ده سایت برتر اجاره ویلا

ما در این مقاله از کی برتره سعی داریم به شما ده سایت برتر اجاره ویلا  را معرفی کنیم پس تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید. اگر قصد اجاره ویلا و سوئیت را دارید باید به سایت های که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه کنید. در مواقعی که تعطیلاتی در پیش است برای یافتن اقامتگاه در شهر های توریستی استفاده از این سایت ها بسیار مناسب است. سایت هایی وجود دارند که کاربران با مراجعه به آن ها می توانند تمامی امکانات ویلا را رویت کنند، قیمت آن را محسابه کنند و بر حسب میزان بودجه خود یکی از آن ها را انتخاب کنند.

سایت ویلاجار
1

سایت ویلاجار

برای اجاره ویلا در شهر های مختلف می توانید به این سایت مراجعه کنید و بعد از ورود به آن وارد بخش اجاره ویلا یا سوئیت می شوید، استان مورد نظر خود را انتخاب می کنید و سپس قیمت مورد نظر خود را مشخص می کنید. در این قسمت تعداد اتاق ها و متراژ ملک را تعیین می کنید. سپس نوع ویلا را مشخص می کنید که می خواهید جنگلی، استخر دار، نزدیک به دریا و غیره باشد. ویژگی های دیگر را نیز می توانید در این بخش مشخص کنید و بعد دکمه سبز را زده و ثبت می کنید. تصاویر، میزان اجاره، امکانات، نوع ویلا، ثبت نام و غیره را در ویلاجار رویت می کنید.

آدرس سایت : VILAJAR.COM

سایت هومسا
2

سایت هومسا

از بهترین سایت های رزرو ویلا است که ورود و ثبت اطلاعات درخواستی شهر مقصد، عنوان اقامتگاه، تاریخ ورود و خروج، تعداد نفرات، محدوده قیمت، نوع اقامتگاه، تعداد اتاق، امکانات ویلا و هر آپشن دیگری که مد نظرتان است را انتخاب می کنید. این وب سایت تصاویری از ویلا، موقعیت مکانی روی نقشه، امکانات و ویژگی ها دیگر آن را در اختیار شما قرار می دهد..

بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر تبلیغات آنلاین

آدرس سایت : HOMSA.NET

سایت اتاقک
3

سایت اتاقک

اگر قصد اجاره ویلای جنگلی و غیره را دارید سایت اتاقک می تواند بهترین انتخاب شما باشد. با ثبت نام و ورود به این سایت می توانید شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید. تاریخ رفت و برگشت، تعداد مهمان ها، نوع ویلا را تعیین می کنید و تصاویری از ویلا یا سوئیت، نقشه، امکانات، اطلاعات میزبان، نظرات دیگران را به راحتی رویت می کنید. سپس تاریخ ورود و تعداد نفرات را در بخش پایین و سمت چپ بررسی می کنید و در صورت نیاز آن را تغییر می دهید، سپس اقدام به رزرو می کنید.

آدرس سایت : OTAGHAK.COM

سایت شب
4

سایت شب

شما برای اجاره ویلا یا سوییت وارد سایت شب می شوید و ثبت نام می کنید. اطلاعات درخواستی را وارد می کنید سپس شهر مقصد، تاریخ رفت و برگشت، تعداد نفرات، محدوده قیمت، نوع اقامتگاه و امکانات ویلا را تعیین می کنید. سپس با انتخاب ویلای مورد نظرتان می توانید تصاویر، موقعیت مکانی ویلا، امکانات، قیمت، اطلاعات میزبان و غیره را مشاهده کنید. در صورت نیاز درخواست و اطلاعات خود را ویرایش کنید، سپس درخواستتان را ارسال کرده و ویلای مورد نظرتان را رزرو می کنید. این درخواست به وسیله میزبان مورد بررسی قرار می گیرد.

آدرس سایت : SHAB.IR

سایت دیوار
5

سایت دیوار

برای اجاره روزانه ویلا می توانید وارد سایت دیوار شوید و در بخش دسته بندی املاک بخش اجاره کوتاه مدت را انتخاب کنید و محل ویلا، حداقل و حداکثر میزان اجاره روزانه، متراژ، تعداد اتاق ها و غیره را تعیین کنید. برای اینکه به اطلاعات بیشتری دست یابید می توانید با کلیک بر روی ویلای انتخابی تمامی تصاویر، اطلاعات تماس و شماره میزبان، روز های اقامت، تعداد نفرات و غیره را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر خرید و فروش بیت کوین

آدرس سایت : DIVAR.IR

وب سایت شیپور
6

وب سایت شیپور

برای اجاره روزانه ویلا وارد همه گروه ها شوید و در بخش دسته بندی املاک قسمت اجاره کوتاه مدت ویلا و سوییت را انتخاب کنید. شهر خود را انتخاب کنید و با اعمال فیلتر هایی تعداد نفرات، حداقل و حداکثر میزان اجاره، متراژ و تعداد اتاق ها را مشخص کنید. شما هم چنین می توانید اطلاعاتی از ویلا مانند تصاویر آن، شماره مالک، امکانات آن را مشاهده کنید.

آدرس سایت :SHEYPOOR.COM

سایت جاجیگاه
7

سایت جاجیگاه

در سایت جاجیگاه ثبت نام کنید و نتیجه ها را رویت کنید، هر گونه اطلاعات درخواستی در هنگام ثبت نام را به درستی وارد کنید. سپس بهترین اقامتگاه ها را انتخاب کنید و شهر و تعداد نفرات را تعیین کنید. بر اساس فیلتر ها موقعیت مکانی، قیمت ویلا و امکانات مورد نظرتان را مشخص می کنید. شما می توانید به راحتی تمامی تصاویر ویلای انتخابی، کد ملک و شماره مالک را رویت کنید. تاریخ رفت و برگشت و تعداد نفرات را انتخاب کنید، بعد قیمت برای شما محسبه می شود، بعد از انتخاب صد در صدی خود به بخش مشاهده و ثبت رزرو می روید و درخواست شما توسط میزبان بررسی می شود.

آدرس سایت :   JAJIGA.COM

سایت ایرانگرد
8

سایت ایرانگرد

از سایت های مهم در زمینه اجاره ویلا و یا سوئیت است و برای رزرو می توانید وارد بخش اقامتگاه و ویلا شوید و لیستی از هر اقامتگاه را در شهر هایی مختلف مشاهده کنید. بعد شهر مقصدتان را انتخاب می کنید و تعداد نفرات را مشخص می کنید. این سایت دارای ویژگی هایی هم چون گروه بندی مناسب ویلاها، امکان ارائه مشاوره سفر، داشتن قیمتی منطقی برای اجاره، پشتیبانی عالی، امکان تماس با میزبان، سرعت بالای سایت و فیلتر های مناسب برای انتخاب ویلای موردنظرتان است.

بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر گرافیک و طراحی لوگو

آدرس سایت : IRANGARD.COM

سایت بوکینگ
9

سایت بوکینگ

در سریعترین زمان ممکن می توانید با کمک تیم پشتیبانی حرفه ای این سایت ویلای مورد نظر خود را انتخاب کنید. در صورت لغو ویلا وجه واریز شده به حساب شما در زمان کوتاهی عودت داده می شود. در تمامی شهر های ایران فعالیت می کند و دارای انواع اقامتگاه های جدید و سنتی است. شما هم چنین می توانید نظرات دیگر کاربرانی که از اقامتگاه ها استفاده کرده اند را ببینید و در صورت عدم رضایت کاربران دیگر آن اقامتگاه را از لیست انتخابی خود حذف کنید.

آدرس سایت : BOOKING.IR

سایت جاباما
10

سایت جاباما

سایت جاباما یکی از ده سایت برتر اجاره ویلا و زیر مجموعه سایت علی بابا است و شما می توانید با توجه به میزان بودجه خود  و سبک سفرتان انتخاب کنید که قصد استفاده از چه نوع اقامتگاهی را دارید. از ویژگی های این سایت می توان به تیم پشتیبانی قوی، اقامتگاه های متنوع، رزرو سریع ویلا، رویت نظرات سایر کاربران اشاره کرد.

آدرس سایت :JABAMA.COM

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *