بهترین کرم پودر های ایرانی

می توان گفت که در حال حاضر انواع گوناگون کرم پودر از محصولاتی هستند  که در میان افراد  محبوبیت بسیار زیادی دارند . کشور های مختلفی در حال تولید محصولات آرایشی به ویژه کرم پودر هستند. همچنین می توان گفت که ایران نیز دارای کرم پودر های بسیار گوناگون است که ساخت خود کشور ایران می باشد و  به عنوان بهترین کرم پودر های ایرانی دارای کیفیت بسیار خوبی هستند.

 افراد بسیار زیادی تمایل دارند از کرم پودر های ایرانی برای پوست خود استفاده کنند.ما در ادامه  این مقاله کی برتره برخی از بهترین کرم پودر های ایرانی که  طرفداران بسیار زیادی دارند را به شما معرفی می کنیم تا با آن ها آشنا شوید و در صورت تمایل بتوانید از آن ها استفاده کنید.

کرم پودر شون

کرم پودر شون یکی از برند های بسیار محبوب در ایران است که دارای طرفداران بسیار زیادی است .درباره این کرم پودر محبوب می توان گفت که از ترکیبات گیاهی تهیه شده است و دارای ترکیباتی از روغن کنجد، روغن جوانه گندم ویتامین E و… است.

همچنین می توان گفت که این کرم پودر از بهترین کرم پودر های ایرانی  است  که دارای پوشش دهی بسیارخوبی می باشد  و می تواند به افراد کمک کند تا بتوانند  پوستی صاف و یکدست داشته باشند.این کرم پودر بافتی سبک دارد و افراد با استفاده از این کرم پودر بر روی پوست خود احساس سنگینی حس نکنند.پس می توان گفت که افرادی که به دنبال کرم پودر ایرانی هستند می توانند از این کرم پودر استفاده کنند و از آن نیز لذت ببرند.

بیشتر بخوانید:   بهترین اسکراب های بدن برای لایه برداری

کرم پودر مات فلورمار مدل ولوت

درباره این کرم پودر می توان گفت که فاقد چربی است. همچنین این کرم پودر دارای بافتی سبک است و افراد با استفاده از آن احساس راحتی می کنند استفاده از این کرم پودر سبب ایجاد بافت نرم و همچنین مخملی بر روی پوست افراد می شود که این امر نیز سبب شده است تا افراد تمایل زیادی برای استفاده از این کرم پودر داشته باشند .

این کرم پودر با مواد بسیار باکیفیت تولید شده است که این موضوع مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار گرفته است. پس می توان گفت که افراد می توانند با خیال راحت از این کرم پودر به عنوان یکی از بهترین کرم پودر های ایرانی استفاده کنند و با کمک آن پوستی سالم و شاداب داشته باشند.

بهترین کرم پودر های ایرانی

کرم پودر گلدن رز مدل stick foundation

می توان گفت که این کرم پودر از دیگر کرم پودر های پرطرفدار و محبوب ایرانی است.این کرم پودر دارای قدرت پوشش دهی بسیار زیادی است که این امر نیز سبب شده است تا افراد با کمک این کرم پودر بتوانند جای جوش،جای لک،چین و چروک های روی پوست خود را بپوشانند و ظاهری زیبا به دست آورند این کرم پودر دارای قدرت آبرسانی بسیار خوب است که به داشتن پوست سالم به افراد کمک می کند و سبب می شود تا افراد پوستی مرطوب داشته باشند.استفاده از این کرم پودر سبب می شود تا افراد احساس صافی و نرمی در پوست خود حس کنند.

کرم پودر ضد چروک سینره

می توان درباره این کرم پودر ایرانی چنین گفت که کرم پودر ضد چروک سینره از بهترین کرم پودرهای ایرانی است و دارای قدرت پوشانندگی بالا حاوی اس پی اف ۳۰ نیز می باشد. این کرم پودر لک و جوش پوست را به خوبی  پوشانده و پوستی صاف و یکدست را برای افراد ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین پالت سایه برای چشم های ریز

 این مارک از بهترین کرم پودر ایرانی برای پوست چرب از مسدود شدن منافذ پوست پیشگیری کرده  و این توانایی را نیز دارد تا در برابر پرتوهای خطرناک آفتاب از پوست محافظت می‌کند. این محصول برای انواع پوست به‌ ویژه پوست‌های چرب بسیار مناسب است.

کرم پودر مات-X-17177 این لی

می توان گفت که از دیگر کرم پودر های ایرانی بسیار محبوب در میان افراد می توان این کرم پودر اشاره کرد.این کرم پودر دارای ویژگی های بسیاری است که باعث شده است تا به عنوان یکی از بهترین کرم پودر های ایرانی محبوبیت زیادی در میان افراد به دست آورد.

این کرم پودر دارای بافتی نرم است که این موضوع برای افراد بسیار زیادی اهمیت دارد از دیگر خصوصیات عالی این محصول درجلوه بسیار طبیعی و نچرال آن است که جذابیت پوست را نیز زیاد می کند و به افراد ظاهری بسیار خاص می دهد.این کرم پودر علاوه بر ویژگی هایی که گفته شد دارای خصوصیت های دیگر مانند پوشش دهی مناسب،ماندگاری بالا،عدم ایجاد حساسیت و جوش در پوست،مناسب برای استفاده روزانه و… دارد.

بهترین کرم پودر های ایرانی

کرم پودر کالیستا

می توان گفت که این نمونه از بهترین کرم پودر های ایرانی دارای محبوبیت زیادی در میان افراد گوناگون است. این کرم پودر ویژگی هایی دارد که سبب شده است تا افراد بتوانند از این کرم پودر به صورت روزانه استفاده کنند و از پوست خود نیز در برابر عوامل خطرناک محافظت کنند.

این کرم پودر ماندگاری مناسبی دارد مدت زمان زیادی بدون تغییر بر روی پوست باقی می ماند این کرم پودر دارای ویژگی های گوناگونی مانند پوشش دهی مناسب،جلوه رنگ بسیار خوب،دارای بافت سبک و نرم،ماندگاری بالا است. پس می توان گفت که افرادی که به دنبال یک کرم پودر ایرانی خوب  میگردند می توانند با خیال راحت  از این کرم پودر استفاده کنند و پوستی سالم و شاداب نیز داشته باشند.

بیشتر بخوانید:   بهترین ژل شستشو خارجی

کرم پودر مدیسان

کرم پودر مدیسان یکی از  بهترین کرم پودرها  است که  به دلیل محبوبیت فراوان  افراد زیادی در ایران تمایل دارند تا از این کرم پودر برای پوست خود استفاده کنند.این کرم پودر با مواد بسیار باکیفیت و طبیعی ساخته شده است که این امر می تواند  به سلامت پوست افراد کمک بسیار زیادی کند.

همچنین می توان گفت که این کرم پودر ایرانی دارای پوشش دهی بسیار مناسب است و سبب می شود تا سطح پوست افرادی که از این کرم پودر استفاده می کنند صاف باشد همچنین افراد با این کرم پودر می توانند جای جوش،جای لک و سایر مشکلات خود را پوشش دهند و ظاهری زیبا به دست آورند. بنابراین می توان گفت که افرادی که به دنبال کرم پودر ایرانی هستند می توانند از این کرم پودر استفاده کنند و پوستی سالم و شاداب داشته باشند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *