ده سایت برتر فروش آجیل و خشکبار

اگر شما هم به فکر سلامت خود و تفریح در سطح خود هستید می دانید که باید مصرف آجیل و خشکبار را در صدر جدول قرار دهید زیرا استفاده از خشکبار و آجیل می تواند در سلامت شما تاثیر بسیار زیادی را بگذارد زیرا ویتامین ها و مواد مغذی بسیار زیادی در آجیل ها و خشکبار ها وجود دارد که استفاده کردن از آنها می تواند برای بدن بسیار مفید و مغذی باشد. گستردگی کسب و کارها در دنیای بزرگ مجازی و دیجیتالی در این حوزه ورود پیدا کرده است برخی افراد خرید آجیل و خشکبار را به صورت حضوری ترجیح می دهند و این مواد را به صورت حضوری خریداری می‌کنند و برخی دیگر هم که خرید مجازی و غیر حضوری علاقه مند هستند و این مواد خوراکی را به صورت مجازی خریداری می‌کنند نیاز است تا برخی از ده سایت برتر فروش آجیل و خشکبار را بشناسند تا بتوانند از بهترین سایت ها بهترین و مرغوب ترین آجیل و خشکبار را سفارش دهند. با ما در این مقاله از کی برتره همراه باشید.

خشکبار کاشانی
1

خشکبار کاشانی

فروشگاه خشکبار کاشانی با تجربه های بیشتر از بیست سال در زمینه فروش آجیل و خشکبار و محصولات مشابه آن با هدف تولید محصولات با کیفیت ایرانی به منظور جلب رضایت بیشتر مشتریان فعالیت می کند تنوع محصولاتی در این فروشگاه بسیار بالا می باشد و شما می توانید انواع محصولات مانند تخمه و انواع خشکبار و مغزها و انواع ادویه ها و بسیاری از موارد دیگر را خریداری کنید و از کیفیت آن نیز اطمینان خاطر داشته باشید ۳ روز ضمانت بازگشت کالا و امکان پرداخت در محل از دیگر ویژگی ها و مزیت های این فروشگاه به حساب می آید.

 

آدرس: تهران اتوبان آزادگان خروجی رجایی جنوب و دست بیمارستان هفتم تیر کوچه علی محمدیان

بیشتر بخوانید:   10 سایت برتر فروش فرش

آدرس سایت : kashaninuts.com

گلشید ( ناب ناتس )
2

گلشید ( ناب ناتس )

ناب ناتس یکی از بزرگترین سامانه های فروش آنلاین آجیل و خشکبار می باشد که با ارائه خدمات بسیار ویژه به صورت آنلاین توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان خود را جذب کند این فروشگاه اینترنتی علاوه بر فروش آنلاین آجیل و خشکبار در زمینه سفارش آنلاین شکلات و شیرینی و تنقلات نیز فعالیت می‌کند و خدمات خود را به صورت ثبت سفارش با پروسه بسیار آسان و تحلیل در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل ارائه می کند.

آدرس سایت : golshid.net

حاجی بادومی
3

حاجی بادومی

یکی دیگر از ده سایت برتر فروش آجیل و خشکبار و ادویه ها و شکلات و شیرینی و مواردی از این قبیل فروشگاه حاجی بادومی می باشد که برای کاهش صرف هزینه های اضافی و سختی های خرید حضوری به صورت آنلاین خدمات خود را ارائه می‌کند یکی از ویژگی‌های خوب این فروشگاه امکان سفارش و تهیه بسته های کادویی مناسبتی برای اشخاص و شرکت های مختلف می باشد. حاجی بادومی یکی از بهترین و به قیمت ترین فروشگاه های خرید انواع خشکبار و مغزها و آجیل می باشد.

آدرس سایت : hajibadoomi.com

سیمیشکا
4

 سیمیشکا

نام این فروشگاه به معنای تخمه آفتابگردان میباشد این فروشگاه با سابقه چندین ساله در زمینه تولید و توزیع انواع آجیل و تنقلات و خشکبار و میوه خشک و گیاهان دارویی و عسل و خرما و زعفران و انواع شکلات و نبات و چای و برنج و حبوبات و بسیاری از موارد دیگر سعی در ارتقا یافتن کیفیت محصولات و رضایت مشتریان خود داشته است و سال ۹۷ به صورت آنلاین فعالیت مجازی خود را آغاز کرده است این سایت یکی از بهترین سایت های خرید خشکبار و آجیل و مغزها می باشد که بسیار مرغوب و به صرفه است.

بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر مقالات علمی

آدرس سایت : simishka.com

مزبار
5

مزبار

این فروشگاه یکی از فروشگاه های برتر فروش آجیل و خشکبار میباشد که به صورت تحویل فوری چهار ساعته محصولات را به دست مشتریان میرساند ویژگی های برتر و بسیار عالی این فروش و فروش سینی های گوناگون و تزئین شده با فینگرفود و آجیل و تنقلات گوناگون طبق سلیقه مشتریان می باشد به همین طور امکان گرفتن مشاوره تلفنی برای انتخاب بهتر یکی دیگر از خدماتی است که این فروشگاه برای مشتریان خود انجام میدهد.

آدرس سایت : mazbar.com

زربار
6

زربار

فروشگاه اینترنتی زربار در زمینه تولید و فروش آجیل و خشکبار زیر نظر شرکت آنی تک که به عنوان اولین و بزرگترین خطای تولید آجیل و خشکبار در اصفهان است فعالیت می کند تنوع محصولات این فروش و بسیار بالا می باشد و با بیش از ۱۰۰۰ قلم کالای متنوع با کیفیت بالا تا به امروز توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کند و جزء بهترین ها در این زمینه باشد. این فروشگاه یکی از بهترین و عالی ترین فروشگاه های خرید و فروش و خشکبار می باشد.

آدرس سایت : zarbarnuts.com

مای آجیل
7

مای آجیل

فروشگاه اینترنتی مای آجیل علاوه بر عرضه آجیل و خشکبار و میوه خشک با قیمت مناسب سعی میکند رژیم غذایی جامعه را بهبود بخشد و در تلاش است تا انواع آجیل را با کیفیت بالا به مشتریان خود ارائه کند از خدمات بسیار ویژه و خوب به این فروشگاه ارسال رایگان و ضمانت ۷ روزه بازگشت کالا و تضمین کیفیت انواع کالاها می باشد همچنین از نظر قیمت گذاری یکی از فروشگاه های مقرون به صرفه می باشد .

بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر دکوراسیون منزل

آدرس سایت : myajil.com

هفت مغز
8

هفت مغز

هفت مغز به عنوان اولین فروشگاهی که کاملا خدمات خود را به صورت فروش اینترنتی ارائه می کند با ۵ سال سابقه درخشان در حوزه فروش آجیل و خشکبار کالاهای خود را عرضه میکند فروشگاه هفت مغز علاوه بر آجیل و خشکبار زعفران و برنج را با بالاترین کیفیت به سراسر کشور عرضه می کند این فروشگاه یکی از بهترین و عالی ترین فروشگاههای موجود در کشور می باشد که فعالیت خود را به صورت مجازی و آنلاین انجام میدهد و توانسته است توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب کند.

آدرس سایت : 7maghz.com

فروشگاه برادران حسینی
9

فروشگاه برادران حسینی

فروشگاه برادران حسینی با سابقه چندین ساله در حوزه خشکبار و آجیل یکی از معتبرترین و بهترین فروشگاه ها در بین مشتریان می باشد که توانسته است با کیفیت کالای بسیار عالی و قیمت بسیار خوب توجه بسیاری از مشتریان را جلب کند و افراد زیادی را به سمت خود جذب کند از ویژگی های این فروشگاه ارسال رایگان به سراسر کشور می باشد برای مناسبت های مختلف پک های ویژه عرضه می کند که دیگر نیازی به خرید آجیل جداگانه و خشکبار نمیباشد.

آدرس سایت : hosseinibrothers.ir

بارجیل
10

 بارجیل

این فروشگاه یکی دیگر از بهترین فروشگاه های خرید انواع آجیل و خشکبار در سراسر کشور می باشد که خدمات بسیار عالی را به مشتریان ارائه می کند که برخی از این خدمات عبارتند از ارسال رایگان به سراسر کشور و پشتیبانی کامل برای خرید و ارائه بیش از ۶۰۰ محصول برای تمامی سلیقه ها و تازه بودن تمامی محصولات و بسته بندی با روش های جدید.

آدرس سایت : www.barjil.com

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *