بهترین گل فروشی های کرج

ما در این مقاله از کی برتره قصد داریم برخی از بهترین گل فروشی های کرج  را به شما معرفی کنیم. همه میدانند که گل ها نقش  بسیار مهم و مثبتی را در زندگی انسان ها دارا می باشند و حس عالی و خوبی را به آنها هدیه می‌کنند و همینطور برای ابراز علاقه به دیگران و کسانی که دوستشان دارید و برای مراسم عروسی و تولد و عقد و حنابندان وانواع مجالس ها و برای رنگ و بو بخشیدن به مراسم های مختلف و خانه تان و از همه مهمتر برای زیبا کردن زندگی تان به گل ها نیاز دارید. وعلاوه بر مواردی که گفته شد در مجالس و مراسم های ختم نیز گل ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. اگر شما هم از دست کسانی هستید که براین باورند که  باید از گل های طبیعی در محیط زندگی و محیط کار و برای هدیه دادن و در هر مواردی استفاده کرد پس مهم است تا  تعدادی از گل فروشی های خوب شهر خود را بشناسید.

گل فروشی هارمونی
1

گل فروشی هارمونی

گل فروشی هارمونی یکی از مدرن ترین و لوکس ترین و معروفترین گل فروشی های شهر کرج به حساب می‌آید به خاطر انرژی و روحیه بسیار عالی  که گلها به خانه و زندگی ما می‌دهند از آنها برای سفره عقد میزهای پذیرایی و حنابندان و عقد و جهیزیه و خانه عروس و داماد و مراسم عروسی و ماشین عروس استفاده می کنند. گلفروشی هارمونی برای همه این موارد پیشنهادهای خوبی برای شما دارد حتی برای دیزاین و گل آرایی ماشین عروس نیز بسیار حرفه ای عمل می‌کند.

 

آدرس: گوهردشت بلوار انقلاب بین هشتم و نهم غربی

گل فروشی بیتا
2

گل فروشی بیتا

گل فروشی بیتا یکی از بهترین و معروف ترین و لوکس ترین گل فروشی های شهر کرج به حساب می آید که انواع دسته گل های عروس و دیزاین ماشین عروس و گلدان های آپارتمانی و گلهای مصنوعی و طبیعی و سبد گل های ترحیم و همینطور گل آرایی انواع تولد ها و عروسی ها و مجالس را به بهترین نحو ممکن درست میکنند و جز بهترین ها در این زمینه در شهر کرج به حساب می آیند.

بیشتر بخوانید:   بهترین منطقه های کرج برای زندگی

 

آدرس : کرج میدان شهدا به سمت چهارراه طالقانی ابتدای کنار گذر

گل فروشی فستیوال کرج
3

گل فروشی فستیوال کرج

گل فروشی فستیوال کرج یکی از معروف ترین و بهترین گل فروشی های شهر کرج می باشد که انواع خدمات گل آرایی مجالس عروسی و عقد و تولد و حنابندان در بسیاری از مراسم های دیگر را به بهترین نحو ممکن انجام میدهند. پرسنل این گل فروشی برخوردی بسیار عالی را  با مشتری دارند و اگر لازم باشد برای انتخاب نوع گل و دیزاین آن مشاوره هم می‌دهند .

 

آدرس: کرج خیابان استقلال شمالی بین ششم وهفتم رو به روی پمپ بنزین نور گل فروشی فستیوال

گل فروشی یاس سفید
4

گل فروشی یاس سفید

در زندگی هر شخصی ممکن است اتفاق بیفتد که اتفاقات ناگهانی تلخ و شیرین و خاطره انگیزی امکان برنامه ریزی مناسب و آماده سازی مراسم را از بین ببرد و آن را سخت و مشکل کند. در این مواقع با شناخت افراد کاربرد در زمینه های خاص می توانید مشکلات خود را کمتر کنید و آن را حل کنید. همان طور که میدانید در اکثر مراسم ها چه در مراسم های شادی و چه در مراسم های تلخ نیاز به گل وجود دارد. گل فروشی یاس سفید یکی از بهترین گل فروشی های شهر کرج  می باشد که امکان سفارش گل در هر زمینه ای را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

 

آدرس: کرج خیابان درختی رو به روی میدان عطار بین چهارم و پنجم

گل فروشی باکارا
5

گل فروشی باکارا

گل فروشی باکارا آماده ارائه خدمات گل آرایی مجالس عروسی و مراسم ترحیم ازجمله دسته گل عروس و ماشین عروس و سبد گل هدیه و سبد گل ترحیم و سبد  و سبد گل پایه دار و دسته گل و سبد گل میوه و سینی حلقه و گل سینه است. اگر دنبال یک گل فروشی خوب در شهر کرج هستید گل فروشی باکارا امکان خرید انواع گل را برای شما فراهم کرده تا با خیالی راحت بتوانید گل موردنظرتان را سفارش دهید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی گوهردشت کرج

 

آدرس: ۴۵ متری گلشهر نبش اختر شرقی

گل فروشی ایلیا
6

گل فروشی ایلیا

گل فروشی ایلیا یکی از بهترین و معروف ترین گل فروشی های شهر کرج می باشد که انواع خدمات گل آرایی مجالس عروسی و مراسم عقد و حنابندان و تولد و بسیاری از موارد دیگر را به بهترین نحو ممکن انجام میدهند و توانسته اند در این زمینه بسیار نام خوبی را کسب کنند و جزو بهترین ها بشوند. این گل فروشی گل زدن ماشین عروس را نیز بسیار عالی و حرفه ای انجام میدهد و مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کرده اند.

 

آدرس:‌ کرج بلوار هفت تیر ضلع جنوبی غربی میدان امام حسین قبل از پمپ بنزین

گل فروشی یزدان کرج
7

گل فروشی یزدان کرج

گل فروشی یزدان یکی از بهترین گل فروشی های کرج  به حساب می آید که با سابقه طولانی کلیه خدمات گل آرایی مجالس و ماشین ها و تهیه انواع دسته گل ها و تاج گل مراسم های مختلف و جشن های مختلف را ارائه می کند. این گل فروشی از نظر تنوع مدل های گل ها و جدید  بودن گل ها و کیفیت تزیینات درجه یک است و برای مراسم عروسی به شدت پیشنهاد می شود. ساخت تل سر عروس با گل و ست بله برون و تهیه سبد حنا و امکان گل آرایی سالن و خدمات میوه آرایی از جمله سرویس های این گل فروشی در مراسم عروسی به حساب می اید‌.

 

آدرس: کرج حصارک گلدشت بلوار مخابرات جنب ورزشگاه نه دی

گل نابلس کرج
8

گل نابلس کرج

گل فروشی نابلس از سال های گذشته  تاکنون خدمات مربوط به گل و گل آرایی مجالس و مناسبت ها را به نحو شایسته و احسن انجام میدهد خدماتی مانند انواع سبد گل و گل پایه دار گل برای مراسم ترحیم و یا گل به منظور ابراز شادباش در جشن ها و میهمانی ها توسط این گل فروشی ارائه می‌شود همچنین خدمات مربوط به مراسم ازدواج از جمله گل آرایی ماشین عروس و دسته گل عروس و همینطور گل آرایی مراسم رسمی و اداری نیز توسط این گلفروشی ارائه می شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین مکان تفریحی گردشگری کرج

 

آدرس:کرج بلوار هفت تیر نبش رنجی های شمالی

گل فروشی مریم کرج
9

گل فروشی مریم کرج

گل فروشی مریم یکی از بهترین و عالی ترین و همینطور معروفترین گل فروشی های شهر کرج به حساب می آید که انواع خدمات گل آرایی مجالس عروسی و تولد و عقد و حنابندان وانواع مجالس ها را به نحو احسن و شایته انجام می دهد. این گل فروشی با سابقه بسیار بالا و عالی که دارد توانسته است جزو بهترین گل فروشی ها در شهر کرج باشد.

 

آدرس: کرج گوهردشت

گل فروشی وندا
10

گل فروشی وندا

یکی از بهترین گل فروشی های کرج که خدمات گل آرایی را با سلیقه و زیبایی هر چه تمام ارائه می دهد گل فروشی وندا می باشد.  این مجموعه زیبا با نمونه کارهای متنوع و با سلیقه انتخاب خیلی از زوج های جوان در استفاده از دسته گل عروس است و به جرأت می‌توان گفت که نمونه های تکراری به ندرت در بین کار ها وجود دارد.

 

آدرس: کرج آزادی خیابان اصلی گوهردشت دوم فاز ۲

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *