بهترین کلینیک تزریق ژل لب در پونک

در این مقاله از کی برتره شما را با بهترین کلینیک تزریق ژل لب در پونک آشنا می کنیم. روش محبوب و پرطرفداری که در زیبایی و جذابیت چهره تاثیر بسزایی دارد تزریق لب است.

همانطور که همه ما می دانیم، برخی از افراد از ظاهر لب های خود راضی نیستند.  با پیشرفت دانش و فناوری در تمامی زمینه ها از جمله زیبایی، داشتن لب هایی مطلوب و زیبا دیگر رویایی نیست.

لب ها یکی از اجزای صورت هستند که با افزایش سن کوچک می شوند. همچنین اندازه و برجستگی آن نیز کاهش می یابد. تزریق ژل لب در اصلاح فرم لب و زیبایی چهره بسیار موثر است.

تزریق ژل لب یکی از تزریقات زیبایی است که جزئیات خاص خود را دارد.

کلینیک زیبایی آتریسا
1

کلینیک زیبایی آتریسا

کلینیک زیبایی آتریسا دارای برترین و مدرن ترین تجهیزات برای درمان مراجعین می باشد. این کلینیک همچنین دارای پزشکان حرفه ای و کادر پزشکی متخصص می باشد. کلینیک آتریسا یکی از بهترین کلینیک های پونک با جوایز معتبر بسیاری است. این کلینیک در تلاش است تا خدمات با کیفیتی را به مشتریان گرامی ارائه دهد. شما با مراجعه به این کلینیک می توانید تزریق ژل لب خود را با بهترین کیفیت انجام دهید.

 

آدرس: تهران، پونک، بزرگراه اشرفی اصفهانی، بالاتر از پل همت، نبش خیابان اسلامی و ساختمان قصر، پلاک ۲۸۳، طبقه دوم، واحد ۵

کلینیک زیبایی ژیوانو
2

کلینیک زیبایی ژیوانو

اگر شما نیز به دنبال یک کلینیک خوب و تخصصی جهت تزریق ژل لب می باشید کلینیک ژیوانو بهترین گزینه برای شما می باشد. کلینیک زیبایی ژیوانو یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در پونک است. این کلینیک دارای کادر پزشکی مجرب و متخصص می باشد. کلینیک ژیوانو دارای تجهیزات و امکانات مناسب و پیشرفته می باشد. این کلینیک تمامی خدمات زیبایی اعم از تزریق ژل لب و بوتاکس و…. را ارائه می دهد. همچنین این کلینیک سعی در ارائه خدمات با کیفیت بالا به مشتریان را دارد.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های کاشت ناخن در نیاوران

 

آدرس: تهران، پونک، ضلع شمالی پاساژ بوستان، کوچه کربلایی احمد، پلاک ۱۱، واحد ۱

کلینیک زیبایی ایده ال
3

کلینیک زیبایی ایده ال

اگر شما نیز از فرم لب های خود ناراضی هستند و به دنبال کلینیک خوب و با تجربه ای هستید تا بتوانید فرم لب های خود را اصلاح نمایید و زیبایی خاصی را در چهره خود به وجود آورید کلینیک زیبایی ایده ال در پونک یک گزینه بسیار عالی برای شما می باشد. این کلینیک با سابقه ۱۷ سال فعالیت و بهره گیری از کادر درمانی مجرب و متخصص خدمات زیبایی بسیار عالی را ارائه می دهد شما با مراجعه به این کلینیک می توانید از خدمات خوب و بسیار عالی آن که شامل تزریق ژل لب نیز می باشد بهره ببرید در ادامه می توانید آدرس و شماره تماس این کلینیک را مشاهده نمایید.

 

آدرس: تهران، جنت آباد، بالاتراز ۳۵ متری مخبری، خیابان پنجم، جنب بانک اینده، پلاک ۱۰۵، طبقه ۱

کلینیک زیبایی دلدار
4

کلینیک زیبایی دلدار

کلینیک زیبایی ستایش با سال ها سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات زیبایی با بهره گیری از بهترین متدهای روز، خدمات بسیار عالی را به مشتریان ارائه می دهد. این کلینیک برای همه ی افرادی که قصد انجام تزریق ژل لب را دارند می تواند یک انتخاب عالی و فوق العاده باشد زیرا پزشکان متخصص و کادر درمانی با تجربه ای در کلینیک زیبایی ستایش مشغول به فعالیت هستند این کلینیک تمام خدمات زیبایی اعم از تزریق ژل لب، بوتاکس و …را ارائه می دهد اگر شما نیز به دنبال یک مرکز خوب برای انجام تزریق ژل لب می باشید می توانید آدرس و شماره تلفن مرکز زیبائی ستایش را در ادامه مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی فردوسی

 

آدرس: تهران، پونک، بزرگراه اشرفی اصفهانی، امام حسن پلاک ۱۰، واحد ۲

کلینیک زیبایی تیسفون
5

کلینیک زیبایی تیسفون

کلینیک زیبایی تیسفون یکی از برترین مراکز زیبایی در محدوده پونک تهران می باشد. این کلینیک سال های زیادی است که در زمینه ارائه ی خدمات زیبایی فعالیت دارد از این رو می توان این کلینیک را به عنوان یک مرکز معتبر زیبایی به حساب آورد. کلینیک زیبایی تیسفون کلیه خدمات زیبایی را به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی ارائه می دهد این کلینیک با حضور پزشکان متخصص یک مرکز کاملا تخصصی برای انجام خدمات زیبایی به شمار می آید اگر شما نیز در انتخاب بهترین مرکز زیبائی جهت انجام تزریق ژل لب دچار تردید هستند بی شک می توان گفت کلینیک زیبایی تیسفون  از بهترین کلینیک تزریق ژل لب در پونک برای شما می باشد.

 

آدرس: بالاتر از میدان پونک، نبش واحدی هفتم، ساختمان نوروزی، طبقه سوم، واحد ۸، مجموعه زیبایی تیسفون

کلینیک زیبایی یوکا
6

کلینیک زیبایی یوکا

امروزه اکثر افراد از فرآیند تزریق ژل لب به صورت گسترده استفاده می نمایند. مطمعنا یک کلینیک خوب و تخصصی که دارای پزشکان با تجربه ای می باشد می تواند در تغییر فرم لب های شما نتایج بهتری را به وجود اورد. کلینیک زیبایی یوکا با توجه به تجربه زیادی که در انجام امور زیبایی دارد همواره یک مرکز بسیار خوب برای افرادی می باشد که قصد انجام تزریق ژل لب را دارند. این مرکز در محدوده پونک قرار دارد و یکی از برترین مراکز زیبایی در تهران به شمار می آید، در این کلینیک خدمات زیبایی به بهترین شکل و با بهترین کیفیت انجام می شود برای اطلاع از آدرس و شماره تماس این کلینیک با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی شمس آباد

 

ادرس: تهران، پونک، خیابان میرزا بابایی، نرسیده به عدل، پلاک ۷۴

کلینیک زیبایی نیکان
7

کلینیک زیبایی نیکان

کلینیک زیبایی نیکان نیز یکی دیگر از بهترین مراکز زیبایی در محدوده پونک به شمار می آید. این کلینیک دارای پرسنل و کادر درمانی بسیار با تجربه و مجرب در زمینه ارائه خدمات زیبایی می باشد. در این کلینیک از بهترین مواد و ژل های تزریق لب استفاده می شود.

هزینه تزریق ژل لب در این کلینیک در مقایسه با کلینیک های دیگر بسیار مناسب می باشد و علاوه بر قیمت مناسب خدمات بسیار با کیفیتی را ارائه می دهند. اگر شما نیز به دنبال یک کلینیک زیبایی خوب و با تجربه در محدوده پونک می باشد کلینیک زیبایی نیکان گزینه بسیار خوبی برای شما می باشد. در ادامه ی این مطلب می توانید از آدرس و شماره تماس کلینیک زیبایی نیکان مطلع شوید.

 

آدرس: خیابان ستارخان، بعد از فلکه اول، مجتمع مرجان، طبقه دوم

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *