بهترین کلینیک تزریق ژل لب در ونک

در این مقاله از کی برتره با ما همراه باشید تا بهترین کلینیک تزریق ژل لب در ونک را به شما معرفی کنیم تا از نحوه خدمات ارائه شده توسط کلینیک ها مطلع شوید. هدف از تزریق ژل لب بهبود فرم لب و افزایش حجم آن می باشد هر فرد می تواند با توجه به سلیقه خود عمق تزریق و میزان ژل را انتخاب کند. تزریق لب با مدل های متفاوتی مانند مدل توپر مدل روسی و غیره انجام می شود.

برای انجام تزریق باید به بهترین کلینیک ها مراجعه کرد که بعد ها از انجام تزریق ژل پشیمان نشوید.  امروزه در بسیاری از کلینیک های زیبایی با همکاری متخصصین و کادر حرفه ای فعالیت های خود را شروع می کنند و خدمات ویژه و متنوعی را ارائه می دهند. اگر قصد تزریق ژل لب را دارید و در محدوده ونک زندگی می کنید.

کلینیک تخصصی آسمان ونک
1

کلینیک تخصصی آسمان ونک

کلینیک آسمان دارای مجوز آموزش پزشکی و مجوز از وزارت بهداشت و درمان می باشد. این کلینیک کار خود را در سال ۱۳۸۸ شروع کرد و در زمینه های جوان سازی و خدمات زیبایی توسط متخصصین و یک کادر مجرب فعالیت می کند. از خدمات مهم این بهترین کلینیک تزریق ژل لب در ونک می باشد و همچنین لیزر موهای زائد، جوان سازی پوست، برداشتن خال، کاشت ابرو و مو و غیره از دیگر خدمات این کلینیک ها می باشد.

 

آدرس کلینیک آسمان: تهران، ونک، ابتدای خیابان ونک، پاساژ آسمان ونک، طبقه چهارم، واحد ۲۱۱

کلینیک تخصصی آراکس
2

کلینیک تخصصی آراکس

کلینیک تخصصی آراکس جز اولین کلینیک های تخصصی در زمینه جوان سازی و زیبا سازی می باشد که توسط دکتر ماهور طباطبائی با داشتن مجوز رسمی از وزرات بهداشت و درمان و همچنین مدرک آموزش پزشکی می باشد. آراکس با متخصصان تلاش می کند تا بتواند برای تمامی شما عزیزان زیبایی را به ارمغان بیاورد از جمله خدمات مهم این کلینیک شامل: فیلر یا ژل پرکند( لب، گونه)، بوتاکس، کربوکسی تراپی پوست، سابسیژن پوست، میکرو درم ابریژن، توسل و غیره می باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین کلینیک های تزریق بوتاکس در نیاوران

 

آدرس کلینیک آراکس: تهران، میدان ونک، خیابان بیستم گاندی، پلاک ۱۶، کلینیک آژاکس

کلینیک زیبایی رویای آبی
3

کلینیک زیبایی رویای آبی

کلینیک رویای آبی با به کار گیری از خاص ترین و پیشرفته ترین دستگاه های به روز و همچنین حضور داشتن پزشکان متعهد و متخصص یک محیط خاص برای ارائه دادن  خدمات زیبایی ایجاد کرده است. محیط این کلینیک بسیار آرام بخش و زیبا می باشد این مجموعه به طور منحصر به فردی خدمات تزریق ژل لب را به تمامی مشتریان ارائه می دهد. نتیجه ای که از کلینیک رویای آبی مشاهده می کنید بسیار متفاوت از سایر کلینیک ها می باشد.

 

آدرس کلینیک: تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شاد، بن بست باغ سرا، پلاک ۱۳، کلینیک رویای آبی

کلینیک تخصصی آوینا
4

کلینیک تخصصی آوینا

کلینیک تخصصی آوینا دارای کادری حرفه ای، زیر نظر متخصصین و پزشکان با داشتن جدیدترین دانش های پزشکی و زیبایی می باشد. که جز بهترین کلینیک های محدوده ونک محسوب می شود که اعتماد بسیاری از مشتریان و مراجعین را به خود جلب کرده است از جمله خدمات این کلینیک شامل: تزریق ژل( لب، گونه و …) و بوتاکس، جوان سازی پوست، تزریق چربی، کاشت مو و ابرو و بسیاری دیگر از خدمات می باشد.

 

آدرس کلینیک: تهران، ونک، گاندی جنوبی، خیابان ۲۱، پلاک ۲۳ (ساعات کاری از شنبه تا پنج شنبه)

کلینیک زیبایی غزال
5

کلینیک زیبایی غزال

یکی از بهترین و با سابقه ترین کلینیک های زیبایی در تهران می باشد که در خیابان ونک تهران قرار دارد. اگر ساکن منطقه ونک هستید می توانید از خدماتشان بهره مند شوید. از نمونه خدمات این سالن می توان به تزریق ژل لب، تزریق چربی، تزریق بوتاکس، جوان سازی پوست، لیزر موهای زائد، لیفت نخ صورت و گردن، لیزر لک های صورت اشاره کرد. با مراجعه به این کلینیک زیبایی می توانید از تمامی خدمات به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی شهرک گلستان

 

آدرس کلینیک: تهران، ونک گاندی شمالی صانعی

کلینیک زیبایی و تخصصی ونک
6

کلینیک زیبایی و تخصصی ونک

کلینیک زیبایی ونک با مدیریت دکتر مهدی ایزدی با همراهی تیمی حرفه ای و با تجربه در خدمت تمامی مراجعین می باشد. هدف این مجموعه ارائه خدمات به تمامی مشتریان می باشد. از جمله خدمات این کلینیک به این شرح می باشد: تزریق بوتاکس، تزریق فیلر(ژل)، لیزر فرکشنال، از بین بردن خط خنده، جوان سازی صورت. همچنین این کلینیک بهترین انتخاب برای تزریق ژل لب می باشد.

 

آدرس کلینیک: تهران، ضلع شمالی میدان ونک، کوچه صانعی، پلاک ۵۰، واحد ۱۳، طبقه چهارم

مرکز تخصصی نورا
7

مرکز تخصصی نورا

مرکز تخصصی نورا خدمات زیبایی تزریق ژل و بوتاکس برای آقایان و بانوان به صورت همه روزه ارائه می دهد که با بهره گیری از بهترین متریال و تجهیزات به روز و مورد تایید وزارت بهداشت در ونک فعالیت می کند اگر تمایل دارید تزریق ژل لب در مدل های مختلف با هزینه مناسب و مقرون به صرفه انجام دهید کافیست به این کلینیک مراجعه کنید و از خدمات آن بهره مند شوید.

 

آدرس مرکز تخصصی نورا: تهران، میدان ونک، خیابان حقانی، رو به روی چشم پزشکی ونک پلاک ۶۷، طبقه هم کف، واحد ۱۲

کلینیک تخصصی و زیبایی نگین ونک
8

کلینیک تخصصی و زیبایی نگین ونک

این کلینیک تخصصی و زیبایی ارائه دهنده خدمات فرم دهی و لیفت، جوان سازی صورت، رفع غبغب بدون انجام جراحی با تخفیف ویژه در اختیار تمامی شما عزیزان قرار دارد علاوبره خدمات گفته شده این کلینیک انجام دهنده تزریق ژل لب می باشد که با مراجعه و گرفتن نوبت می توانید از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی در دهکده المپیک

 

آدرس کلینیک: تهران، میدان ونک، خیابان حقانی، پلاک ۶۷، طبقه هم کف واحد ۲

کلینیک جزیره زیبایی
9

کلینیک جزیره زیبایی

کلینیک جزیره زیبایی بهترین خدمات زیبایی را با داشتن با تجربه ترین کادر مجرب ارائه می دهد از جمله این خدمات تزریق ژل لب، خط خنده، زاویه فک و گونه می باشد که در یک فضای فوق العاده عالی و پیشرفته صورت می گیرد بسیاری از متخصصین زیبایی و سلامت در این کلینیک فعالیت دارند برای مراجعه  به این کلینیک زیبایی می توانید به آدرس زیر مراجعه فرمائید.

 

آدرس کلینیک جزیره: تهران، شیخ بهائی، ده ونک

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *