بهترین کافه های شرق تهران

قطعاً می دانید که شرق تهران محدوده بسیار بزرگ و وسیع می باشد و همین دلیل کافه های بسیار زیادی در آنجا وجود دارد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال بهترین کافه های شرق تهران می گردند ما در ادامه برخی از بهترین کافه های شرق تهران را برای شما معرفی خواهیم کرد. تا انتهای این مقاله از کی برتره با ما همراه باشید تا این کافه ها را همراه با آدرس و شماره تلفن برای شما معرفی کنیم.

کافه پادانا
1

کافه پادانا

کافه پادانا یکی از بهترین کافه های شرق تهران می باشد این کافه در محدوده چهارراه سرسبز قرار دارد کافه آپادانا دارای فضای بسیار بزرگ و دلبازی می باشد که به دور فرش سرپوشیده و روباز تقسیم می شود که فضای سرپوشیده آن دکوراسیون بسیار زیبا و شیکی را دارد. این کافه جزء کافه های لوکس شرق تهران به حساب می آید. و همینطور منوی این کافه دارای تنوع بسیار بالایی می باشد و می توانید انواع نوشیدنی های سرد یا گرم و انواع دسر ها و غذاهای فرنگی را سفارش دهید.

 

آدرس: ‏ تهران نارمک بزرگراه رسالت چهارراه سرسبز نبش میدان ۴۷

کافه چیمنی تهران پارس
2

کافه چیمنی تهران پارس

این کافه دارای بستنی های بسیار خاص و خوشمزه می باشد در بستنی های چیمنی در ابتدا نانی با فرمول خاص تهیه می شود و در خود کاسه پخته میشود سپس انواع بستنی و خامه و میوه را به آن اضافه می کنند که یک بستنی بسیار خوش طعم درست می شود این کافه در مناطق مختلف تهران شعبه دارد و یکی از شلوغ ترین و پرطرفدارترین شعبه های آن کافه در تهرانپارس می باشد در این کافه شما می توانید انواع مختلفی از بستنی های چیمنی را انتخاب کنید و خبری از قهوه داغ انواع دسر ها نمی باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین کلینیک تزریق ژل لب در سعادت آباد

 

آدرس: بین فلکه اول چهارراه تیراندازی بین خیابان ۱۵۴ و ۱۵۶ غربی پلاک ۸۲ جنب بانک سینا

کوبابا لواسان
3

کوبابا لواسان

این کافه رستوران در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد و در همان ابتدای فعالیت خود مشتریان بسیار زیاد و خاص خود را پیدا کرد و افراد زیادی را به سمت خود جذب کرد این کافه رستوران به جرات یکی از بهترین و لوکس ترین کافه رستوران های شرق تهران به حساب می آید فضای این کافه به دو بخش سرپوشیده و روباز تقسیم می‌شود و منوی این کافه بسیار تنوع بالایی دارد.

 

آدرس: بلوار امام خمینی ساختمان اسکای سنتر طبقه سوم

کافه رستوران خشت بهشت
4

کافه رستوران خشت بهشت

کافه رستوران خشت بهشت در محدوده خیابان پیروزی واقع شده است این کافه رستوران یکی از بهترین کافه های شرق تهران به حساب می آید اگر شما جزء دسته افرادی هستید که به رستوران های سنتی و فضا های سنتی مانند تخت سنتی و میز و صندلی های سنتی علاقه دارید حتماً به شما توصیه می شود تا به این رستوران برويد.

 

آدرس: خیابان پیروزی جنب کوچه ایلخان پلاک ۵۲۴

کافه رستوران چومه سو
5

کافه رستوران چومه سو

کافه رستوران چومه سو بدون شک جز دنج ترین و بهترین کافه های شرق تهران به حساب می آید که در محدوده تهرانپارس واقع شده است با اینکه تهرانپارس جزء مناطق بسیار شلوغ شهر تهران می باشد اما با این حال افراد کمی این کافه زیبا و گنج را می شناسند همین مسئله باعث شده است تا فضای این کافه دنج و دلنشین باقی بماند و اکثر مشتریان این کافه مشتریان ثابت آن هستند.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های رنگ و مش در تهرانپارس

 

آدرس: تهرانپارس بین فلکه دوم و سوم ۱۸۶ شرقی نبش کوچه جعفری

کافه لبخند
6

کافه لبخند

اگر با شرق تهران کمی آشنا باشید قطعاً می دانید که کافه لبخند یکی از بهترین کافه های شرق تهران به حساب می آید و مشتریان ثابت بسیار زیادی را دارا می باشد شیک ها و کوکتل های آبمیوه این کافه بسیار معروف می باشد و طرفداران بسیار زیادی را دارد علاوه بر این موارد شما می توانید در این کافه انواع غذاهای فرنگی را سفارش دهید که بسیار خوشمزه و خوش طعم سرو می شوند.

 

آدرس: تهران خیابان دماوند نرسیده به ترمینال شرق ایستگاه داریوش خیابان حیدری

کافه رستوران ایتالیایی سمو
7

کافه رستوران ایتالیایی سمو

این کافه رستوران جز آن دسته از کافه رستوران هایی میباشد که در شرق تهران دارای پارکینگ اختصاصی است و مشکل پارک کردن ماشین برای مشتری های این رستوران وجود ندارد و همین مسئله یکی از مزیت های این کافه به حساب می آید فضای داخلی این کاسه با چوب طراحی شده است به همین دلیل یک فضای بسیار آرامش بخش و آرام را دارا می باشد و منوی این کافه رستوران دارای تنوع بسیار بالا می باشد.

 

آدرس: میدان هروی به سمت صیاد شیرازی روبروی پاساژ مایسا

کافه برزن
8

کافه برزن

کافه برزن کافه ای میباشد که با دیدن درب ورودی آن می توانید حدس بزنید که این یک کافه بسیار شیک و زیبا می باشد با اینکه این کافه فضای نسبتا کوچکی دارد اما یک فضای بسیار زیبا و دکوراسیونی بسیار عالی را دارا می باشد و دکوراسیون این کافه بر اساس هنر مدرن طراحی شده است. لازم به ذکر است گفته شود پاستا و استیک این کافه جزو بهترین های این منطقه می باشد و حتما به شما توصیه می شود تا آنها را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین آزمایشگاه های شمال تهران

 

آدرس: فلکه اول تهرانپارس خیابان ۱۴۶ شرقی پلاک ۷۵

کافه پوینت
9

کافه پوینت

این کافه دارای فضای نسبتاً بزرگ و نور گیری می باشد و در ساعت خلوت مدیریت اجازه می دهد تا مشتریان مخصوص کافه سیگار بکشند اما در هنگام شلوغی سیگار کشیدن ممنوع می باشد منوی این رستوران بسیار متنوع می باشد و شما می توانید انواع غذاهای فرنگی را سفارش دهید این رستوران سیب زمینی های پنیری و پلمبیر های بسیار خوشمزه ای دارد و به شما توصیه می شود تا حتماً آن را تست کنید.

 

آدرس: میدان هفت حوض کوچه عظیمی نیا پلاک ۱۲

کافه گپ
10

کافه گپ

این کافه  یکی از بهترین کافه های شرق تهران است و یک کافه بسیار آرام برای قرارهای دو نفره می باشد میز صندلی های یک دست و سفید رنگ این کافه یک فضای بسیار دلنشین و آرام را به وجود آورده است ودیگر محاسن این کافه این است که محدودیت زمانی برای استفاده از میز ها وجود ندارد و شما می توانید به راحتی ساعتها گفت و گو کنید و همچنین منوی این کافه بسیار متنوع می باشد.

 

آدرس: تهران هروی خیابان استاد حسن بنا پایین تر از میدان شریفی نبش کوچه فرزاد مجتمع نارین

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *