بهترین کرم پودر های خارجی

در حال حاضر افراد برای زیبایی بیشتر خود از محصولات آرایشی و بهداشتی گوناگونی استفاده می کنند. همچنین می توان گفت که یکی از محصولات بسیار پرطرفدار در میان افراد، انواع گوناگون کرم پودر  به ویژه بهترین کرم پودر های خارجی است.

درحال حاضر کرم پودر های مختلفی در بازار وجود دارد که افراد می توانند از آن ها نیز استفاده کنند.همچنین می توان گفت که افراد زیادی در حال حاضر طرفدار  بهترین کرم پودرهای خارجی هستند و تمایل دارند که از این نوع کرم پودر ها  استفاده کنند.

امروزه کشور های مختلفی دست به تولید انواع کرم پودر با برند های مختلف زده اند.پس می توان گفت که کرم پودر های خارجی بسیار متنوعی وجود دارد که در این مقاله  کی برتره  به شما معرفی میشود  و افراد می توانند از آن ها استفاده کنند و پوستی سالم و شاداب داشته باشند.

بی بی کرم گارنیر

این نوع کرم پودر یکی از عالی ترین کرم پودرها  و همچنین از بهترین کرم پودر های خارجی است.  این کرم پودر در کشور فرانسه تولید می شود و از برند های بسیار معروف است.درباره این کرم پودر می توان گفت که دارای پوشش دهی بسیار بالایی دارد و می تواند سطحی صاف بر روی پوست ایجاد کند.

همچنین با این ویژگی می تواند جای جوش،جای لک و… را بپوشاند.این کرم پودر ماندگاری بسیار مناسبی نیز دارد که این امر مورد توجه افراد بسیار زیادی واقع شده است.از دیگر ویژگی های بسیار خوب این کرم پودر آبرسانی آن است که برای پوست بسیار مفید است و پوست را مرطوب می کند.

کرم پودر بورژ‌وآ سری Airmat مدل Beige

 یکی دیگر از بهترین کرم پودر های خارجی در دنیا کرم پودر بورژ‌وآ سری Airmat مدل Beige نیز می باشد. این کرم پودر در میان افراد دارای طرفداران بسیار زیادی است.همچنین می توان گفت که این کرم پودر یکی از بهترین برند های فرانسوی است.

بیشتر بخوانید:   بهترین کرم پودر های پوست چرب

از ویژگی های بسیار خوب این کرم پودر ماندگاری ۲۴ ساعته است.پس می توان گفت که این کرم تا ۲۴ ساعت بدون تغییر بر روی پوست افراد می ماند.این کرم پودر دارای خاصیت ضد آفتابی نیز می باشد که این امر سبب شده است تا از پوست افراد در برابر عوامل خطرناک محافظت کند.پس می توان گفت افراد می توانند از این کرم پودر با خیال راحت استفاده کنند.

  بهترین کرم پودر های خارجی

کرم پودر مات این لی

 یکی دیگر از بهترین کرم پودر های خارجی بسیار خوب خارجی کرم پودر مات این لی است که محبوبیت زیادی دارد  و افراد زیادی دوست دارند که از این کرم پودر استفاده کنند.در تولید این کرم پودر تمام نکات بهداشتی رعایت شده است و همچنین این کرم پودر از مواد بسیار باکیفیت نیز تولید شده است.

این کرم پودر دارای ویژگی های بسیار گوناگون مانند مقاومت در برابر گرما،مقاوم بودن در برابر تعریق،مقاوم بودن در برابر رطوبت است.این کرم پودر سبب می‌شود تا ظاهر شما در کل  روز مات و طبیعی باقی بماند و از ایجاد ظاهر براق به ویژه بر روی بینی و پیشانی جلوگیری می‌کند پس می توان گفت که افراد می توانند با خیال راحت از این کرم پودر محبوب استفاده کنند.

کرم پودر 24 ساعته لورآل مدل INFAILLIBLE

 این نوع کرم پودر از با کیفیت ترین و بهترین کرم پودرها در میان افراد است و دارای طرفداران بسیار زیادی نیز است.می توان گفت این نوع کرم پودر اغلب برای استفاده روزانه افراد به کار می رود همچنین این کرم پودر با مواد بسیار باکیفیت و طبیعی تولید شده است.

این کرم پودر دارای جذب بسیار بالا و همچنین پوشش دهی بسیار زیادی دارد.پس می توان گفت که افراد می توانند این کرم پودر را تهیه کنند و از آن برای مصرف روزانه خود استفاده کنند و به یک پوست سالم و شاداب دست یابند همچنین می توان گفت که این کرم پودر برای انواع گوناگون پوست نیز مناسب است و افراد با پوست های متنوع  می توانند از این کرم‌ پودر پرطرفدار استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:   بهترین کرم های ضد چروک بالای ۵۰ سال

کرم پودر روغن آرگان آموتیا

این کرم پودر دارای پوشش دهی بسیار بالا است و این موضوع سبب شده است تا افراد بسیار زیادی تمایل داشته باشند تا از این کرم پودر بسیار خوب به عنوان یکی از بهترین کرم پودر های خارجی استفاده کنند.

همچنین می توان گفت که این کرم پودر دارای بافت سبک است که روی پوست احساس سنگینی ایجاد نمی کند.همچنین می توان گفت از دیگر ویژگی های بسیار خوب این کرم پودر این است دارای خاصیت ضد پیری و همچنین ضد التهاب نیز می باشد.این کرم پودر براساس تمام اصول بهداشتی تهیه شده است و دارای تایید از متخصصین پوست نیز می باشد پس افرادی که تمایل به استفاده از این کرم پودر را دارند با خیال راحت می توانند از آن استفاده کنند.

  بهترین کرم پودر های خارجی

کرم پودر تیوپی Hi-Cover مپ بوته

درباره این کرم پودر می توان گفت که دارای محبوبیت بسیار زیادی در میان افراد گوناگون است. این کرم پودر از  یکی دیگر از بهترین کرم پودر های خارجی است که افراد تمایل دارند از آن استفاده کنند با این حال می توان گفت که این کرم پودر ویژگی های بسیار دیگری هم دارد که سبب محبوبیت آن شده است.

این کرم پودر بر روی پوست حالت مات ایجاد می کند و همچنین این توانایی را دارد که چین و چروک پوست را به خوبی پوشش دهد و آن ها را نیز بپوشاند.فناوری تولید این کرم پودر به گونه ای است که آن را به یک محصول خاص تبدیل کرده است از جمله این موارد می توان به نمونه های زیر اشاره کرد بکارگیری از پروتئین ابریشم،عدم استفاده از چربی و… همچنین این کرم پودر ماندگاری مناسبی نیز دارد.

بیشتر بخوانید:   بهترین شامپو های نرم کننده مو زنانه و مردانه

کرم پودر الارو سری Anti Age مدل Light Beige

می توان گفت که از میان بهترین کرم پودر های خارجی ، کرم پودر الارو سری Anti Age مدل Light Beige یکی از پرطرفدار ترین کرم پودر های خارجی در ایران است.این کرم پودر دارای پوشش دهی بسیار خوب است و سطحی صاف و یکدست بر روی پوست افراد ایجاد می کند.

همچنین می توان گفت که این کرم پودر از مواد باکیفیت و طبیعی نیز تهیه شده است و افراد با خیال راحت می توانند از آن استفاده کنند. این کرم پودر دارای خاصیت ضد پیری نیز می باشد که این موضوع مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است زیرا این ویژگی از ایجاد چین و چروک بر روی پوست جلوگیری می کند.پس می توان گفت که افراد با خیال راحت می توانند از این کرم پودر استفاده کنند و از آن نیز لذت ببرند.

کرم پودر SPF 15 دبورا مدل City Defence

این کرم پودر  یکی دیگر از بهترین کرم پودر های خارجی و دارای ماندگاری بالا و مناسب است که این امر سبب شده است تا افراد بتوانند با خیال راحت از آن استفاده کنند. همچنین درباره این کرم پودر می توان گفت که  دارای گسترده رنگی بسیار متنوعی است که این امر سبب شده تا طرفداران این کرم پودر روز به روز زیاد شوند.

از دیگر خصوصیات بسیار خوب این کرم پودر می توان گفت که مانع ایجاد تعریق و چربی در سطح پوست می شود. همچنین می توان گفت که تنوع رنگی این نوع کرم پودر سبب شده است تا افراد با رنگ پوست های گوناگون بتوانند از این کرم پودر استفاده کنند پس می توان گفت که افراد می توانند از کرم‌پودر به خوبی و با خیال راحت استفاده کنند و به وسیله آن پوستی سالم و شاداب نیز داشته باشند‌.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *