بهترین کلینیک تزریق ژل لب در تهرانپارس

  امروز در این مقاله از  کی برتره هدف این است شما را با بهترین کلینیک تزریق ژل لب در تهرانپارس آشنا کنیم.انتخاب بهترین کلینیک برای انجام دادن تزریق ژل لب یکی از موارد مهم می باشد تزریق ژل لب در حال حاضر به اندازه ای محبوب شده که در هر محله از تهران می توان یک کلینیک خاص برای این تزریق پیدا کرد که خدمات تزریق ژل را به شما ارائه می دهد.

هرکدام از این مراکز کیفیت های مختلفی دارند و همچنین پزشکان و متخصصان دارای سابقه های متفاوتی هستند  امروزه هدف از تزریق ژل لب، حجم دادن به لب و فرم دهی آن می باشد که باید در بهترین کلینیک ها انجام شود و هیچ گاه نباید به مراکز و کلینیک های نامعتبر مراجعه کرد.

کلینیک زیبایی ماتیسا
1

کلینیک زیبایی ماتیسا

این کلینیک تخصصی و زیبایی واقع در منطقه تهران پارس می باشد و بهترین کلینیک تزریق ژل لب در تهرانپارس است که تزریق ژل لب و بوتاکس را با کیفیتی بسیار عالی و زیر نظر متخصصین زیبایی انجام می دهد. تزریق ژل لب در انواع مدل های به روز و تزریق بوتاکس را در ناحیه های مختلف صورت و بدن از خدمات عالی و طلایی این کلینیک جوان سازی در شرق تهران می باشد. کلینیک ماتیسا خدمات تزریق بوتاکس و ژل را با استفاده از بهترین متریال و مواد با روش های جدید به روز انجام می دهد. در کنار خدمات تضمین شده می توانید از تخفیف های ویژه نیز بهره مند شوید.

آدرس کلینیک ماتیسا:

تهران، منطقه چهار، فلکه اول تهرانپارس، ابتدای گلبرگ، پلاک۳۰، مجتمع گلسنان، طبقه اول، واحد ۱۰۳

بیشتر بخوانید:   بهترین پانسیون گربه تهران
کلینیک ساتینا
2

کلینیک ساتینا

این کلینیک دارای بهترین پزشک و متخصصین تزریق ژل در تهران پارس می باشد. این کلینیک در حال ارائه خدمات زیبایی پوست و اندام و دندان ها می باشد. کلینیک ساتینا دستگاه های مجهز و پیشرفته ای دارد و به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و تمیز بودن مراجعین زیادی دارد از جمله خدمات دیگر این کلینیک شامل: تزریق انواع ژل مانند ژل لب، بوتاکس، لیزر موهای بدن و خدمات دندان می باشد.

آدرس کلینیک ساتینا:

تهران، تهرانپارس، بالاتر از فلکه دوم، خیابان ۱۸۸شرقی، ساختمان پزشکان، شماره ۱۱۴، طبقه پنج، واحد ۹

کلینیک گلبرگ
3

کلینیک گلبرگ

این کلینیک دارای ۲۳ سال سابقه در زمینه زیبایی و پوست و مو دارد این کلینیک دارای بهترین دکتر تزریق ژل می باشد. همچنین کلینیک گلبرگ دارای مشاوره رایگان برای افراد مراجعه کننده می باشد. تزریق ژل لب و بوتاکس در این کلینیک انجام می شود و همچنین خدمات دیگر آن شامل کاشت مو، لیزر موهای زائد، تزریقات زیبایی، درمان زگیل و غیره می باشد.

آدرس کلینیک گلبرگ:
تهران،تهران پارس، خیابان گلبرگ، بین رشید و باقری، پلاک۱۵۲

کلینیک دکتر الهام علمایی
4

کلینیک دکتر الهام علمایی

دکتر الهام علمایی بهترین دکتر تزریق ژل، متخصص پوست و مو و لیزر می باشد. دکتر علمایی دارای ۶ سال سابقه فعالیت در حوزه تخصص خود می باشد همچنین عضو متخصصان پوست در ایران است. از خدمات خوب این کلینیک می توان به تزریق ژل لب و بوتاکس، درمان ریزش مو، افتادگی پلک، فیلر و جوان سازی پوست اشاره کرد.

آدرس کلینیک:تهران، فلکه اول تهرانپارس، ابتدای خیابان گلبرگ شرقی، پلاک ۳۰، مجتمع گلستان، طبقه دوم، واحد ۱۰۸

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های لواسان
کلینیک دکتر عباسی
5

کلینیک دکتر عباسی

اگر به دنبال محیطی مناسب با کادری متخصص برای تزریق ژل لب و بوتاکس می گردید به شما کلینیک دکتر عباسی را پیشنهاد می کنیم استفاده کردن از مواد اصلی و صد در صد تایید شده، تزریق ژل و بوتاکس توسط پزشک های متخصص و فضای کاملا بهداشتی از مزایای این کلینیک می باشد با مراجعه به این کلینیک می توانید از تمامی خدمات آن بهره مند شوید.

آدرس کلینیک: تهران، بین فلکه سوم و چهارم تهرانپارس، بین ۲۱۴ شرقی و ۲۱۶ شرقی، پلاک ۴۴۵، طبقه دو، واحد چهار

کلینیک زیبایی شایما
6

کلینیک زیبایی شایما

تزریق ژل لب در انواع مدل های به روز و همچنین انجام دادن بوتاکس در این کلینیک به بهترین شکل و زیر نظر متخصصین حرفه ای و با تجربه صورت می گیرد در این کلینیک زیبایی از بهترین مواد جهت تزریق ژل لب استفاده می شود تا مراجعین به نتیجه مطلوب برسند همچنین قیمت ارائه خدمات در این کلینیک مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

آدرس کلینیک شایما: تهران، فلکه سوم، رو به روی بیمارستان تهرانپارس، جنب شهر قهوه، پلا۳۴۹، طبقه اول، واحد یک

کلینیک ونوس طلایی
7

کلینیک ونوس طلایی

مجهز به موثر ترین و جدید ترین تجهیزات زیبایی و ارائه خدمات به تمامی زیبا جویان عزیز می باشد. در این کلینیک هدف افزایش اعتماد سازی و رضایت مندی شما توسط افزایش سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد. تمامی مشاوره ها در این مرکز به صورت کاملا رایگان می باشد خدمات قابل ارائه در این کلینیک شامل تزریق ژل، تزریق بوتاکس، لیزر، پلاسماجت،کربوکسی تراپی و غیره می باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های کاشت ناخن در تهران

آدرس کلینیک ونوس طلایی: میدان رسالت به سمت باقری نرسیده به چهار راه سر سبز جنب موسسه ملل پلاک ۱/۶۵۸

کلینیک دکتر چاوشی
8

کلینیک دکتر چاوشی

یک کلینک معتبر و تخصصی در منطقه تهران پارس می باشد در این کلینیک تزریق فیلر لب و قرینه سازی لب انجام می شود‌. از دیگر خدمات مهم و اصلی آن شامل لیزر بدن با دستگاه رولی که مناسب برای هر پوستی می باشد و نخ لیفت بینی، نخ لیفت ابرو، پلاسما، بیو ژل، طب سوزنی و جوان سازی پوست می باشد.

آدرس کلینیک: تهران، تهرانپارس، بین فلکه اول و سه راه تهرانپارس، ساختمان پاکان، پلاک ۸ طبقه اول

کلینیک دکتر راحمی
9

کلینیک دکتر راحمی

دکتر راحمی با دارا بودن ۱۵ سال سابقه فعالیت و تجربه و داشتن کادری متخصص بهترین گزینه برای انتخاب تزریق ژل لب و فیلر در منطقه تهرانپارس می باشد. ای کلینیک ارائه دهنده بسیاری از خدمات مانند پروتز با تزریق ژل، تزریق چربی، تزریق بوتاکس، درمان جوش و آکنه، برداشتن خال، رفع لک پوست،لایه بردار پوست،مو و ناخن، لیزر تراپی، لیزر موهای زائد، فرم دهی صورت و زاویه سازی و غیره به مراجعین می باشد. فضای آرام و تمیز و قیمت مناسب از مزایای اصلی این کلینیک می باشد.

آدرس کلینیک: فلکه سوم تهرانپارس ضلع شمالی جنب داروخانه لقمان مجتمع پزشکان پارسیان طبقه اول واحد یک

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *