ده سایت برتر آموزش ترید

امروز باما با معرفی ده سایت برتر آموزش ترید همراه باشید. “بهترین کارشناسان دنیای ارزهای دیجیتال به کمک شما آمده‌اند تا شما را به آنچه که لایقش هستید، برسانند “، ” آرزوهای خود را از ما مطالبه کنید” و جملاتی از این قبیل شاید به کررات در صفحات مختلف و در گوشه و کنار وب سایت ها یا در تبلیغات سوشیال مدیا به چشمتان آمده است؛ در واقع هرگاه این جملات را دیدید بدون لحظه ای درنگ فرار را بر قرار ترجیح دهید. با توجه به تغییر نگاه مردم به بازار ارز های دیجیتال در سال های اخیر و سود قابل قبولی که از این رو به دست می آورند، به این فکر افتاده اند که سرمایه خود را در این بازار سرمایه گذاری کنند. این را در نظر داشته باشید هر زمان که پای احساسات مردم و بازار های پرسود در میان باشد، افرادی همیشه در صحنه برای سودجویی در صحنه حاضر میشوند تا از آب گلالود و اعتماد مردم استفاده کنند و مردم را به سمت خود بکشند و در نهایت خسارت مالی جبران ناپذیری به آن ها وارد کنند.

به همین دلیل برای این که شما نیز به دام این افراد نیوفتید، تصمیم گرفتیم در این مقاله از کی برتره نام ده سایت برتر آموزش ترید بپردازیم و آنها را به شما معرفی کنیم.

کریپتو نیوز
1

کریپتو نیوز

کریپتو نیوز به طور متوسط میانگین دو ملیون بازدید کننده دارد و یکی از بهترین سایت های موجود برای جمع آوری اطلاعات در مورد ارز های دیجیتال میباشد. شما میتوانید از طریق این سایت بروزترین اخبار مربوط به بینت کوین، بلاک‌چین، اتریوم، دیفای، آلت‌کوین‌ها، NFT و سایر موارد دیگر را در این سایت مشاهده کنید. همچنین شما میتوانید در زمان هایی که مشغول انجام امورات خاصی هستید و زمان مطالعه ندارید از پادکست های فوق العاده این سایت بهره مند شوید. این پادکست ها به شما امکان میدهد تا با به روز ترین اطلاعات دست پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر عکاسی

آدرس سایت : fa.cryptonews.com

کوین دو
2

کوین دو

اگر میخواهید به اطلاعات شفاف و بدون پردا از ارز های دیجیتال بپردازید، کوین دو یکی از بهترین سایت ها و منابع برای دستیابی به اطلاعات میباشد. اگر هم علاقه به مبحث داغ بلاکچین ها دارید این سایت به صورت روزانه مطالب با کیفیت و عالی را منتشر میکند. این سایت با داشتن راهنمایی های ساده و گام به گام و همچنین ارائه درکی عمیق و مفهومی درباره رمزارز ها میتواند برای مبتدیانی که به تازگی این فعالیت را شروع کنند، عالی باشد. از ویژگی های جالب این پلتفرم میتوان به صفحه اصلی آن اشاره نمود که میتوانید از جدیدترین قیمت های ارز دیجیتال، کازینو های پیشنهادی، پلتفرم های شرطبندی معتبر و … را مشاهده کنید.

آدرس سایت : coindoo.com

اسمارت آپشنز
3

اسمارت آپشنز

این سایت همانطور که از نامش پیداست، معملات، سیگنال های معاملاتی و تمامی موارد مرتبط با رمز ارز ها را به صورت هوشمند مورد بررسی قرار میدهد.این سایت هوشمند با پوشش اطلاعات و روند محبوب و به روز بررسی های مختلفی مانند سیگنال‌ها، مبادلات، پلتفرم‌های معاملاتی و دیگر موارد مرتبط را در اخیتار شما قرار میدهد. اگر در این عرصه تازه کار هستید با کمک این سایت مطمئناً میتوانید یک متخصص ارز دیجیتال شوید.

آدرس سایت : smartoptions.io

بیت کویینک
4

بیت کویینک

این سایت خبری معتبر در سال 2019 توسط آقایان هارش سانگوان و نوین شیخاوات تاسیس شد و در منابع معتبری در رابطه با فناوری بلاکچین و بیت کویین و سایر ارز های دیجیتال ارائه میدهد. هدف از تاسیس این سایت این که همیشه اطلاعات را با شفافیت کامل و فقط قانونی و غیر مغرضانه منتشر شود. این سایت علاوه بر تمامی ویژگی های ذکر شده به عنوان یکی از منابع قابل اعتماد برای یادگیری رمز ارز ها میباشد.

بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر فروش لوازم خانگی

آدرس سایت : bitcoinik.com

کوین مارکت کپ
5

کوین مارکت کپ

اگر نیازمند یک سایت برای تحلیل تکنیکال هستید و میخواهید با دانش کامل در بازار ارز های دیجیتال فعالیت داشته باشید، این سایت میتواند به شما کمک شایانی کند. این سایت علاوه بر این که تحلیل ارز دیجیتال میکند . رایج ترین شاخص های مورد استفاده در تحلیل تکنیکال را دارا میباشد، بلکه به کاربران نیز این امکان را میدهد تا شاخص های مورد نظر خود را ساخته و به اشتراک بگذارند.

آدرس سایت : coinmarketcap.com

ترندینگ ویو
6

ترندینگ ویو

اگر نیازمند یک سایت برای تحلیل تکنیکال هستید و میخواهید با دانش کامل در بازار ارز های دیجیتال فعالیت داشته باشید، این سایت میتواند به شما کمک شایانی کند. این سایت علاوه بر این که تحلیل ارز دیجیتال میکند . رایج ترین شاخص های مورد استفاده در تحلیل تکنیکال را دارا میباشد، بلکه به کاربران نیز این امکان را میدهد تا شاخص های مورد نظر خود را ساخته و به اشتراک بگذارند.

آدرس سایت :www.tradingview.com

گلاسنود
7

گلاسنود

سایت گلاسنود به عنوان یک ابزار تحلیلی درون زنجیره ای بسیار محبوب میباشد و بیشتر سایت های تحلیلی از آمار ارائه شده این سایت استفاده میکنند.این سایت را میتوان از نگاه آماری به عنوان یکی از معتبر ترین سایت ها در این عرصه دانست. این سایت ابزار های تحلیلی درون زنجیره ای متعددی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد و اکثرا به درد افرادی میخورند که از تحلیل داده های درون زنجیره ای آگاهی داشته باشند.

آدرس سایت : glassnode.com

بابیبت
8

بابیبت

این سایت یکی از قوی ترین و معتبرترین ابزار های این عرصه میباشد که تریدر های با تجربه میتوانند از طریق این سایت اطلاعات ارزشمندی را استخراج کنند. با این حال تعداد لیکوئید شدن ها نیز میتئاند اطلاعات ارزشمندی را در اختیار تریدر های کم تجربه نیز بگذارد. از قابلیت های دیگر این سایت میتوان به اطلاعات ارزشمندی که در زمینه جریان سرمایه های وارده به صندوق اسکیل یا سرمایه های خارج شده از آن را در اختیار شما قرار دهد.

بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر تبلیغات آنلاین

آدرس سایت : www.coinglass.com

سایت 3Commas
9

سایت 3Commas

این سایت از سال 2017 تا به الان در زمینه ارز های دیجیتال فعالیت داشته و بنابراین میتوان جزوی از سایت های کامل در این زمینه معرفی کرد.از قابلت های قابل بحث این سایت که به شما معرفی میکنیم، میتوان به تست استراتژی ترندینگ شما با استفاده از ویژگی ترندینگ آزمایشی اشاره نمود. اگر شما به تازگی وارد این عرصه شده اید و طالب این هستید که تجربه ای در این زمینه برای شروع کسب کنید به شما پیشنهاد میکنیم که از قابلیت ترندینگ آزمایشی استفاده کنید تا ببینید استراتژی های شما موفق خواهد بود یا خیر

آدرس سایت : 3commas.io

پلتفرم Lunar Crush
10

پلتفرم Lunar Crush

اگر شما نیز جزوی از افرادی هستید که ساعت ها وقت باارزش خودتون رو در پلتفرم های مختلف سوشیال مدیا صرف جمع آوری اطلاعات فعالان رمزارز ها در رابطه با  یک پروژه ارز دجیتال صرف میکنید کافیست که روزانه این سایت را چک کنید. این وب سایت تمامی اطلاعات را به صورت یکجا در رابطه با ارز های دیجیتال و رفتار های قیمتی گرفته تا ترند های مورد جستجوی گوگل را برای شما به نمایش در می اورد و سپس با استفاده از هوش مصنوعی میتواند چندین رتبه ارائه دهد که شما با استفاده از آن، جو ایجاد شده پیرامون هر رمز ارز را بهتر درک کنید.

آدرس سایت : lunarcrush.com

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *