بهترین کلینیک دامپزشکی تهران-min

یکی از بهترین کلینیک دامپزشکی تهران ، کلینیک حیوانات خانگی سینا است؛ این کلینیک شامل اتاق جراحی حیوان،  آزمایشگاه، اورژانس ، بخشی برای درمان حیوان های خانگی،  پت شاپ و غیره است .

البته باید خدمتتان عرض کنیم که این کلینیک یک بخش برای اصلاح و شست و شوی حیوان شما دارد و بخشی برای عقیم سازی،  ناخن گیری و واکسیناسیون نیز دارد که شما با خیال راحت می توانید حیوان خود را به آن جا ببرید. برای انجام هماهنگی های لازم باید با شماره ی ۰۲۱۴۴۳۸۴۵۳۴ تماس بگیرید و برای مراجعه به این کلینیک نیز باید به آدرس ابتدای خیابان جلال آل احمد،  لز سمت بزرگراه اشرفی اصفهانی کنار داروخانه ی دکتر علمی پلاک ۱۷۴

کلینیک دامپزشکی میوهاپ 1-min
1

کلینیک دامپزشکی میوهاپ

کلینیک میوهاپ یکی از تخصصی ترین و بهترین کلینیک دامپزشکی تهران است که چندین سال است به منظور بالا بردن سطح بهداشت حیوانات خانگی و برای ارائه خدمات تخصصی برای آن ها تاسیس شده است و زیر نظر بهترین و مجرب ترین اساتید فعالیت می کند. این کلینیک همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است و خدمات زیادی هم چون جراحی،  داخلی،  واکسیناسیون، پانسیون،  آرایش و اصلاح و آزمایشگاه را ارائه می دهد .

 

آدرس کلینیک میرداماد،  میدان مادر

کلینیک دامپزشکی فرشته
2

کلینیک دامپزشکی فرشته

این کلینیک نیز یکی از بهترین کلینیک دامپزشکی تهران است که در سال ۹۵ شروع به کار کرده است و چندین سال است که تمام تلاش خود را می کند تا حیوانات خانگی را درمان کند. این کلینیک نیز خدمات زیادی هم چون عقیم سازی،  واکسیناسیون،  دندانپزشکی،  جراحی و اصلاح را ارائه می دهد.  نکته ای که این کلینیک را از دیگر کلینیک های معمولی متمایز می کند انجام سونوگرافی در خود کلینیک است و دیگر لازم نیست شما برای انجام سونوگرافی حیوان خود را به جای دیگری ببرید‌ .

بیشتر بخوانید:   بهترین کافه های غرب تهران

 

آدرس خیابان فرشته،  خیابان آقا بزرگی کوچه گلبرگ پلاک ۷

بیمارستان دامپزشکی درین 3-min
3

بیمارستان دامپزشکی درین

این بیمارستان اولین بیمارستان شبانه روزی در شرق تهران است که روزانه خدمات زیادی را به حیوانات خانگی ارائه می دهد .یکی از مسائلی که این بیمارستان را در بین افراد محبوب کرده است طراحی زیبا و منحصر به فرد آن است  علاوه بر این ها باید خدمتتان عرض کنیم که این بیمارستان به جدید ترین و به روز ترین تجهیزات مجهز است و شما می توانید بدون هیج گونه نگرانی دوست دلبند خود را به این بیمارستان ببرید. این بیمارستان نیز تمام خدمات مثل بستری،  بیمه درمان حیوان ، آموزش و تربیت،  صدور شناسنامه،  میکرو چیپ و کلینیک سیار را دارد .

 

آدرس بزرگراه رسالت،  مابین چهار راه سرسبز و مدائن پلاک ۵۸۴

کلینیک دامپزشکی اورانوس 4-min
4

کلینیک دامپزشکی اورانوس

به جرات می توان گفت که اورانوس یکی از بهترین کلینیک های دامپزشکی  تهران است که به خاطر فضای بسیار دلنشینی که دارد خیلی مورد استقبال قرار می گیرد. علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این کلینیک به مدرن ترین تجهیزات برای جراحی،  تصویر برداری،  آزمایشگاه،  دندان پزشکی،  شست و شو، آرایش، پت شاپ و پانسیون مجهز است و تا به امروز توانسته است سطح بهداشت و هم چنین سلامت حیوانات خانگی را بالا ببرد.راستی بهترین پت شاپهای تهران را هم می توانید در این مقاله مشاهده کنید.

 

آدرس این کلینیک: اختیاریه، دیباجی جنوبی  خیابان تسلیمی،  نبش بن بست ورگل پلاک ۱۲

کلینیک دامپزشکی نیک 5-min
5

کلینیک دامپزشکی نیک

این کلینیک نیز در سال ۹۵ افتتاح شد و از سال ۹۷ نیز با مدیریت فاطمه مصباحی به فعالیت خود ادامه داده است. این کلینیک نیز بخش های مجزایی برای دندان پزشکی،  جراحی،  آرایش و پت شاپ دارد و می تواند به عنوان یک مجموعه ی کامل و بی نقص کار شما را راه بیندازد.  جالب است بدانید که این کلینیک حتی حیوانات بی سرپرست و آزاد را نیز درمان می کند؛  ماهانه چیزی بیش از ۱۰۰ حیوان آزاد در این کلینیک معاینه و جراحی می شوند و به طبیعت باز می گردند.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی در چیتگر

 

آدرس: شریعتی،  پایین تر از خیابان گل نبی ، خیابان کوشا، خیابان بدیعی ، خیابان بشر دوست پلاک ۱۴

کلینیک دامپزشکی آدمیرال 6-min
6

کلینیک دامپزشکی آدمیرال

اگر به دنبال کلینیکی هستید که خدمات زیادی مثل واکسیناسیون،  ویزیت تخصصی برای گربه،  سگ و حتی پرندگان داشته باشد، انگل تراپی انجام دهد، اصلاح و شست و شو، خدمات جرم گیری و دندان پزشکی،  کاشت میکروچیپ،  عقیم سازی و جراحی های تخصصی انجام دهد کلینیک دامپزشکی آدمیرال می تواند بهترین انتخاب باشد .

 

آدرس خیابان آیت الله کاشانی،  بین وفا آذر و عقیل پلاک ۳۵۶ واحد ۴

کلینیک دامپزشکی لواسان 7-min
7

کلینیک دامپزشکی لواسان

چنان چه به دنبال یک کلینیک قدیمی و کار بلد هستید بهتر است یک سر به کلینیک لواسان بزنید؛ این کلینیک از سال ۸۲ فعالیت خود را آغاز کرده است و تمام تلاش خود را کرده است تا حیوانات خانگی را از بیماری و مشکلات در امان نگه دارد. لازم است بدانید که این کلینیک دارای مجوز رسمی از سازمان نظام دامپزشکی است و ویژگی های زیادی دارد که از بین آن ها می توانیم به این اشاره کنیم که شما می توانید حیوان خانگی خود را در مواقع اورژانسی به شکل حضوری به کلینیک ببرید، ایت کلینیک دارای پت شاپ عالی است و جلسات درمانی را به شکل منظم برگزار می کند.

 

آدرس کلینیک نیز لواسان،  بلوار امام،  شورکاب،  شماره ۱۱۳۹

کلینیک دامپزشکی آران 8-min
8

کلینیک دامپزشکی آران

این کلینیک نیز خدمات مختلفی مثل معاینات دوره ای،  تشخیص بیماری و مراقبت بعد از تشخیص ، مراقبت از بیماران اورژانسی و ویدئو اتوسکوپ را انجام می دهد.  این کلینیک به صورت آتی کارت شناسایی هوشمند، شناسانه عکس دار صادر می کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی در خیابان فرشته

 

آدرس میدان ۷ تیر ،خیابان بهار شیراز مقابل سهروردی جنوبی شماره ۱۰۰

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *