بهترین کلینیک تزریق ژل لب در ظفر

ما در این مقاله از کی برتره لیستی از بهترین کلینیک های تزریق ژل لب در ظفر برای شما آماده کرده ایم، باید ذکر کرد که این خدمات زیبایی ساز محدود به جنسیت و سن و ملیت افراد نمی‌شود و هر شخص می‌تواند از آن بهره ببرد.

داشتن چهره ای زیبا و جوان همواره مورد توجه خانم ها بوده است، بنابراین راه های زیادی برای زیباسازی پوست وجود دارد که یکی از آنها جزو دسته تزریقات می‌باشد.

شما می‌توانید تنها با تزریق ژل به صورت یا انجام دیگر خدمات زیبایی به پوست به تفاوت خود قبل و بعد ازانجام آن پی ببرید، به همین سبب این خدمات زیبایی ساز که می‌تواند پوست صورت را درخشان و بی نقص کند بسیار در بین افراد مختلف محبوب شده است.البته باید توجه داشته باشید که انجام این تزریقات همیشه باعث زیبایی شما نمی‌شود و گاهی ممکن است به پوست شما آسیب بزند، از این رو بهتر است به مراکز و کلینیک هایی سر بزنید که خوش نام و با تجربه باشند و بتوانند زیبایی شما را چند برابر کنند.

مطب زیبایی و لیزر بیوتی لند
1

مطب زیبایی و لیزر بیوتی لند

تزریق ژل جزو روش هایی برای افزایش زیبایی می‌باشد، در کلینیک زیبایی و لیزر بیوتی لند تمامی خدمات زیبایی و انجام تزریقات لب را برای شما عزیزان و مشتریان خوش ذوق موجود می‌باشد، این خدمات بسیار با کیفیت و رضایت بخش هستند به طوری که بسیاری از خانم ها همواره برای انجام تزریق ژل، بوتاکس، لیزر موهای زائد و سایر خدمات فراوان آن به این کلینیک مراجعه می‌کنند.

در کلینیک بیوتی لند تزریق ژل مدل باربی و روسی از طرفداران زیادی برخودار است، اما باید توجه داشته باشید مدل تزریق و فرم دهی لب تماما به شما برمی‌گردد و را توجه به فرم صورت انجام می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن رنگ مو غرب تهران

 

آدرس : تهران، محدوده محله شریعتی، شمال تهران، منطقه 3 (ظفر)

مرکز جامع جراح عمومی و زیبایی آرام
2

مرکز جامع جراح عمومی و زیبایی آرام

مرکز جامع و زیبایی آرام دارای خدمات زیادی می‌باشد که هرکدام بسته به نوع آن قیمت متفاوتی نیز دارد، این کلینیک دارای پزشکان با تجربه ای است که از بروز ترین و پیشرفته ترین دانش در زمینه تزریق ژل بهرهمند هستند تا رضایت مشتریان عزیز را به خود جلب کنند.

از جمله خدمات این متخصصین می‌توان اشاره داشت به تزریقات زیبایی، گفتار درمانی، مشاوره و روانشناسی و.. که هرکدام توسط ماهر ترین پزشکان انجام می‌گیرد و شما می‌توانید با آسودگی برای دریافت خدمات مورد نظر خود به این کلینیک مراجعه نمایید.

 

آدرس: تهران، محدوده محله شریعتی، شمال تهران منطقه 3 (ظفر)

کلینیک زیبایی خانه سفید
3

کلینیک زیبایی خانه سفید

این کلینیک زیبایی که به مدیریت صالحی می‌باشد، دارای انواع خدمات زیبایی و تزریق ژل به مشتریان عزیز است و همواره در تلاش می‌باشد تا زیبایی را به کاربران عزیز هدیه کند.

نه تنها خدمات زیبایی پوست و مو جزو خدمات حرفه ای این کلینیک است بلکه لیزر موهای زائد نیز از جمله این خدمات است.

کلینیک زیبایی خانه سفید جزو بهترین کلینیک های زیبایی و تزریق ژل لب در منطقه ظفر است که از خدمات عالی و بی نظیری برخودار می‌باشد، این خدمات انواع گسترده ای دارند و مشتریان عزیز با توجه به سلیقه خود می‌توانند نوع ژل تزریقی و مدل دلخواه خود را انتخاب کنند.

 

آدرس : تهران، بلوار آفریقا، خیابان دستگردی غربی(ظفر)، پلاک 321، ساختمان خانه سفید

بیشتر بخوانید:   بهترین آزمایشگاه های ژنتیک تهران
کلينيک کایا
4

کلينيک کایا

این کلینیک که همواره در تلاش است تا رضایت مشتریان عزیز را جلب کند توانسته با ارائه انواع خدمات زیبایی، مانند تزریقات و عمل و لیزر در این امر موفق عمل کرده باشد.

همچنین کلینیک کایا دارای مجوز رسمی وزارت بهداشت و درمان است، پس می‌توانید با خیال آسوده به این کلینیک که از بهترین های ظفر نیز به حساب می آید دیدن کنید و از خدمات آن بهره بگیرید.

کلینیک کایا با بهره گیری از جدید ترین فناوری های بروز دنیا با ارائه خدمات مختلف در زمینه های متنوع مانند تزریقات و.. می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز شما باشد.

 

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از ظفر، کوچه جم، پلاک 17

کلینیک صدف
5

کلینیک صدف

از دیگر کلینیک های زیبایی و تزریق ژل و دیگر خدمات می‌توان به کلینیک صدف اشاره داشت که جزو بهترین های تزریق ژل لب در ظفر می‌باشد.

همچنین این کلینیک از امکانات و فضای مطلوب و زیبایی برخوردار است، فضای دلنشین این کلینیک بسیار دوستانه و بزرگ است و دارای 4 اتاق مجهز برای معاینه می‌باشد، همچنین این کلینیک توانسته مجوز رسمی وزارت بهداشت را دریافت نمایند و با ارائه خدمات بی نظیرش رضایت مشتریان عزیز را نیز جلب نماید.

از جمله خدمات این کلینیک می‌توان اشاره داشت به جوان سازی، لیزر موهای زائد، تزریق ژل لب و لیفتینگ صورت.

 

آدرس: تهران، محله داودیه، میرداماد، رودبار شرقی، (ظفر) منطقه 3

کلینیک آویسا
6

کلینیک آویسا

کلینیک زیبایی اویسا از جمله بهترین های منطقه ظفر می‌باشد که در زمینه زیبایی پوست و موی زیباجویان عزیز خدمت می‌کند و با ارائه خدمات بی نظیر خود بسیار در این زمینه می‌درخشد.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه کاشت ناخن در زعفرانیه

همچنین باید ذکر کرد که این کلینیک از قیمت مناسبی برای خدمات خود برخوردار است و علاوه بر محیطی آرام و زیبا برای کاربران از متخصصان حرفه ای برای انجام خدمات استفاده می‌نماید.

 

آدرس : تهران، منطقه 3، محله قبا، پاسداران، بالاتر از خیابان گل نبی، پلاک 56، طبقه اول، واحد 3

کلینیک سیب سرخ
7

کلینیک سیب سرخ

کلینیک سیب سرخ دارای خدمات تخصصی و زیبایی پوست و مو می‌باشد، این کلینیک با انجام خدمات بی نظیرش در منطقه ظفر بسیار موفق عمل کرده است.

کلینیک زیبایی سیب سرخ به مدیریت آقای دکتر مقامی است و همواره تلاش می‌کند رضایت زیباجویان عزیز را جلب نماید، به این سبب از تجهیزات حرفه ای و بروز دنیا در زمینه تزریقات ژل لب و سایر خدمات زیبایی استفاده می‌نماید و دارای مجوز رسمی وزارت بهداشت است.

اگر به دنبال یک کلینیک تزریق ژل لب در ظفر با امکانات زیاد و محیطی زیبا، به همراه قیمت مناسب خدمات آن می‌گردید پیشنهاد می‌کنیم به این کلینیک واقع در منطقه ظفر تهران سر بزنید.

 

آدرس: تهران، محدوده محله پاسداران، شمال تهران، بوستان 8، منطقه 3

کلینیک الماس صورتی
8

کلینیک الماس صورتی

از دیگر کلینیک های زیبایی واقع در محله ظفر می‌توان به کلینیک الماس صورتی اشاره داشت، این کلینیک از خدمات زیبایی فراوانی برخوردار است و می‌تواند با انواع خدمات خود رضایت شما را جلب کند، پس اگر قصد جوان سازی یا زیبا سازی پوست و تزریق ژل لب دارید پیشنهاد می‌کنیم به این کلینیک مراجعه کنید.

 

ادرس: تهران، میرداماد، نرسیده به میدان مادر، ساختمان 138، طبقه چهارم، واحد 24

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *