بهترین کرم پودر های پوست چرب

چنان چه به دنبال بهترین کرم پودر های پوست چرب هستید با ما در این مقاله  از  کی برتره همراه باشید تا ما تعدادی از بهترین ها را برای شما نام ببریم و شما با توجه به سلیقه و هم چنین بودجه ی خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

کرم پودر مک

کرم پودر مک یکی از بهترین کرم پودر های پوست چرب است که با کمک آن می توانید ۲۴ ساعت یک پوست صاف و یکدست و بدون هیچ برقی داشته باشید.  ویژگی خیلی خوبی که این کرم پودر ها دارند این است بسیار سبک هستند  و شما اصلا احساس سنگینی روی پوست خود نخواهید داشت. البته باید خدمتتان عرض کنیم که برخی مدل های این برند مثل studio fix دارای نرم کننده است و تاثیر خیلی بهتری روی پوست شما خواهد گذاشت‌ .

کرم پودر هدی بیوتی forever SPF35

قطعا همه ی شما با این برند آشنا هستید و می دانید که محصولات هدی بیوتی چه کیفیتی دارد ؛ چنان چه مایل هستید یک میکاپ عالی و بدون نقص داشته باشید حتما این کرم پودر را امتحان کنید  که یکی از بهترین کرم پودر های پوست چرب است. شما با این کرم پودر می توانید پوست خود را به خوبی کاور کنید و تا ۱۵ ساعت نگران آرایش خود نباشید. لازم به ذکر است که این کرم پودر دارای رنگ طبیعی و ماتی است که روی پوست شما برق نمی زند و از همه مهم تر بعد از مدتی شاهد ماسیدگی روی پوست خود نخواهید بود.

بهترین کرم پودر های پوست چرب

کرم پودر دیور

یکی از بهترین کرم پودر های پوست چرب کرم پودر دیور است؛ این کرم پودر در مدل های مختلفی تولید می شود که یکی از این مدل ها forever SPF35  است که به خاطر فرمولاسیون بی نظیری که دارد برای تمامی پوست ها مناسب است . فرمولاسیون این کرم پودر این گونه است که شما پوست نام و عاری از براقیت خواهید داشت و چین و چروک ریز پوست خود را از بین ببرید و منافذ باز پوست خود را کم کنید. ویژگی مثبت دیگری که این کرم پودر دارد این است که این کرم از پوست در برابر اشعه های مضر محافظت می کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین موچین های ابرو دستی و برقی

کرم پودر کلینیک Anti- Blemish Solution

اگر پوست چرب و پر از آکنه ای دارید این کرم پودر که یکی از بهترین کرم پودر های پوست چرب است مخصوص شما است ؛ این کرم پودر به خوبی می تواند جوش و جای جوش روی پوست شما را بپوشاند و به شما یک پوست مخملی و زیبا بدهد. علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این کرم پودر ترکیبات خنک کننده دارد و این گونه می تواند التهاب جوش های صورت شما را کم کند و به مرور زمان به درمان پوست شما کمک کند .

کرم پودر لورال infallible 24H- Matte

قطعا می دانید که محصولات لورال نیازی به تعریف ندارند و اکثر افراد درباره ی کیفیت این محصول خبر دارند . محصولات این برند در کنار کیفیت بالایی که دارند قیمت پایینی دارند و همین امر موجب شده است که این برند طرفدار های زیادی داشته باشد. اگر شاغل هستید و مایل هستید در کل روز پوست صاف و بی نقصی داشته باشید به سراغ این کرم پودر بروید  که یکی از بهترین کرم پودر های پوست چرب است. برای استفاده از این کرم پودر بهتر است از قسمت وسطی صورت خود شروع کنید و با کمک یک براش آن را به دیگر بخش های صورت بفرستید و پوستتان را به خوبی کاور کنید.

بهترین کرم پودر های پوست چرب

کرم پودر گرل  cover Girl clean matte

چنان چه از براق بودن پوست خود خسته شده اید قطعا می توانید با کرم پودر کاور گرل به نتیجه ی دلخواه خود برسید.  این کرم پودر به خوبی روغن مازاد پوست شما را به خود جذب می کند و این گونه شما از شر چربی های اضافه و براق شدن پوست خود راحت می شوید. لازم به ذکر است که این کرم پودر نه تنها پوست شما را خشک نمی کند بلکه منافذ پوست شما را نیز نمی بندد و این گونه حتی افراد دارای  پوست  حساس و یا نرمال نیز می توانند از این کرم پودر استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:   بهترین عطرهای زنانه پاییزی

کرم پودر آرت دکو

شایان به ذکر است که کرم پودر آرت دکو نیز یکی دیگر از بهترین کرم پودر های پوست چرب است که به دوام بالا معروف هستند. این کرم پودر برای پوست های چرب و مختلط مناسب هستند که بافت بسیار سبکی دارند و در کنار پوشش بسیار بالایی دارند به خوبی پوست شما را مات می کنند و شما با خیال راحت می توانید در نواحی مثل بینی، چانه، پیشانی و حتی گونه ها بزنید . این کرم پودر به خاطر ویتامین ها و اسید هیالورونیکی که دارد می تواند موجب رطوبت رسانی و هم چنین جوان سازی پوست شود.

کرم پودر مای  Black Diamond  مدل make up Matt

یکی دیگر از کرم پودر های مناسب برای پوست هایی که چرب و هم چنین در معرض جوش زدن هستند کرم پودر مای است . این کرم پودر های فاقد چربی روی یک پایه ی رنگ قهوه ای تولید شده است و در کل یک پوشش از رنگ تیره روی پوست ایجاد می کند. لازم است بدانید که کرم پودر مای بر اساس SPF تولید شده است و این کرم به خوبی می تواند از پوست شما محافظت کند.

بهترین کرم پودر های پوست چرب

کرم پودر آموتیا

اگر به دنبال کرم پودری هستید که در کنار پوشاندن آکنه های پوست و رفع چربی های پوست ،پوست شما را درمان کند این کرم پودر می تواند راه حل خوبی باشد.  کرم پودر آموتیا چربی ندارد و در کنار آن ترکیبات ضد جوشی دارد که می تواند به خوبی از ترشح چربی ها جلوگیری کند. این کرم پودر به خاطر ویتامین e که دارد می تواند به مرور زمان موجب جوان سازی پوست شما می شود و از ایجاد چین و چروک در صورت جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های تقویت کننده مژه

کرم پودر کامفورت کالیستا

اگر مایل هستید یک کرم پودر با کیفیت و با قیمت مناسب تهیه کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم که این کرم پودر را تهیه کنید.  همان گونه که حدس می زنید این کرم پودر برای پوست های مختلط و چرب طراحی شده است و این گونه می توانید یک پوست یک دست داشته باشید و یک میکاپ بدون عیب و عالی داشته باشید  . البته که پوشش و دوام خیلی بالای این کرم پودر نیز در بهترین شدن این کرم پودر بی تاثیر نیست. امیدواریم که با توجه به این توضیحات بتوانید یک کرم پودر متناسب با پوست خود پیدا کنید و یک آرایش عالی داشته باشید.

چنانچه تمایل دارید تا با بهترین خط چشم های ماژیکی آشنا شوید ما در مقاله مورد نظر اطلاعات خوبی را برایتان گرد آوری کرده ایم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *