بهترین کرم های نرم کننده مو

امروز قرار است که بهترین کرم های نرم کننده مو ایرانی و خارجی را به شما معرفی کنیم تا شما با کمک این کرم ها ظاهری آراسته و مرتب داشته باشید.  کرم نرم کننده مو واتیکا مدل Garlic  یکی از پرطرفدار ترین و بهترین کرم مو های در سطح بازار است که در حجم ۲۰۰ میلی لیتری وارد بازار می شود. لازم به ذکر است که در این کرم مو ترکیباتی هم چون عصاره سیر،  کاکتوس و جرجیر به کار رفته است ‌. از دیگر ویژگی های این کرم می توانیم به حجم بالا و هم جنین قیمت مناسب آن اشاره کنیم.

کرم مو یانسی مدل  Repair

اگر به دنبال کرمی هستید که مو های آسیب دیده ی خود را احیا کنید و با گره های مو خود خداحافظی کنید ما کرم مو یانسی مدل Repair  را معرفی می کنیم. که  یکی از بهترین کرم های نرم کننده مو ست این کرم مو یک لایه ی محافظ روی ساقه ی موی شما ایجاد می کند و این گونه از ایجاد موخوره و حتی خشکی مو جلوگیری می کند. اگر موهای بی حالت و کدری دارید این کرم می تواند بهترین انتخاب باشد زیرا این کرم ترکیبات سیلیکونی دارد و می تواند موجب حالت بخشی به مو و هم چنین درخشندگی و براقیت مو شود.

کرم مو لورآل السو مدل Extraordinaire

کرم مو لورآل السو مدل Extraordinaire  یکی از بهترین کرم های نرم کننده مو از یک شرکت فرانسویی است که می تواند به خوبی موهای سما را تغذیه کند و یک لطافت و درخشندگی به مو های آسیب دیده و رنگ شده ی خود ببخشید . شایان به ذکر است که این کرم می تواند از چرب شدن موهایتان جلوگیری کند . این محصول با کیفیت عالی و حجم قابل قبولی تولید می شود اما خب قیمت آن مقداری بالا است.

بیشتر بخوانید:   بهترین ژل شستشو صورت جوش‌ دار

بهترین کرم های نرم کننده مو

کرم نرم کننده مو لورآل مدل  color Vive

اکثر خانم ها بعد از رنگ کردن دچار خشکی مو می شوند ؛ اگر شما هم بعد از رنگ کردن موهایتان آسیب دیده است ما این کرم فوق العاده را به شما معرفی می کنیم.  شما بعد از استفاده از این کرم دیگر از شر گره های موی خود راحت می شوید و به راحتی می توانید مو های خود را شانه کنید. برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه می توانید دو بار در هفته در حمام از این کرم استفاده کنید و آن را روی ساقه های موی خود ماساژ دهید.  دقت کنید که به از ماساژ دیگر لازم نیست موهای خود را آبکش کنید.

کرم مو لورآل No Haircut Cream

به جرات می توان گفت که این کرم نیز یکی از بهترین کرم های نرم کننده مو د در سراسر دنیا است که موهای خشک و شکننده و آسیب دیده ی شما را تقویت می کند زیرا دارای مواد مغذی زیادی است . این کرم دارای ویتامین هایی مثل A, B, E, D ، روغن کرچک و کراتین است و شما به کمک آن می توانید موجب استحکام موهای خود شوید و موخوره های موهایتان را نیز بر طرف کنید.

کرم تقویت کننده ورلد کالر مدل AQUA

این کرم مو به خاطر فرمولاسیونی که دارد بسیار قوی و کاربردی است و می تواند خشک ترین مو ها را نیز درمان کند ؛ این کرم دارای عصاره ی روغن بادام و بابونه است که می تواند به شما معجزه آسایی موهای شما را احیا کند.  برای استفاده از این کرم تنها باید مقداری کرم را روی موهای خود بکشید و آن را به خوبی ماساژ دهید . دقت کنید که این کرم نیز نیاز به شست و شو ندارد و هیچ گونه حالت چربی به مو های شما نمی دهد اما خب ممکن است مقداری حالت سنگینی روی موهایتان ایجاد کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین رژلب با ماندگاری بالا کدام است؟

کرم مو پنتن سری pro -v

اگر به دنبال بهترین کرم های نرم کننده مو هستید نباید به سادگی از کنار کرم کننده پنتن سری Pro_v  گذر کنید. این کرم به شکل یک مجموعه ی دو عددی است که حجم ۳۰۰ میلی لیتری دارد و برای افرادی که همیشه از ایجاد الکتریسیته در موهای خود شاکی هستند بهترین انتخاب است. علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این کرم به هیچ عنوان روی موهای شما سنگینی نمی کند و به خاطر روغن ارگان،  دکسپانتنول و ویتامین های بیشمار در کوتاه ترین زمان موهای شما را ابریشمی می کند.

بهترین کرم های نرم کننده مو

کرم نرم کننده اوریا مدل Anti Dryness

این کرم نیز یکی از بهترین کرم های نرم کننده مو ایرانی است که در حجم ۴۰۰ میلی لیتری تولید و به بازار عرضه می شود . این کرم موی عالی می تواند خشکی موهای شما را از بین ببرد و لطافت و درخشندگی را به موهای شما ببخشد.  دقت کنید که این کرم در حجم قابل توجه و قیمت مناسبی به بازار عرضه می شود و شما با خیال راحت می توانید آن را تهیه کنید و موهای آراسته ای داشته باشید.

کرم ترمیم کننده قهوه ای فولیکا مدل Brunette

این کرم موی ۲۰۰ میلی لیتری برای مو های رنگ شده طراحی شده است و یکی از بهترین کرم های نرم کننده مو ست از آن جایی که دارای عصاره ی انار، روغن دانه ی انگور، روغن بادام شیرین و روغن آووکادو است می تواند به شکل معجزه آسایی روی موهای شما تاثیر بگذارید . لازم است بدانید که این کرم نرم کننده می تواند رنگ موی شما را ثابت نگه دارد و به آن آسیبی نرساند و شما را از شر موخوره ، گره های فراوان و هم چنین موهای وز نجات دهد.

بیشتر بخوانید:   بهترین رژلب مات

کرم مو زی موی مدل Heat Protection

اگر موهایتان را رنگ کرده اید می توانید از این کرم مو نیز برای رطوبت رسانی به آن استفاده کنید.  این کرم حاوی عصاره ی جو دو سر است و می تواند به خوبی از موهای شما در مقابل گرما محافظت کند . چنان چه شما دائم از وسایل حرارتی مثل سشوار،  اتو مو و یا برس حرارتی استفاده می کنید حتما از این کرم نرم کننده استفاده کنید تا موهای خود را تغذیه کنید‌. این کرم کیفیت و قیمت بسیار مناسبی دارد و شما به راحتی می توانید آن را تهیه کنید و به موهای آسیب دیده ی خود جانی تازه ببخشید.

چنانچه تمایل دارید تا با بهترین عطرهای زنانه پاییزی آشنا شوید ما در مقاله مورد نظر اطلاعات خوبی را برایتان گرد آوری کرده ایم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *