ده سایت برتر عکاسی

ما در این مقاله از کی برتره  ده سایت برتر عکاسی را معرفی می کنیم تا شما بتوانید با آن ها نیز آشنا شوید امروزه عکاسی به یکی از سرگرمی های افراد تبدیل شده است همچنین می توان گفت که در حال حاضر افراد زیادی نیز وجود دارند که در این هنر بسیار خوب فعالیتی مفید دارند و از آن نیز درآمد هم کسب می کنند. عکاسی دارای انواع گوناگونی است که هر کدام از آن ها نیز دارای طرفداران زیادی می باشد.امروزه افراد به روش های مختلفی هنر عکاسی را یاد می گیرند و از آن نیز استفاده می کنند می توان‌ گفت که افراد از هنر عکاسی می توانند در زمینه های گوناگونی استفاده کنند و از آن نیز لذت ببرند. یکی از روش های یادگیری عکاسی تحصیل در دانشگاه هایی است که این هنر را آموزش می دهند و همچنین افراد می توانند از دیگر روش ها نیز برای یادگیری عکاسی استفاده کنند.استفاده از سایت های برتر عکاسی از روش های بسیار خوب و کارآمد است‌ که‌ افراد می توانند برای آموزش عکاسی و یا بهتر کردن هنر عکاسی خود از آن استفاده کنند.

سایت Digital Camera World
1

سایت Digital Camera World

می توان گفت که این سایت عکاسی بسیار مفید و کارآمد است این سایت در واقع یک وب‌سایت آموزش عکاسی است که تاکنون پیشرفت بسیار زیادی داشته است . این وب‌سایت کلیه جنبه‌های تصویربرداری، از DSLRها گرفته تا ویرایش عکس و عکاسی با موبایل را پوشش می‌دهد و می تواند آن ها را به خوبی به افراد علاقمند آموزش دهد.

آموزش‌های  بسیار مفید این سایت سبب شده است تا افراد زیادی بتوانند به واسطه این سایت عکاسی را به بهترین شکل یاد بگیرند و از آن نیز استفاده کنند.پس می توان گفت که این سایت می تواند یکی انتخاب بسیار خوب برای یادگیری فرایند عکاسی نیز باشد.

بیشتر بخوانید:   ۱۰ سایت برتر موزیک

آدرس سایت : www.digitalcameraworld.com

سایت Cambridge in Colour
2

سایت Cambridge in Colour

می توان گفت این سایت یکی از بهترین سایت ها در زمینه عکاسی است. همچنین می توان گفت که این سایت می توانند به افراد کمک‌ کند تا بتوانند هنر عکاسی خود را بهبود ببخشند و یا عکاسی را یاد بگیرند و از آن نیز استفاده کنند.از دیگر مطالب بسیار خوب این سایت می توان گفت که  این سایت یک انجمن بسیار فعال دارد که این توانایی را نیز برای شما ایجاد کرده است که شما  بتواند پاسخ‌ سوالات گوناگون خود را  درباره  عکاسی را از آن پیدا کنید انجمن این سایت حدود ۲۰۰۰۰ کاربر فعال روزانه دارد و همیشه کسی پیدا می‌شود که کمکتان کند.پس می توان گفت که افرادی که به یادگیری عکاسی علاقمند هستند می توانند از این سایت نیز استفاده کنند و از آن نیز لذت ببرند و آموزش های جدیدی را نیز بیاموزند.

آدرس سایت : www.cambridgeincolour.com

سایت Fstoppers
3

سایت Fstoppers

از دیگر سایت های محبوب و دارای طرفدار در زمینه عکاسی سایت Fstoppers  است این سایت می تواند به افرادی که به هنر عکاسی علاقمند هستند کمک کند تا بتوانند این هنر زیبا را به خوبی انجام دهند و در ان نیز پیشرفت کنند.همچنین درباره این سایت بسیار خوب می توان گفت که گالری تصاویر این سایت این امکان را دارد که برای شما آموزنده باشد. همچنین می توان گفت که این سایت بسیار خوب در میان کاربران خود مسابقات عکاسی گوناگون  برگزار می‌کند و مکان  خوبی برای گفتگو و درباره  عکاسی و بازخورد گرفتن برای کارهایتان است.پس می توان گفت که این سایت می تواند یک انتخاب خود برای عکاسی باشد و افراد می توانند از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر معماری

آدرس سایت : fstoppers.com

سایت 500px
4

سایت 500px

سایت 500px از سایت های بسیار خوب و ده سایت برتر عکاسی است که می تواند به افرادی که به عکاسی علاقمند هستند کمک کند تا بتوانند این هنر زیبا را به بهترین شکل انجام دهند و از آن نیز لذت ببرند.همچنین می توان گفت که این سایت عکاسی دارای طرفداران زیادی است و افرادی که در زمینه های گوناگون عکاسی می کنند تمایل دارند تا از این سایت استفاده کنند و در زمینه عکاسی آموزش های تازه ای را فرا بگیرند.می توان گفت که یکی از بهترین روش های  الگو گرفتن در عکاسی تماشای عکس است، هرچقدر هم بیشتر عکس ببینید بهتر است. برای این‌ کار 500px یکی از بهترین وب‌سایت‌ها است زیرا این سایت دارای عکس های بسیار زیبا است که می تواند ایده های بسیار جالبی به افراد در جهت عکاسی بدهد و سبب شوند تا افراد بتوانند عکس های بسیار زیبایی را پدید آورند و از آن ها نیز لذت ببرند.

آدرس سایت : web.500px.com

سایت Flickr
5

سایت Flickr

از دیگر سایت های بسيار خوب در زمینه عکاسی سایت  Flickr است که می تواند به افراد کمک کند تا بتوانند به بهترین شکل در زمینه عکاسی پیشرفت کنند و آموزش های جدیدی نیز فرا بگیرند.می توان  گفت که فلیکر یکی از بزرگ‌ترین و بهترین سایت‌های به اشتراک‌گذاری عکس است  همچنین این سایت مطالب جالبی درباره عکاسی به اشتراک می گذارد همچنین می توان گفت که این سایت با گذر زمان  به یکی از بزرگ‌ترین انجمن‌های آنلاین عکاسی نیز تبدیل‌ شده است و طرفداران زیادی پیدا کرده است.پس می توان گفت که یکی از انتخاب های بسیار خوب برای آموزش و پیشرفت در عکاسی این سایت است و افراد نیز می توانند از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:   10 سایت برتر حسابداری

آدرس سایت : flickr.com

سایت DIY Photography
6

سایت DIY Photography

می توان گفت که این سایت یکی دیگر از سایت های بسیار خوب و مفید در زمینه عکاسی است همچنین می توان گفت که این سایت می تواند به افرادی که تمایل به یادگیری عکاسی دارند کمک‌ کنند  تا بتوانند به بهترین شکل عکاسی را نیز یاد بگیرند و از ان در زمینه های گوناگون استفاده کنند این وب‌ سایت توسط عکاسان برای عکاسان تهیه شده و بیشتر بر روی مقالات آموزشی و دستورالعمل‌های عکاسی متمرکز است. علاوه بر آن خواندن این وب‌سایت می‌تواند به گسترش تجهیزات عکاسی شما کمک کند.پس می توان گفت که این سایت می تواند یک منبع خوب آموزشی برای عکاسی باشد و افراد نیز از ان بهترین استفاده را کنند.

آدرس سایت : www.diyphotography.net

سایت iPhone Photography School
7

سایت iPhone Photography School

می توان گفت که این سایت یکی از بهترین سایت ها در زمینه عکاسی است که علاوه بر آموزش مطالب بسیار مفیدی را نیز به کاربران ارائه می دهد.این سایت این توانایی را برای افراد ایجاد می کنند تا افراد بتوانند با کم ترین امکانات عکاسی را به بهترین شکل یاد بگیرند و از آن نیز استفاده کنند.این سایت به افراد علاقمند آموزش های گوناگونی می دهد تا افراد با به کارگیری این شیوه ها بتوانند بهترین عکس ها را بگیرند.‌بنابراین می توان گفت که این سایت می تواند یک انتخاب بسیار خوب برای افرادی باشد که تمایل به یادگیری عکاسی دارند.

آدرس سایت : iphonephotographyschool.com

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *