بهترین کرم پودرهای پوست تیره

کرم پودر ها از اصلی ترین لوازم آرایشی  هستند، و افراد متناسب با رنگ پوست خود آن ها را انتخاب میکنند افرادی که دارای پوست تیره هستند از کرم پودر پوست تیره استفاده می کنند تا پوست خود را صاف و یکدست کنند در این مقاله کی برتره  قصد داریم که به بهترین کرم پودرهای پوست تیره بپردازیم و برند های محبوب آن را به شما معرفی کنیم  پس تا انتهای  مقاله مارا همراهی کنید تا خریدی جامع و با آگاهی داشته باشید.

انتخاب بهترین کرم پودرهای پوست تیره، به عوامل متعددی اعم از فرمولاسیون، رنگبندی، پوشش و ماندگاری بستگی دارد. در ادامه تعدادی  از بهترین کرم پودرهای پوست تیره را معرفی می‌کنیم.

معرفی برندهای مختلف از بهترین کرم پودرهای پوست تیره

1.کرم پودر مک: این برند مشهور از بهترین کرم پودرهای پوست تیره و دارای گستره‌ای از رنگبندی‌هاست و برای پوست تیره بسیار مناسب است. فرمولاسیون کرم پودر آن بسیار سبک و قابل استفاده روزانه است

2.کرم پودر ترو مچ: این برند 45 سایه رنگی مختلف دارد با رنگدانه های واقعی ؛ شما  میتوانید بهترین رنگ کرم پودر رو که با رنگ پوست تیره تناسب دارد را  پیدا کنید.

3. کرم پودر فنتی بیوتی: با تمرکز بر تنوع رنگبندی، این کرم پودر را برای تمام رنگ‌های پوست تولید می‌کند. فرمولاسیون آن مات و با پوشش قابل تنظیم است.

بهترین کرم پودرهای پوست تیره

4.کرم پودر بابور: این کرم پودر فرمولاسیون سبکی دارد و به پوست تیره طبیعی و لطیفی می‌بخشد. پوشش آن متوسط بوده و به طور ملایم پوست را مات می‌کند.

5. کرم پودر لانکوم: این کرم پودر چند منظوره است و می‌توان آن را با استفاده از خشک و مرطوب بودن اسفنج یا برس به‌صورت پودر یا کرم استفاده کرد. برای پوست تیره، رنگبندی و پوشش بالایی دارد.

بیشتر بخوانید:   بهترین عطر های کرید

6.کرم پودر دابل ور : 56 سایه رنگی مختلف رو داراست، ماندگاری 24 ساعته داره و برای پوشش دهی پوست های تیره میتونه گزینه مناسب و خوبی باشه.

7.کرم پودر بلک اپل: این برند به طور خاص برای پوستهای تیره طراحی شده است و رنگهای مناسبی برای آنها دارد و به خوبی سطح پوست را کاور می‌ کند

8. کرم پودر نچرال رادینت: این کرم پودر هم 34 سایه رنگی مختلف دارد و پوشش دهی صاف و یکدستی رو برای پوست های تیره به همراه داره. برند نارس، طیف گسترده ای از کرم پودر با سایه های رنگی مختلف برای انواع پوست را دارد.

9.کرم پودر لوریال پاریس:این کرم پودر با پوشش متوسط و فرمولی خوب برای مختلف رنگ پوستها، از جمله پوستهای تیره، معرفی شده است.

10.کرم پودر کاور گرل کویین:این برند به ویژه برای پوستهای تیره طراحی شده است و رنگهایی با پوشش قوی ارائه میدهد می‌تواند تمامی لک ها زا با یک بار زدن پوشش دهد.

 

بهترین کرم پودرهای پوست تیره

 

11.کرم پودر مات کالیستا مدل:کالیستا یکی از بهترین کرم پودرها  و از برندهای پرطرفدار در حوزه میکاپ است. کرم پودر کالیستا پوشانندگی بسیار زیادی دارد و تمامی لک‌های پوستی را پوشش می‌دهد. مات بودن ویژگی فوق العاده دیگری است که از کرم پودر مات کالیستا دیده می‌شود. این کرم پودر با ماندگاری بالا یکی از انتخاب‌های عالی برای پوست تیره و گندمی است .

12. کرم پودر اِلارو: با استفاده از کرم الارو می ‌توانید یک تیر و چند نشان بزنید. این کرم با دارا بودن قابلیت ضد چروک، هیچ اثر منفی برای استفاده روزانه بر پوست شما باقی نمی ‌گذارد. بافت ابریشمی و مات الارو می‌ تواند بهترین انتخاب برای میکاپ تابستانی افراد دارای پوست سبزه و گندمی باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های هدی بیوتی

13. کرم پودر ضد چروک سی گل:کرم پودر سی گل بهترین انتخاب از میان بهترین کرم پودرهای پوست تیره است. این کرم پودر با دارا بودن مقادیر زیادی ویتامین و مواد مغذی برای پوست، می‌تواند خاصیت ضد چروک مطلوبی داشته باشد. اگر پوست گندمی و سبزه داشته باشید، انتخاب کرم شماره 8 سی گل بهترین انتخاب است.

مهم است که قبل از خرید کرم پودر، آن را بر روی پوست تست کرده و مطمئن شوید که با رنگ پوست شما هماهنگی دارد و اثر مطلوب را ایجاد می‌کند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *