بیوگرافی علی بابایی

بیوگرافی علی بابایی

امروز قرار است در کی برتره درباره بیوگرافی علی بابایی ( بنیان گذار ترب) با یک دیگر صحبت کنیم و بررسی کنیم که ترب چگونه رشد کرد. همان گونه که می دانید این روز ها فروشگاه های اینترنتی بسیار زیاده شده اند و افراد بیش تر به دنبال یک فروشگاه معتبر با قیمت مناسب هستند سایت و یا اپلیکیشن ترب همان سایت معتبر است که امروز قرار است یک نگاهی به زندگی نامه موسس آن بیندازیم. علی بابایی متولد ۱۳۷۰ است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد  رشته ی MBA از دانشگاه شریف است.

علی بابایی در مهر ماه ۹۳ به فکر تاسیس سایت ترب افتاد. ۴ ماه بعد یک اپلیکیشن آزمایشی روانه ی بازار کرد و سایت اصلی یک سال بعد شروع به کار کرد و د ر حال حاضر این تیم از حرفه ای ترین و متخصص ترین افراد تشکیل شده است.  طبق مصاحبه ای که با علی بابایی داشتیم که هدف او از تاسیس ترب چه بود اضافه کرد که ترب یک موتور جست جو برای خرید های اینترنتی است.  در واقع می توان گفت که ترب همان گوگل است اما با این تفاوت که تنها برای محصولات ایرانی است.

تاریخ تولد : 1370

محل زندگی : تهران

محل زندگی : تهران

شغل مادر : معلم دبستان

شغل پدر : معلم زبان

تعداد فرزندان : –

مدرک تحصیلی : لیسانس کامپیوتر – ارشد MBA

شروع به کار : 1393

اولین جرقه : ترب

از تخفیفات ترب استفاده کرده اید؟

از قابلیت های ترب می توان به این موضوع اشاره کرد که بیش از هزار فروشگاه در ترب وجود دارد. تقریبا می توان گفت که ۵ میلیون محصول در سایت ترب آماده ی فروش است‌ اما مسئله ای که موجب تمایز ترب با دیگر سایت ها است این است که شما می توانید قیمت یک محصول را در چندین فروشگاه ببینید و در آخر نیز به راحتی خرید خود را ثبت کنید.  علاوه بر این ها شما می توانید از تخفیف های موجود در ترب استفاده کنید و محصولات مد نظر خود را با قیمت پایین تری از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:   بیوگرافی حمید و سعید محمدی
ترب

سایت ترب چگونه کار می کند

علی بابایی در پاسخ به همکار با در رابطه با نحوه ی عملکرد این سایت و یا اپلیکیشن ترب اضافه می کند که این کار به راحتی انجام می شود و این برنامه کاملا رایگان است و شما می توانید به راحتی به سایت و یا اپلیکیشن ترب دسترسی پیدا کنید . این گونه شما می توانید درباره محصولی که می خواهید تحقیق کنید  و بعد از بررسی قیمت آن در چندین فروشگاه خرید خود را ثبت کنید.

تفاوت ترب با سایت های دیگر چیست؟

البته که تا به این جا از میان توضیحات علی بابایی متوجه تفاوت های این سایت با دیگر سایت ها شده ایم اما یکی دیگر تفاوت علی سایت ترب با سایت های دیگر این است که ترب محصولات زیادی از  پوشاک و لوازم الکترونیکی گرفته تا مواد خوراکی و سوپر مارکتی هم دارد. قطعا سن سایتی را با این همه تنوع محصول در هیچ کجا پیدا نمی کنید معمولا سایت ها تنها بر روی یک محصول و یا تعداد اندکی محصول مانور می دهند.

ترب
ترب
ترب
سایت ترب

چگونه  بابایی به فکر سایت ترب افتاد

علی بابایی در رابطه با این سوال این گونه پاسخ می دهد که” در سال ۹۳ بود که متوجه شدم فروشگاه های اینترنتی در حال رشد هستند و این رشد در سال های آتی هم بیش تر می شود و همین اتفاق هم افتاد . قطعا این که علی بابایی از معدود افرادی بود که به فکر راه اندازی این فروشگاه افتاد یکی از مهم ترین عوامل در موفقیت او بود که نمی توان آن را نادیده گرفت.

بیشتر بخوانید:   بیوگرافی محمد جواد شکوری

آیا برای ترب تبلیغ هم انجام دادید

علی بابایی اضافه می کند که در سال های ابتدایی کار تنها بر روی محصولات کار نی کردیم و زمان زیادی برای تبلیغ نداشتیم اما بعد از این که سایت به آن بلوغی که باید رسیده بود تبلیغات ترب هم شروع شد تا مردم بیش تر با این سایت آشنا شوند. جون که مردم آن گونه که باید با این سایت آشنایی نداشتند و نمی دانستند که می توانند با کمک این سایت قیمت ها را با یک دیگر مقایسه کرد و تنها گمان می کردند این سایت هم مانند دیگر سایت های آنلاین برای فروش اجناس مختلف است. ترب تنها آدرس و اطلاعات فروشگاه  را به همراه قیمت به مشتری های نشان می دهد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *