یکی از بهترین کرم های رفع تیرگی زانو و آرنج

همان گونه که می دانید تیرگی زانو و آرنج یکی از بزرگ ترین معضلات برای خانم ها و آقایان به خصوص خانم ها است ؛ معمولا تجمع سلول های مرده و هم چنین تولید بیش از حد ملانین موجب تیرگی نواحی مثل زانو و آرنج می شود. ما امروز این جا هستیم تا بهترین کرم های رفع تیرگی زانو و آرنج ( ۶ مارک عالی) را به شما معرفی کنیم و شما برای رفع این مشکل یکی از این کرم ها را انتخاب کنید و از سر این تیرگی ها خلاص شوید.

کرم بایو آکوا مدل  CHERRY

یکی از بهترین کرم های رفع تیرگی زانو و آرنج کرم روشن کنده ی بایو است که می تواند ملانین های سطح پوست شما را رقیق کند و حجم قابل توجهی از این تیرگی را از بین ببرد. لازم به ذکر است که این کرم در حجم ۳۰ میلی لیتر تولید می شود.  نکته ای که این کرم را با دیگر کرم های معمولی موجود در بازار متمایز می کند این است که این کرم برای تمامی پوست ها مناسب است و دارای عصاره های گیلاس و شکوفه های آلبالو است.

علاوه بر این ها این کرم تمام پروتئین ها و ویتامین های لازم را برای ترمیم پوست تیره ی شما دارد. برای استفاده کردن از این کرم ابتدا باید زانو و با آرنج خود را به خوبی بشویید و بعد مقداری از این کرم را روی پوستتان بزنید و حدود دو دقیقه آن را ماساژ دهید.  ممکن است بعد از استفاده از این کرم کمی احساس سوزش در پوست خود احساس کنید که این حس کاملا طبیعی است و شما باید هر روز این کار را تکرار کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین اتو‌مو حرفه ای

کرم روشن کننده جنتالین مدل Herbal

این کرم در حجم بیش تری از کرم قبلی تولید می شود؛ حجم این کرم روشن کننده ۶۰ میلی لیتر است و  یکی از بهترین کرم های رفع تیرگی زانو و آرنج ست که شما با استفاده از آن می توانید هر مواد مغذی که کم دارید را به پوست خود برسانید . جالب است بدانید که این کرم سرشار از ویتامین e است که این ویتامین نه تنها پوست شما را نام می کند بلکه به شما کمک می کند تا پوست روشن تری داشته باشید.

البته به هیچ عنوان نمی توان به سادگی از کنار روغن شتر مرغ داخل این کرم چشم پوشی کرد و معجزه ی آن را نادیده گرفت. دقت کنید که این کرم نه تنها حجم بلکه قیمت بسیار مناسبی نیز دارد و شما به راحتی می توانید آن را تهیه کنید.

یکی از بهترین کرم های رفع تیرگی زانو و آرنج

کرم روشن کننده درمالاین

خوشبختانه این کرم نیز برای انواع پوست مناسب است و یکی از بهترین کرم های رفع تیرگی زانو و آرنج که در یک حجم قابل توجه ۴۵ میلی لیتری تولید و روانه ی بازار می شود.  این کرم در کنار خاصیت و ویژگی اصلی که دارد می تواند پوست شما را مرطوب و نرم تر کند. در  زمان استفاده از این کرم نیز باید پوست ناحیه ی مورد نظرتان را به خوبی بشویید و مقداری کرم روی آن محل بگذارید و کرم را به خوبی ماساژ دهید.

برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه باید ۸ هفته روزی دو بار از این کرم استفاده کنید. این کرم نیز در مقایسه با کیفیت بالایی که دارد قیمت بسیار مناسبی دارد و شما می توانید به راحتی آن را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین پنکک های مخملی

کرم روشن کننده آیچون بیوتی مدل Active White

به جرات می توان گفت که این کرم یکی از بهترین کرم های رفع تیرگی زانو و آرنج است زیرا یک فرمولاسیون خاص دارد که می تواند به لایه های زیرین پوست شما نیز نفوذ می کند و تیرگی ها و لکه های پوست را به خوبی رفع می کند. شایان به ذکر است که این کرم ترکیباتی طبیعی دارد . این کرم می تواند از ایجاد ملانین های جدید جلوگیری کند و از ایجاد تیرگی ها جلوگیری کند ؛ شما از این کرم می توانید برای رفع تیرگی نواحی تناسلی، کشاله ران و یا زیر بغل خود نیز استفاده کنید

. برای استفاده از این کرم نیز مانند هر گرم روشن کننده ی دیگری ابتدا باید پوست خود را به خوبی تمیز کنید و مقداری از کرم را روی منطقه ی مورد نظر بزنید و آن را به خوبی ماساژ دهید.  این کار را باید دو بار در روز انجام دهید تا به نتیجه ی دلخواه خود برسید.

یکی از بهترین کرم های رفع تیرگی زانو و آرنج

کرم روشن کننده درمالیفت مدل Melalift

لازم است بدانید که حجم این کرم روشن کننده از تمام ورن های معرفی شده بیش تر است و یکی از بهترین کرم های رفع تیرگی زانو و آرنج است ؛ این کرم حجمی ۷۵ میلی لیتری دارد و می توانید از آن برای انواع تیرگی ها در هر کجای بدن خود استفاده کنید و پوست بدن خود را سفید کنید. شما می توانید با وجود این کرم شادابی و طراوت را به پوست خود بازگردانید و در میهمانی ها با خیال راحت لباس های دلخواه خود را بپوشید.

بیشتر بخوانید:   بهترین کرم پودر های پوست چرب

برای استفاده از کرم روشن کننده درمالیفت باید به خوبی پوست خود را تمیز کنید و مقداری از کرم را روی زانو و یا آرنج خود بگذارید و آن را به خوبی ماساژ دهید.  این کرم را باید دو بار در روز استفاده کنید تا شاهد معجزه ی آن باشید.

کرم روشن کننده هیدرودرم مدل Lady

این کرم روشن کننده در وزن ۷۵ گرمی تولید می شود و دارای خاصیت های زیادی مثل  رطوبت رسانی و روشن تر کردن پوست است و یکی از بهترین کرم های رفع تیرگی زانو و آرنج ست که شما می توانید از آن برای انواع پوست استفاده کنید.  کرم هیدرودرم دارای ویتامین هایی هم چون C  و E  است که این ویتامین ها تمام تلاش خود را می کنند تا شما پوست روشن تری داشته باشید.

از دیگر ترکیبات این کرم روشن کننده می توانیم به گلیسیرین اشاره کنیم . این کرم نیز نیاز دارد تا برای نتیجه ی بهتر در یک محل تمیز استفاده شود و به خوبی نیز  ماساژ داده شود . البته باید به این نکته اشاره کنیم که شما حداقل باید ۶ تا ۸ هفته از این کرم استفاده کنید تا بتوانید نتایج آن را ببینید.  این کرم اثر بخشی فوق العاده ای دارد و شما خیلی فوری می توانید شاهد یک دست شدن پوست خود باشید و از پوشیدن لباس های کوتاه لذت ببرید.

چنانچه تمایل دارید تا با بهترین ریمل های خرده مژه دار آشنا شوید ما در مقاله مورد نظر اطلاعات خوبی را برایتان گرد آوری کرده ایم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *