بهترین کرم های ضد لک صورت

ما امروز این جا هستیم تا شما را با بهترین کرم های ضد لک صورت ایرانی و خارجی آشنا کنیم اگر مدتی است متوجه ی لکه هایی روی پوست خود شده اید  حتما این مقاله را تا انتها بخوانید و در آخر نیز یک کرم عالی مناسب با پوست خود پیدا کنید . یکی از بهترین کرم های ضد لک صورت ایرانی و خارجی هایی که در این بخش قرار است به شما معرفی می کنیم کرم ضد لک و روشن کننده ی سینره است .

این کرم از ترکیباتی هم چون آلفا هیدروکسی اکسید ، عصاره شیرین بیان ، ویتامین سی و روغن های گیاهی ساخته شده است که می تواند تاثیر فوق العاده ای روی پوست مصرف کننده بگذارد.  لازم به ذکر است که این کرم می توانید میزان ملانین پوست را کم کند و این گونه لکه های پوست را از بین ببرد . علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که ویتامین هایی مثل A,E, C  موجود در کرم می توانند موجب تقویت پوست شوند و لکه ها از بین بروند.

کرم ضد لک سی گل

این کرم نیز جز یکی از بهترین ها و قوی ترین کرم های ضد لک ایرانی محسوب می شود که برای انواع پوست مناسب است . ترکیباتی هم چون ویتامین ث و آلفا هیدروکسی در این کرم به کار رفته است البته در این کرم از  AHA به اندازه ی ۱۰ درصد و هیدروکینون ۲ درصد نیز استفاده شده است که به خوبی می توانند لک های ناشی از زایمان،  آفتاب سوختگی و حتی افزایش سن را از بین ببرند.  اگر مایل هستید با استفاده از این کرم به نتیجه ی دلخواه خود برسید باید ۴ تا ۶ هفته هر شب از این کرم استفاده کنید و در طول روز نیز حتما کرم ضد آفتاب بزنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین رنگ مو ها بر اساس رنگ و تناژ پوست

کرم ضد لک و روشن کننده ملالیفت درمالیفت

اگر راه های زیادی را رفته اید و به نتیجه ی دلخواه نرسیده اید ما کرم فوق العاده قوی ملالیفت درمالیفت را به شما پیشنهاد می کنیم  این کرم به خاطر فرمول هایی که دارد یکی از بهترین کرم های ضد لک صورت است و می تواند قوی ترین و قدیمی ترین لکه ها را از بین ببرد و شادابی و لطافت را به پوست شما ببخشد . چنان چه مایل هستید درمان موفقیت آمیزی با کمک این کرم داشته باشید حتما باید در روز دو بار از این کرم استفاده کنید.

بهترین کرم های ضد لک صورت

کرم ضد لک صورت فیس دوکس

کرم ضد لک فیس دوکس حاوی AHA است و یکی از بهترین کرم های ضد لک صورت است و به حدی قوی است که حتی می تواند لکه های ریزی مثل کک و مک را از بین ببرد پس اگر بعد از زایمان خود لکه هایی روی پوستتان مشاهده کردید و یا این که به خاطر افزایش سن شاهد لکه هایی روی پوستتان هستید روزی دو بار از این کرم استفاده کنید و کمی برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه خود صبر  کنید.  دقت کنید که شما با یکی دو بار استفاده فورا به نتیجه ی دلخواه برسید.

کرم ضد لک هیدروکینون مدیلن

این کرم نه تنها یک کرم روشن کننده به حساب می آید یک لایه بردار نیز شناخته می شود که می تواند تولید کلاژن را بیش تر کند و موجب جوان سازی پوست شود. شایان به ذکر است که این کرم حاوی ویتامین سی و آلفاهیدروکسی است و برای هر پوستی مناسب است.  اگر پزشک این کرم را تجویز کرده باشد می توانید دوبار در روز از آن استفاده کنید در غیر این صورت تنها می توانید در  شب از این کرم استفاده کنید و زیر تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید

بیشتر بخوانید:   بهترین کرم پودرهای لیفتینگ

کرم ضد لک سیسپرسا

لکه های مقاومی که روی پوست خود دارید را می توانید با این کرم ضد لک قوی که حاوی سیستئامین است از بین ببرید. این کرم برای تمام پوست ها مناسب است و هیچ گونه عوارضی ندارد‌ . باید اضافه کنیم که این کرم حاوی cysteamine 5%  است که پوست شما را روشن می کند ‌. در واقع این کرم با ۴ مکانیسم مثل مهار تیروزیناز،  پر اکسیداز کاهش اثر آهن و مس را در تولید ملانین ، افزایش گلوتاتین داخل سلول بافق نابود کردن لکه ها می شود.  از آن جایی که در این کرم از هیدروکینون استفاده نشده است شما می توانید از آن برای هر نقطه ای از بدن استفاده کنید.

بهترین کرم های ضد لک صورت

کرم ضد لک درماگور

و یکی از بهترین کرم های ضد لک صورت  خارجی کرم درماگور است ؛ این کرم به سرعت می تواند لکه های بارداری ، آفتاب سوختگی،  افزایش سن و جای جوش را از بین ببرد. جالب است بدانید که این کرم از عصاره های گیاهی و شی باتر درست شده است و علاوه بر خاصیت لکه برداری یک لایه بردار قوی است و می تواند از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت کند. این کرم  فرانسویی را نیز می توانید دو بار در روز استفاده کنید.

کرم ضد لک و روشن کننده اریکه

این کرم نیز ساخت فرانسه است و یکی از بهترین کرم های خارجی به حساب می آید.  این کرم می تواند لکه های ناشی از تغییرات هورمونی را نیز از بین ببرد.  علاوه بر این شما با کمک این کرم می توانید از تاثیر آخرین تیروزیناز جلوگیری کنید و هم چنین به ملانوزوم ها نیز اجازه ی آزاد شدن ندهید. نکته ی خیلی مهمی که در رابطه با این کرم ها وجود دارد این است که شما حتی در دوران بارداری نیز می توانید از این کرم استفاده کنید فقط باید پوست خود را به خوبی بشویید و آن را تمیز کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین ژل شستشو خارجی

کرم ضد لک ژاک آندریل

سما با کمک این کرم می توانید از ایجاد لکه های جدید جلوگیری کنید و لکه های قدیمی را نیز از بین ببرید . کرم ژاک آندریل پاریس از ویتامین E  ویتامین c  و آربوتین ساخته شده است . خیلی از مواقع افراد برای از بین بردن لکه های پوستی از لیزر استفاده می کنند اگر شما نیز جز این دسته افراد هستید توانید در کنار لیزر خود از این کرم استفاده کنید و با رطوبت رسانی به پوستتان از پیری زودرس جلوگیری کنید و یک پوست یک دست و صاف داشته باشید.

چنانچه تمایل دارید تا با بهترین شامپو های نرم کننده مو زنانه و مردانه  آشنا شوید ما در مقاله مورد نظر اطلاعات خوبی را برایتان گرد آوری کرده ایم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *