده کنید.

ژل شست و شو ایو روشه مدل pure camille

اگر پوستتان دائم در معرض آلودگی است می توانید با خیال راحت از این ژل شستشوی فرانسوی استفاده کنید؛ حجم این ژل شستشو ۲۰۰ میلی لیتر است و شما می توانید بدون نگرانی از تمام شدن آن به صورت روزانه از آن استفاده کنید و در صورت لزوم نیز می توانید از آن برای قسمت های حساسی مثل دور چشم استفاده کنید.

ژل شستشو لافارر مدل Normal skin

همان گونه که از نام این ژل مشخص است این ژل مخصوص پوست های نرمال و معمولی است . این ژل دارای آلانتوئین، دانه های لایه بردار  عصاره آلوئه ورا، بیولین، گلیسیرین ، سدیم PCA ، عصاره خار مریم و غیره است و این ترکیبات باعث لایه برداری و از بین بردن جوش های سر سیاه ، چین و چروک های ریز و لکه های پوستی می شود . علاوه بر این ها می توانید منافذ پوست خود را به خوبی تمیز کنید و آرایش روی پوست خود را به طور کامل از بین ببرید.

بیشتر بخوانید:   بهترین پالت سایه برای چشم قهوه ای

بهترین ژل شستشو صورت

ژل شستشو کامان سری Geneva  مدل  Normal

در بخش های قبل تر همین ژل را برای پوست های چرب معرفی کردیم اما اگر پوست معمولی دارید و به دنبال بهترین ژل شستشو صورت می گردید ما این ژل را به شما پیشنهاد می کنیم. شما با کمک این ژل شستشو می توانید آرایش صورت و چشم خود را تمیز کنید . حجم این ژل شست و شو نیز ۵۰۰ میلی لیتر است و شما می توانید مدت زمان زیادی را از آن استفاده کنید و تمام آلودگی های روی پوست خود را پاک کنید.

ژل شستشو سینره  مخصوص پوست چرب

این ژل شستشو کاملا گیاهی یکی دیگر از بهترین ژل شستشو صورت ها برای پوست چرب است که کیفیت فوق العاده بالایی دارد. باید خدمتتان عرض کنیم که این ژل ها به دو دسته پاک کننده هایی که به آب نیاز دارند و پاک کننده های بدون آب تقسیم می شوند. این ژل برای پوست های چرب طراحی شده است و  مواد به کار رفته در آن موجب تنظیم ph پوستی و نرم شدن پوست می شود.  شما بعد از استفاده از این ژل به هیچ وجه روی پوست خود چربی احساس نمی کنید. ویژگی مثبت دیگری که این ژل ها دارند قیمت مناسب  آن ها است که شما به راحتی می توانید آن را تهیه کنید.

ژل شست و شوی سینره مدل Normal To dry skin

این ژل به خاطر خاصیت نرم کنندگی و هم چنین ph  مناسبی که دارد برای پوست های خشک مناسب است . معمولا افرادی که پوست خشکی دارند همیشه با پیدا کردن یک ژل شست و شو مناسب مشکل دارند . این ژل حاوی عصاره مورینگا است که علاوه بر از بیت بردن آلودگی ها یک لایه محافظ روی پوست ایجاد می کند که شما بعد از شستن صورت خود متوجه ی نرمی و لطافت آن می شوید.

بیشتر بخوانید:   بهترین شامپو ها برای مو های خشک و وز و ترمیم آن

بهترین ژل شستشو صورت

ژل شست و شوی هیدرودرم مدل Black wash

قطعا شما نیز تا به امروز چندین بار نام محصولات هیدرودرم را شنیده اید؛ این برند متعلق به کشور ایران است که به راحتی با محصولات خارجی رقابت می کند و توانسته است نظر افراد زیادی را به خود جلب کند. این ژل شست و شو برای پاک کردن پوست های چرب مناسب است و اندازه ی آن نیز ۱۵۰ میلی لیتر است و شما می توانید مدت زمان زیادی از این ژل استفاده کنید.

ژل شست و شو هیدرودرم مدل skin oily

 ژل صورت را نیز برند هیدرودرم برای افرادی که پوست چرب دارند تولید کرده است و نکته ی خیلی مهمی که در رابطه با این ژل ها وجود دارد این است که برای ساخت این ژل ها به هیچ عنوان از مواد غیر صابونی استفاده نشده است‌ . دقت کنید که نباید پوست صورت خود را مواد صابونی پاک کنید زیرا له آن آسیب می زنید و پوست خود را کدر و خشک می کنید.

این شرکت تمام تلاش خود را کرده است تا محصولات خود را بر اساس مواد گیاهی و کاملا طبیعی تولید کند تا بتواند به خوبی نیاز پوست هر فرد را تامین کند.  این ژل از سبومین پیرکتون اولامینط روغن تی تری اویل، اسید سالسیلیک و هم چنین اسیدیته و مواد غیر صابونی خیلی ملایمی ساخته شده است و در نوع خود بهترین ژل شستشو صورت است  . شما باید مقداری از این ژل را روی پوست خود ماساژ دهید و سپس آن را با آب ولرم بشورید.

بیشتر بخوانید:   بهترین عطر های چهار فصل

ژل شست و شو صورت پیگماسل لایس

این ژل شست و شو از عصاره های گیاهی مثل ورونیکا، شیرین بیان ، ولگاریس و غیره تهیه می شود و در نوع خود بهترین ژل شستشو صورت است . اگر مایل هستید یک پوست درخشان و شفاف تری داشته باشید می توانید از این ژل شست و شو استفاده کنید زیرا این ژل دارای فرمولاسیونی است که می تواند پوست صورت را چندین درجه روشن تر کند .

نکته ی مهم دیگری که در رابطه با این ژل وجود دارد این است که این ژل حاوی ویتامین B6, B5, B3 ,   است و شما با هر نوع پوستی می توانید از آن استفاده کنید و نگران حساسیت های پوستی نباشید. البته باید بدانید که هیچ گونه مواد شیمیایی و هم چنین مواد صابونی در این ژل شست و شو به کار گرفته است و شما بعد از استفاده از آن به هیچ عنوان احساس خشکی در پوست خود نخواهید داشت.

چنانچه تمایل دارید تا با بهترین ریمل های ضد آب  آشنا شوید ما در مقاله مورد نظر اطلاعات خوبی را برایتان گرد آوری کرده ایم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *