ده سایت برتر دکوراسیون منزل

ده سایت برتر دکوراسیون منزل

یکی از مهم ترین اقداماتی که افراد برای آرامش و جذابیت بیشتر انجام می ‌دهند رسیدگی به دکوراسیون منزل است زیرا همان طور که می دانید مهم ترین و بهترین جایی که افراد می توانند در آن زندگی کنند و استراحت و انواع کارهای مختلف انجام دهند خانه و منزل است به همین خاطر باید محیطی بسیار شیک و زیبا و امن و دلنشین و آرامش بخش باشد

به همین خاطر باید به دنبال لوازم و وسایلی برای دیزاین داخلی منزل بود و این تنها با وجود خرید لوازم مختلفی مثل مبل و فرش و تخت خواب و میز غذاخوری و انواع لوازم مختلف دیگر امکان پذیر خواهد بود بنابراین ما امروز تصمیم گرفتیم تا در این مقاله از سایت کی برتره در رابطه با ۱۰ ساعت برتر دکوراسیون منزل اطلاعات مفیدی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم از این رو پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

سایت houzz
1

سایت دکوراسیون داخلی HOUZZ 

از جمله سایت های معروف و شناخته شده در میان دکوراسیون منزل به شمار می آید. در واقع این سایت در دنیا شناخته شده است زیرا فرصت بسیار خوبی را برای افراد مختلف ایجاد نموده تا طراحی خاص و شیک و زیبایی از منزل خود بسازند.

اگر به این سایت مراجعه کنید متوجه تصاویر و عکس های مختلفی از دکوراسیون داخلی منازل خواهید شد که در واقع از گوشه و کنار جهان برای این سایت فرستاده می شود و پس از گذر از فیلتر ها و خط قرمز های موجود در رابطه با نوع چیدمان و استفاده از وسایل بسیار مناسب در سایت بارگذاری می شود. بنابراین شما از طریق چنین سایتی می توانید تمام پیشنهادات و توصیه های لازم برای طراحی فوق العاده عالی منزل خود را دریابید و به همان صورت عمل کنید.

آدرس سایت :https://www.houzz.com

سایت bright bazaar
2

دکوراسیون منزل BRIGHT BAZAAR

از جمله سایت های معروف و بسیار موفق در زمینه دکوراسیون داخلی می توان این سایت را نام برد که حاصل فکر و خلاقیت طراح داخلی به نام ویلی تیلور می باشد. ویلی تیلور با توجه به سلیقه و استعداد و مهارتی که در طراحی داخلی منازل دارد کمک بسیار بزرگی در این جهت می نماید .

شما می ‌توانید در همین سایت تصاویر مختلفی را از طراحی و دکوراسیون منزل ببینید که در کنار آن خرید انواع لوازم و وسایل دکوراسیون داخلی هم امکان پذیر است بنابراین می توان گفت خرید آنلاین لوازم و دکوراسیون داخلی بسیار جذاب خواهد بود زیرا از این سایت با ایده های قبلی انجام می شود.

بیشتر بخوانید:   ۱۰ سایت برتر دانلود فیلم

آدرس سایت : https://www.brightbazaarblog.com

سایت coco lapine design
3

سایت دکوراسیون منزل COCO LAPINE DESIGN

قطعا تا به حال نام این سایت فوق العاده عالی را شنیده اید و می دانید که طراح این سایت سارا ون است که در زمینه‌ ی پیشنهادات لازم برای طراحی و چیدمان منزل کمک می کند در حقیقت شما می توانید با مراجعه به این سایت منزل کوچک و یا بزرگ خود را به بهترین نحو ممکن دیزاین و طراحی کنید.

توجه داشته باشید که در این سایت اهمیت بیشتری به استفاده از مبلمان و دیوار هایی با نقش و نگار مختلف داده شده است بنابراین اگر شما هم علاقه مند به استفاده از مبلمان و جلب توجه با دیوار های داخلی دارید چنین سایتی قطعاً به شما کمک خواهد نمود.

آدرس سایت : https://cocolapinedesign.com

سایت emily henderson
4

سایت دکوراسیون منزل STYLE BY EMILY HENDERSON

از جمله سایت های بسیار محبوب و فعال در زندگی دکوراسیون منزل به شمار می آید که شما عزیزان با مراجعه به این سایت متوجه می شوید که برای همه قابل دسترس و اجرا می باشد به این صورت که شما با هر بودجه ای و هر متراژ خانه می توانید بهترین پیشنهادات برای دکوراسیون داخلی منزل را انجام دهید.

به این موضوع توجه داشته باشید که این سایت به شمار استفاده از رنگ ها و اکسسوری های مختلف را نیز پیشنهاد می دهد به عنوان مثال پیشنهاد می ‌کند که رنگ پرده های منزل با مبلمان را به رنگ آبی تیفانی انتخاب کنید زیرا آرامش بیشتری دارد و یا از تابلو و قاب عکس های مختلف بر روی یک دیوار استفاده نمایید.

آدرس سایت : https://stylebyemilyhenderson.com

سایت martha stewart
5

سایت دکوراسیون منزل MARTHA STEWART

قطعاً تا به حال نام این سایت را شنیده اید زیرا همه می توانند با هر اکسسوری و لوازم و بودجه‌ ای با مراجعه به این سایت دکوراسیون داخلی و طراحی آن را تعویض کنند چرا که این سایت با قرار دادن تصاویر مختلف و جذاب علاوه بر ترغیب شما برای تغییر دکوراسیون داخلی پیشنهادات بسیار خوبی ارائه می کند.

بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر فروش آجیل و خشکبار

با وجود چنین سایتی شما می توانید تمام تصاویر قبل و بعد از دیزاین و طراحی منزل را ببینید و با الهام از آن ها منزل خود را به بهترین نحو ممکن دیزاین نموده و پس از عکس گرفتن برای این سایت بفرستید امکان قرار دادن عکس منزل شما در این سایت نیز وجود دارد.

آدرس سایت : https://www.marthastewart.com

سایت the east coast desi
6

سایت دکوراسیون منزل THE EAST COAST DESI

اگر شما هم یکی از افرادی هستید که اهمیت بسیار زیادی به طراحی منزل می دهید و از طرفی علاقه مند به استفاده از دیزاین و طراحی هندی می باشید این سایت می تواند برای شما بسیار عالی و مفید باشد به طوری که چنین سایتی با استفاده از دیزاین و طراحی قومی هندی و تلفیق آن با طراحی امروز توانسته چشم افراد بسیار زیادی را خیره کند.

بنابراین پیشنهاد ما این است که نحوه صحیح دیزاین و طراحی داخلی منزل را آن هم به روش هندی از این سایت یاد بگیرید تا آشفتگی در منزل ایجاد نشود و شما نیز به خواسته خود برسید.

آدرس سایت : http://theeastcoastdesi.blogspot.com

سایت noraschneider
7

سایت دکوراسیون منزل NORA SCHNEIDER

از جمله سایت های دکوراسیون داخلی منزل می توان به سایتNORA SCHNEIDER اشاره کرد که جزو سایت های محبوب و بسیار عالی به شمار می‌ آید به طوری که تصاویر مختلفی را جهت راهنمایی و پیشنهاد بهتر برای مخاطبان در سایت قرار داده و توانسته رضایت افراد بسیار زیادی را جلب کنند در این زمینه حتی راهنمایی های لازم در مورد انتخاب اشیا و قرار دادن آنها در مکان درست را ارائه نموده.

بنابراین شما با اندکی تفکر و استفاده از این روش ها میتوانید بهترین دکوراسیون منزل را تدارک ببینید خواهید دید که چقدر محیط برای شما منظم و آرامش بخش خواهد شد پس از مراجعه به این سایت فوق العاده عالی را از دست ندهید.

آدرس سایت : http://www.noraschneider.com

سایت ardesiadesign
8

سایت دکوراسیون منزل ARDESIA DESIGN

اگر شما هم از فضای سرد و بیجان منزل خود خسته شده اید زمان آن فرا رسیده که با مراجعه به این سایت شاهد انجام بهترین دکوراسیون منزل باشید چرا که تمام تلاش این سایت ساختن دکوراسیون منزل با استفاده از نور و رنگ و اشیا و لوازم فوق العاده باکیفیت می باشد.

بیشتر بخوانید:   ۱۰ سایت برتر موزیک

چنین سایتی فضای گرم و صمیمی و آرامش بخش را در محیط خانه فراهم می کند به طوری که هر کس از در وارد می شود چشم هایش به سمت فضا های متفاوت و گرم و آرامبخش خیره خواهد شد. بنابراین اگر قصد تغییر دکوراسیون منزل خود را دارید استفاده از این سایت می تواند بسیار هیجان انگیز و نتیجه بخش باشد.

آدرس سایت : https://www.ardesiadesign.co.uk

سایت home & design
9

سایت دکوراسیون منزل HOME & DESIGN

از جمله سایت های محبوب در میان کاربران می باشد زیرا این سایت نگرشی کاملاً جدید در میان دکوراسیون منزل و استفاده از اشیا و تجهیزات پیش گرفته است.

یکی از مواردی که این سایت بسیار به آن اهمیت می دهد استفاده از طراحی های مختلف برای حیاط و پاسیو و بالکن و تراس می باشد. البته که ایجاد فضای باصفا و دلنشین در چه مکان هایی می تواند بسیار لذت بخش به نظر برسد به همین خاطر شما نیز می توانید لوکیشن های مختلف منزل خود را با استفاده از این سایت به بهترین شیوه ممکن دیزاین و طراحی نمایید.

فراموش نکنید که دسترسی به این سایت بسیار راحت است و پیشنهاداتی که در این سایت می شود کاملاً قابل اجرا خواهد بود.

آدرس سایت : https://www.homeanddesign.com

سایت apartement therapy
10

سایت دکوراسیون منزل APARTMENT THERAPY

چنین سایتی در میان کاربران آمریکایی طرفداران بسیار بیش تری پیدا کرده چرا که پیشنهادات تغییر دکوراسیون در آن بسیار مدرن و جدید تر می باشد بنابراین اگر شما هم می خواهید دیزاین و طراحی منزل خود را به روش مدرن و جدید انجام دهید و فضاهای مختلف را از هم جدا کنید این سایت انتخاب بسیار خوبی می باشد.

چنین سایتی برای هر متراژ منزلی طراحی بسیار جدید و فوق العاده عالی پیشنهاد می دهد که شما با متراژ کم هم غذاهای مختلف و بسیار دلنشینی داشته باشید حتی ممکن است شما بخواهید برای طراحی و دیزاین محل کار خود نیز از این سایت استفاده کنید. هر چند که تصاویر مختلف در این سایت گویای اصولی بودن و استفاده درست از اشیا و اکسسوری های لازم می باشد .

آدرس سایت : https://www.apartmenttherapy.com

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *