بهترین کرم های لایه بردار

ما امروز آمده ایم تا شما را با ۱۰ نوع از بهترین کرم های لایه بردار موجود در بازار آشنا کنیم ؛ چنان چه مایل هستید با بهترین لایه بردار ها آشنا شوید ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

کرم لایه بردار شفاخوشه

کرم جوان ساز و بوتاکس شفاخوشه یکی از بهترین کرم های لایه بردار است که ۲۰ درصد از آن آفر است. لازم به ذکر است که این کرم سرشار از پروتئین،  کلسیم و انواع ویتامین ها است و پوست را تغذیه می کند.  علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این کرم دارای خاصیت ضد آفتابی است و با پوست های مختلف سازگاری دارد و حتی می توانید برای دور چشم نیز از آن استفاده کنید.

کرم لایه بردار اوریاژ

لایه بردار اوریاژ محصول یک برند فرانسویی است و یکی از بهترین کرم های لایه بردار است ؛ این کرم برای افرادی که جوش های بزرگ و سر سیاهی دارند مناسب است.  شایان به ذکر است که این کرم هیچ گونه عصاره ای ندارد به همین خاطر رایحه و بوی خاصی ندارد.  این کرم به حدی قوی است که شما می توانید خیلی فوری به نتیجه ی دلخواه خود برسید.  برای استفاده از این کرم باید در هفته ۱ یا ۲ بار روی پوست مرطوب خود بگذارید و آن را به خوبی ماساژ دهید و بعد آن را بشویید.

کرم لایه بردار شون

یکی از بهترین کرم های لایه بردار موجود در بازار کرم شون است . معمولا محصولات شون جز پر طرفدار ترین محصولات ایرانی است که کیفیت بسیار بالایی نیز دارد. این کرم دارای عصاره ی گردو و هم چنین ویتامین e  است . مهم ترین ویژگی این کرم لایه بردار این است که می تواند شما را از شر دانه های سر سیاه راحت کند.  یک نکته ی مهم دیگری که درباره ی این کرم وجود دارد این است این کرم می تواند تاثیر فوق العاده ای روی پوست های چرب و مختلط بگذارد.  این کرم در کنار لایه برداری قوی که دارد یک بوی خوش دارد که می تواند حس و حال خوبی به شما بدهد.

بیشتر بخوانید:   بهترین پنکک های ضد لک

بهترین کرم های لایه بردار

کرم لایه بردار ایو روشه

قطعا درباره ی محبوبیت برند ایو روشه در بین افراد می دانید . این محصول پایه ای گیاهی دارد و مواد شیمیایی بسیار اندکی در آن به کار رفته است.  اگر مایل هستید در ظرف مدت کوتاهی جای زخم و یا جوش خود را از بین ببرید ما این لابه بردار فوق العاده را به شما پیشنهاد می کنیم . این کرم فاقد مواد صابونی است و بعد از استفاده پوست شما  را خشک و یا پوسته پوسته نمی کند. اگر پوست چرب و حساسی دارید این لایه بردار می تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

کرم لایه بردار مورد

کرم لایه بردار مورد یکی از بهترین کرم های لایه بردار دنیا است که محصول کشور آمریکا است .  این کرم لایه بردار فوق می تواند تمام سلول های آسیب دیده و مرده را از بین ببرد و لطافت و درخشندگی فوق العاده ای به پوست شما ببخشد.  اگر پوست خشکی دارید می توانید از این لایه بردار استفاده کنید زیرا این کرم دارای ویتامین c  است و از آن جایی که این کرم دارای اسید گلیکولیک است می تواند  به گردش خون فرد کمک کند و موجب جوان سازی پوست شود.

کرم لایه بردار نیودرم

این کرم لایه بردار یک کرم محبوب ساخت ایران است و دارای AHA است. این کرم دارای ترکیباتی طبیعی و مواد ضد التهابی است که با نابود کردن سلول های مرده یک پوست صاف و یکدست ایجاد می کند.  لازم است بدانید که این کرم با انواع پوست سازگار است و شما با تهیه ی آن می توانید یک تا سه بار در هفته از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:   معرفی بهترین رژلب حجم دهنده موجود در بازار

کرم لایه بردار کلین اند کلیر

کرم Blackead Clear  محصول برند کلین اند کلیر است که بعد از مدتی استفاده می توانید شاهد معجزه ی آن روی پوست خود شوید.  این کرم لایه بردار دانه ریز آبی دارد که موجب پاکسازی و شفافیت پوست می شوند.  این دانه های ریز حتی می توانند چرا های زیر پوستی و لکه های سیاه رنگ داخل پوست را از بین ببرند و پوست را کاملا یکدست کنند. این اسکراب هیچ گونه روغن،  چربی و یا صابونی ندارد و شما می توانید هر روز از آن استفاده کنید و آلودگی های پوست خود را از بین ببرید.

بهترین کرم های لایه بردار

کرم لایه بردار سینت ایوز

این اسکراب نیز می تواند تمام سلول های مرده و جوش های سر سیاه روی پوست را از بین ببرد . این کرم نیز روغن ندارد و می تواند پوست شما را به صورت عمقی پاک سازی کند و آلودگی های داخل پوست را از بین ببرد.  این کرم حاوی گلیسرین است و موجب می شود که شما بعد از استفاده از آن احساس خشکی در پوستتان را نداشته باشید و یک پوست نرم شفاف داشته باشید.

کرم لایه بردار آلفا هیدروکسی سینره

جالب است بدانید که این کرم از اسید های میده ای تشکیل شده است و موجب لایه برداری ملایم می شود. این کرم نه تنها سلول های مرده و جوش های سر سیاه را از بین می برد بلکه می تواند جوش های س سفید را نیز از بین ببرد و یک پوست صاف به شما بدهد. از ویژگی های این کرم می توانیم به این اشاره کنیم این کرم عطر و رنگ ندارد و از ایجاد التهاب در پوست جلوگیری می کند و به مرور زمان جای جوش و لکه را نیز از بین می برد.

بیشتر بخوانید:   بهترین کرم های دور چشم برای بالای ۴۰ سال

کرم لایه بردار رینو زیت

این کرم نیز یکی از بهتربن کرم های لایه بردار در بازار است که دارای مجوز سازمان غذا و دارو است و هیچ روغن و عصاره ای ندارد و می تواند در کنار پاکبازی فوق العاده ای که انجام می دهد پوست شما را مرطوب کند. اگر از لک و تیرگی در پوست خود خسته شده اید نیز می توانید روزانه از این لایه بردار استفاده کنید و آن را روی پوست خود ماساژ دهید و سپس پوست خود را به خوبی با آب گرم بشویید‌.

چنانچه تمایل دارید تا با بهترین لوازم آرایشی برند مای آشنا شوید ما در مقاله مورد نظر اطلاعات خوبی را برایتان گرد آوری کرده ایم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *