ده سایت برتر فریلنسری

امروزه افراد بسیاری هستند که از طریق مشاغل فریلنسری به فعالیت و کسب درآمد می‌پردازند. تجربه نشان می‌دهد که فعالیت در این مشاغل می‌تواند بسیار پول‌ساز و درآمدزا باشد. به نحوی که هر روز افراد بیشتری به این دست کارها علاقه نشان می‌دهند. شما هم می‌توانید از طریق سایت‌های برتر فریلنسری از استعدادهای خود برای کسب درآمد استفاده نمایید. اما نکته مهم اینجاست که برای این کار باید سایت‌های معتبر فریلنسری را بشناسید، در این مقاله به معرفی ده سایت برتر فریلنسری خواهیم پرداخت. اگر شما هم به دنبال یافتن یک شغل فریلنسری هستید، با ما در کی برتره همراه باشید و این مقاله را دنبال کنید.

سایت پونیشا (Ponisha)
1

سایت پونیشا (Ponisha)

پونیشا یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین سایت‌های معتبر فریلنسری است که فریلنسرهای کاربلد حتما نام آن را شنیده اند. با استفاده از این وبسایت می‌توانید به راحتی پروژه‌های متناسب با توانایی‌های خود را یافته و از طریق انجام آن‌ها به سادگی کسب درآمد نمایید. فرقی نمی‌کند در کار تولید محتوا تبحر داشته باشید یا ترجمه و یا طراحی گرافیک. پونیشا به شما این امکان را می‌دهد که در کمترین زمان ممکن با کارفرما ارتباط برقرار نمایید. به علاوه اگر برای پیشبرد فعالیت‌های خود به فریلنسرهای توانمند نیاز دارید، می‌توانید جزئیات پروژه را در سایت پونیشا قرار دهید و از افراد مختلف بخواهید در ازای پول به شما کمک نمایند.

آدرس سایت : ponisha.ir

سایت انجام می_دم (Anjammidam)
2

سایت انجام می_دم (Anjammidam)

سایت انجام می‌دم یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فریلنسری ایرانی است که به شما کمک می‌کند در زمینه‌های مورد نظر خود از جمله تایپ، ترجمه، طراحی و… پروژه‌های مناسب را یافته و از طریق انجام آن‌ها کسب درآمد کنید. یکی از تفاوت‌های عمده انجام می‌دم با سایت‌های دیگر این است که در اینجا پس از انجام هر پروژه حدود بیست درصد از مبلغ دریافتی شما به صورت کمیسیون کسر می‌شود. البته لازم به ذکر است که اگر در تحویل پروژه سریع عمل کنید، از درصد کمیسیون کم خواهد شد. پس فرصت را از دست ندهید!

بیشتر بخوانید:   10 سایت برتر فروش فرش

آدرس سایت : www.anjammidam.com

سایت کارلنسر (Karlancer)
3

سایت کارلنسر (Karlancer)

اگر به دنبال یک سایت بسیار مناسب و عالی در زمینه کارهای فریلنسری هستید، باید بگویم که کارلنسر یکی از بهترین آن‌هاست. در اینجا کارفرمایان می‌توانند بدون پرداخت پول، پروژه‌های خود را عرضه نمایند و از فریلنسرهای کاربلد در زمینه انجام آن‌ها کمک بگیرند. همین امر سبب شده است که تنوع و تعداد پروژه‌های ثبت شده در این سایت بسیار بالا باشد.

به علاوه در کارلنسر افراد بر اساس توانایی‌ها و سوابق خود رتبه بتدی می‌شوند و به همین ترتیب می‌توانید به رقابت با دیگر فریلنسرها بپردازید. کارفرما نیز با توجه به امتیاز هر فرد در خصوص ارائه پروژه به او تصمیم‌گیری خواهد نمود.

آدرس سایت : www.karlancer.com

سایت پارس فریلنسر
4

سایت پارس فریلنسر

پارس فریلنسر نیز یکی دیگر از سایت‌های بسیار خوب و کارآمد در زمینه فعالیت‌های فریلنسری است که افراد بسیاری از آن استفاده کرده و با کمک آن پروژه‌های مختلفشان را به انجام می‌رسانند. همچنین اگر در زمینه‌های مختلفی چون طراحی، گویندگی، ترجمه، تولید محتوا و… توانمند هستید، می‌توانید به راحتی و از طریق ثبت نام در این سایت شانس خود را برای بر عهده گرفتن پروژه‌های متعدد و جالب امتحان نمایید. کسب درآمد از طریق پارس فریلنسر بسیار آسان است. پس فرصت را از دست ندهید. امروزه افراد بسیاری در این وبسایت خوب و کارآمد عضویت دارند و با کمک آن به کسب دآمد می‌پردازند.

آدرس سایت : parsfl.ir

سایت پارسکدرز (Parscoders)
5

سایت پارسکدرز (Parscoders)

در میان سایت‌های فریلنسری پارسکدرز یکی از بهترین‌هاست که در عین حال قدمت زیادی هم دارد و همین امر سبب شده است تا ارائه خدمات به مشتریان بسیار باتجربه و کاربلد باشد. فریلنسرهایی که در این وبسایت به فعالیت می‌پردازند، به خوبی می‌دانند که کسب درآمد از طریق پارسکدرز بسیار ساده است. کافی در زمینه‌های مختلف از استعداد و توانایی کافی برخوردار باشید و بتوانید مهارت‌های خود را به بهترین نحو عرضه نمایید. امروزه کارفرمایان بسیاری هستند که پروژه‌های خود را در این سایت ارائه می‌دهند. شما هم می‌توانید از طریق پارسکدرز و با کمک مهارت‌های متعدد خود به کسب درآمد بپردازید.

بیشتر بخوانید:   ۱۰ سایت برتر فروش لپ تاپ

آدرس سایت : parscoders.com

سایت تایپیران (Typeiran)
6

سایت تایپیران (Typeiran)

تایپیران نیز یکی از آن وبسایت‌هایی است که اگر در زمینه کارهای فریلنسری فعالیت داشته باشید، حتما نام آن را خواهید شنید. تخصص اصلی این وبسایت به روی پروژه‌های تایپ است. اما پروژه‌های مرتبط با آن را نیز پوشش می‌دهد. برای فعالیت‌هایی چون تایپ صوتی، رسم نمودار، صفحه‌آرایی و… نیز می‌توانید به تایپیران مراجعه نمایید. در این وبسایت همه چیز با بهترین قیمت و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد گرفت. اگر در کار خود به اندازه کافی مهارت داشته باشید، می‌توانید از این طریق به خوبی کسب درآمد نمایید. پس فرصت را غنیمت شمارید و به وبسایت معتبر تایپیران سری بزنید!

آدرس سایت : typeiran.com

سایت پاکت
7

سایت پاکت

پاکت نیز یکی از پلتفرم‌های بسیار مناسب برای کارهای فریلنسری است. شعار این وبسایت این است: «با پاکت همه افراد کار دارند.» اگر شما هم در جستجوی یک شغل فریلنسری هستید، بهتر است به پاکت سری بزنید و با نوشتن استعدادها و توانایی‌های خود، مهارت‌های شغلی‌تان را به کارفرمایان عرضه نمایید. در مقابل کارفرما نیز فرصت‌های شغلی را به شما معرفی می‌کند و شما می‌توانید پیشنهاد خود را بر روی هر فرصت کاری ثبت نمایید. پاکت یکی از کارآمدترین و بهترین وبسایت‌های کاریابی به خصوص برای مشاغل فریلنسری محسوب می‌گردد. به همین خاطر است که این روزها طرفداران بسیار زیادی نیز دارد.

آدرس سایت : pakket.ir

سان تایپ
8

سان تایپ

اگر به دنبال سایتی هستید که از طریق آن طیف وسیعی از خدمات فریلنسری را انجام داده و یا دریافت نمایید، بهتر است به سان تایپ سری بزنید. در این وبسایت بسیاری عالی می‌توانید استعدادهای مختلف خود در زمینه ترجمه، تایپ، نوشتن مقاله و پایان نامه و… را به ابزاری برای کسب درآمد بدل سازید و در کمترین زمان ممکن پروژه‌های متعدد متناسب با توانایی‌های خود را بیابید. به علاوه اگر به دنبال وبسایتی هستید که از طریق آن از خدمات متعدد فریلنسری بهره ببرید، بدون شک سان تایپ یکی از بهترین و کاربردی‌ترین گزینه‌ها خواهد بود. پس درنگ نکنید و حتما از خدمات سان تایپ بهره ببرید.

بیشتر بخوانید:   10 سایت برتر حسابداری

آدرس سایت : suntype.ir

سایت دو ایت (DoIt)
9

سایت دو ایت (Do It)

در میان سایت‌های خوب و کاربردی فریلنسری باید نام دو ایت را هم بیاوریم چراکه یکی از بهترین نمونه‌ها و ده سایت برتر فریلنسری است. دو ایت هم برای پیدا کردن شغل تازه به شما کمک می‌کند و هم یک ابزار بسیار کارآمد و مناسب برای برقراری ارتباط میان کارفرما و فریلنسر است. ثبت نام در این سایت بسیار آسان است. همچنین می‌توانید به سادگی پروژه‌های مطابق با مهارت خود را یافته و درخواست خود را در خصوص آن‌ها ثبت نمایید. به علاوه اگر به دنبال یافتن نیروی کار مناسب و یا شغل ایده آل خود هستید نیز می‌توانید به سایت دو ایت سری بزنید. مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد!

آدرس سایت : doit.exrepss

سایت کاریتو
10

سایت کاریتو

کاریتو نیز یکی از سایت‌های خوب و مناسب برای یافتن پروژه‌های فریلنسری است. امروزه تعداد بسیار زیادی از فریلنسرها در این سایت مشغول به فعالیت بوده و پروژه‌های مختلف را به اتمام می‌رسانند. همچنین تعداد زیاد از کارفرمایان نیز با کمک این سایت خوب و کاربردی با نیروی کار مورد نظر خود ارتباط برقرار می‌کنند. فرقی نمی‌کند در چه زمینه‌ای مهارت و تخصص داشته باشید. کاریتو به شما کمک می‌کند تا از این طریق به درآمد برسید و با انجام پروژه‌های دلخواه خود مبالغ زیادی را به دست آورید. اگر شما هم دوست دارید به حوزه کارهای فریلنسری وارد شوید، کاریتو یک پیشنهاد بسیار عالی و مناسب برای آغاز کار است.

آدرس سایت : karito.ir

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *