بهترین کلینیک دامپزشکی کرج

اگر شما نیز به دنبال بهترین کلینیک دامپزشکی کرج هستید این مقاله را با دقت بخوانید.  معمولا افراد به دنبال کلینیکی هستند که همه ی خدمات مربوط به حیوانات خانگی را انجام دهند تا تمام کار های حیوان خود را آن بسپارند چنان چه شما نیز جز افرادی هستید که به دنبال کلینیکی کار بلد هستید که خدمات زیادی را ارائه دهد با ما همراه باشید.  ما در ادامه تعدادی از این خدمات را برای شما شرح می دهیم .

کلینیک دامپزشکی دکتر کیومرث وحدانیان
1

کلینیک دامپزشکی دکتر کیومرث وحدانیان

یکی از بهترین کلینیک دامپزشکی کرج ، کلینیک دکتر کیومرث وحدانیان است که شما می توانید انواع خدمات را مثل اصلاح مو، جراحی،  عقیم سازی و درمان هر بیماری را در این کلینیک انجام دهید.

 

آدرس: کرج،  محمد شهر ، بلوار امام خمینی، بلوار دشت بهشت و اوایل خیابان نیستان دوم

کلینیک دامپزشکی ابوریحان کرج
2

کلینیک دامپزشکی ابوریحان کرج

متاسفانه افرادی که سرپرستی حیواناتی هم چون سگ را به عهده می گیرند اطلاعات زیادی درباره ی این حیوانات ندارند و نمی دانند که چه چیز هایی ممکن است برای سگ ضرر داشته باشد و همین موضوع موجب مریضی حیوان می شود و در چنین مواقعی یک دامپزشک می تواند بهترین راه کار باشد. اگر سگ شما نیز به هر دلیلی بیمار شد می توانید آن را به کلینیک دامپزشکی ابوریحان کرج ببرید و مشکل را حل کنید .

 

آدرس مهرویلا، میدان معلم، ساختمان اورانوس و درمانگاه دامپزشکی ابوریحان

کلینیک و پت شاپ رویال البرز
3

کلینیک و پت شاپ رویال البرز

اگر به دنبال کلینیکی هستید که بعد از درمان و اصلاح بتوانید برای سگ خود لباس و یا هر چیز دیگری بخرید ما کلینیک و پت شاپ رویال البرز را به شما پیشنهاد می کنیم.  از آن جایی که این کلینیک تمام چیز هایی که نیاز دارید را دارد می تواند بهترین گزینه باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین کلاس ژیمیناستیک در کرج

 

آدرس : جهان شهر، خیابان استانداردی،  ساختمان تجاری آژانس طبقه منفی یک و واحد ۱۵

کلینیک دامپزشکی چنیکا کرج
4

کلینیک دامپزشکی چنیکا کرج

یکی از بهترین کلینیک دامپزشکی کرج ، کلینیک دامپزشکی چنیکا است که می تواند خدمات دامپزشکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

 

آدرس: خیابان بهاری طالقانی شمالی، ، ابتدای خیابان بهار ، نبش کوچه شهید کشت دار ، طبقه ی بالایی داروخانه ی دکتر ناصر بخت پلاک ۶۳۸ طبقه ۸ واحد ۴

بیمارستان دامپزشکی ۱۴مهر
5

بیمارستان دامپزشکی ۱۴مهر

یکی دیگر از بهترین کلینیک دامپزشکی کرج بیمارستان دامپزشکی است . قطعا این بیمارستان می تواند یکی از بهترین مراکز درمان باشد و می تواند نیاز شما را برطرف کند.

 

آدرس بیمارستان:  سه راه گوهر دشت ، خیابان میثم ۴

پت شاپ و کلینیک دامپزشکی سپنتا
6

پت شاپ و کلینیک دامپزشکی سپنتا

این کلینیک نیز دارای پت شاپ است که شما می توانید انواع لوازم حیوانات را به همراه خدمات پزشکی از آن جا تهیه کنید.  البته اگر به پت شاپ های بیش تری نیاز دارید ما پت شاپ گوهر دشت را به شما پیشنهاد می کنیم .

این پت شاپ را می توانید در آدرس : کوی قائم،  خیابان قزوین بلوار آزادی پیدا کنید.راستی در این مقاله می توانید با بهترین پت شاپ های تهران نیز آشنا شوید.

کلینیک دامپزشکی باران
7

کلینیک دامپزشکی باران

خوشبختانه کرج تعداد زیادی کلینیک دامپزشکی دارد و این گونه شما می توانید گزینه های بیش تری برای مراجعه و معالجه ی سگ خود داشته باشید. کلینیک دامپزشکی باران یکی از این دامپزشکی های معروف و بهترین کلینیک دامپزشکی کرج است که شما می توانید با رفتن به آن جا بهترین خدمات را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن میکاپ در کرج

 

آدرس کلینیک دامپزشکی باران: بلوار ملاصدرا ۵۰ متر بعد از ایساکو است .

دندانپزشکی حیوان

قطعا می دانید که یک دامپزشکی معتبر و کاربلد خدمات دندانپزشکی را نیز انجام می دهد پس اگر به دنبال بهترین کلینیک دامپزشکی کرجو  هستید سعی کنید جایی را انتخاب کنید که خدمات دندانپزشکی نیز انجام می دهد؛ این خدمات باید شامل کشیدن و ترمیم دندان،  عصب کشی،  جرم گیری، از بین بردن مشکلات لثه،  پروتز های دندان، رفع بوی بد حیوان و غیره باشد و این کار ها نیز با به روز ترین تجهیزات انجام شود.

 

عقیم سازی حیوان

یکی از مهم ترین خدمات که در کلینیک های زیادی انجام می شود عقیم سازی حیوان است؛ باید خدمتتان عرض کنیم که این فرایند به معنی نابارور کردن حیوان است که به دنبال آن اندام جنسی جزو آن یا بخشی از آن حذف می شود. جالب است بدانید که برای حیوان های ماده از کلمه ی عقیم و برای حیوان های ماده از واژه ی اخته کردن استفاده می شود اما ماهیت هر دو یکی است.

 

اصلاح موی حیوان

یکی دیگر از کار هایی که در کلینیک های دامپزشکی انجام می شود اصلاح موی حیوانات است ؛ این کار یکی از مهم ترین کار هایی است که شما به عنوان صاحب حیوان باید انجام دهید . علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این گونه احتمال ریزش موی حیوانتان نیز خیلی کم می شود و شما خیلی راحت تر می توانید آن را نظافت کنید. این کار در فصل گرما اهمیت خیلی بیش تری پیدا می کند زیرا از گرمازدگی حیوان جلوگیری می کند پس حتما کلینیکی پیدا کنید که این کار را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

بیشتر بخوانید:   بهترین منطقه های کرج برای زندگی

 

واکسیناسیون حیوان

قطعا می دانید که واکسیناسیون به منظور جلوگیری از بیماری استفاده می شود و موجب می شود که طول عمر حیوان بیش تر شود . لازم به ذکر است که هر بیماری واکسن خاص خود را دارد که از مهم ترین آن ها می توانیم به واکسن هشت گانه سگ و واکسن سه گانه گربه اشاره کنیم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *