ده سایت برتر هوش مصنوعی

دنیای امروز دنیای هوش مصنوعی است. پس اگر شما هم به این حوزه علاقه داشته باشید باید حتما از ابزارهای جدید هوش مصنوعی استفاده کنید. این روزها بسیاری از این قابلیت‌ها به صورت آنلاین در اختیار شما قرار گرفته اند و می‌توانید با مراجعه به وبسایت‌های مختلف به آن‌ها دسترسی داشته باشید. اما این وبسایت‌ها کدام اند؟ در این مقاله از کی برتره قصد داریم شما را با ده سایت برتر هوش مصنوعی آشنا کنیم. این ابزارها روزانه توسط میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند و آن‌ها را در خصوص حل مسائل و مشکلات مختلف خود یاری می‌دهند.

ChatGPT
1

ChatGPT

حتما شما هم این روزها نام ChatGPT را شنیده اید. در واقع ChatGPT یک ربات است که می‌توانید از طریق آن سوالات مختلف خود را پرسیده و سپس در کمترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت کنید. این ابزار قابلیت‌های متعددی دارد و از یک دیتابیس بسیار غنی و کارآمد برخوردار می‌باشد. امروزه این وبسایت توجه بسیاری از کاربران و پژوهشگران را به خود جلب کرده است و به همین خاطر است که محبوبیت آن روز به روز در حال افزایش است. برخی از صاحب نظران بر این باورند که ChatGPT در آینده جای گوگل را نیز خواهد گرفت. بهتر است شما هم به این سایت جذاب سری بزنید و سوالات خود را از آن بپرسید.

آدرس سایت : openai.com/blog/chatgpt

Copy.ai
2

Copy.ai

Copy.ai نیز یکی دیگر از سایت‌های جذابی است که دستاوردهای هوش مصنوعی را در زمینه تولید محتوا در اختیار شما قرار می‌دهد. با کمک این سایت می‌توانید محتواهای خاص و جذاب تولید کنید بدون اینکه کپی و بی‌کیفیت به نظر برسند. کافی است موضوع مورد نظر خود را مشخص کرده و کلمات کلیدی آن را نیز تعیین نمایید. سپس این وبسایت یک محتوای مناسب به شما تحویل خواهد داد. استفاده از وبسایت فوق برای پنج روز اول رایگان است. اما برای اینکه بتوانید باز هم از قابلیت‌های آن استفاده کنید، باید پول بپردازید. این وبسایت به شما کمک می‌کند تا محتواهای خوب و مناسب برای وبلاگ و یا سایت خود تولید نمایید.

بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر تکنولوژی

آدرس سایت : www.Copy.ai

You.com
3

You.com

You.com عملکردی شبیه موتورهای جستجو دارد و چیزی مانند گوگل است. با این تفاوت که نتایج آن نه بر اساس اصول رتبه بندی و سئو سایت بلکه بر اساس علاقه‌مندی‌های کاربر طبقه بندی می‌شوند. چیزی شبیه قسمت اکسپلور اینستاگرام که محتواهای مطابق میل و سلیقه شما را به نمایش در می‌آورد. به همین خاطر امروزه بسیاری از کاربران از این ابزار جالب و کاربردی استفاده می‌کنند. در اینجا هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تا به نحوی سریع‌تر و آسان‌تر به محتواهای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. بهتر است شما هم از این موتور جستجوی جذاب استفاده نمایید و با قابلیت‌های آن بیشتر آشنا شوید.

آدرس سایت : you.com

Rytr
4

Rytr

Rytr نیز یکی دیگر از ابزارهایی است که می‌تواند در زمینه تولید محتوا به شما کمک کند. در اینجا نیز می‌توانید محتواهای یونیک و جذاب تولید کنید و آن را در صفحات مجازی یا وبلاگ خود به اشتراک بگذارید. اینطور که به نظر می‌رسد این وبسایت می‌تواند به بسیاری از افراد کمک کند تا به نحوی سریع‌تر و با صرف کم‌ترین زمان مطالب مناسب و جذاب بنوبسند و از آن برای افزایش بازدید وبلاگ و یا سایت خود استفاده کنند. البته لازم به ذکر است که محتواهای این وبسایت بسیار ابتدایی هستند و به ویراستاری نیاز دارند.

آدرس سایت : rytr.me

Midjourney
5

Midjourney

اگر در کار طراحی گرافیک هستید، می‌توانید با استفاده از وبسایت Midjourny بهترین و جذاب‌ترین تصاویر را طراحی و منتشر نمایید. این وبسایت به شما کمک می‌کند تا با وارد کردن متون و المان‌هایی که مد نظر دارید، فایل‌های گرافیکی تحویل بگیرید.  عملکرد این وبسایت بسیار غافلگیر کننده و حرفه‌ای است. به نحوی که اگر یک بار از آن استفاده نمایید به تأثیر آن در کیفیت و جذابیت کارهایتان پی خواهید برد. همچنین کمک گرفتن از قابلیت‌های آن بسیار آسان است. امروزه تعداد زیادی از کاربران در سراسر دنیا از این وبسایت استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر فروش گوشی های آیفون

آدرس سایت : midjourney.com

Designify
6

Designify

اگر در زمینه گرافیک فعالیت می‌کنید و به دنبال یک سایت خوب و عالی برای ویرایش و طراحی تصاویر هستید، بهتر است به سایت Designify سری بزنید و با امکانات متعدد آن آشنا شوید. در این وبسایت می‌توانید تصاویر از پیش طراحی شده را بارگذاری کرده و به ویرایش و ادیت آن‌ها بپردازید. به علاوه با کمک ابزارهای مختلف این وبسایت، طراحی تصاویر نیز برایتان راحت‌تر خواهد بود. پس حتما از این وبسایت جذاب و کاربردی استفاده کنید تا در زمان و انرژی شما صرفه جویی گردد. Designify یکی از بهترین وبسایت‌های طراحی گرافیک است که با کمک هوش مصنوعی فعالیت می‌کند.

آدرس سایت : www.designify.com

Runway
7

Runway

سایت Runway یک ابزار بسیار کاربردی و جذاب برای افرادی است که در زمینه تدوین، ویرایش و ساخت ویدئو فعالیت می‌کنند. این وبسایت عالی و جذابیت دارای بهترین و مناسب‌ترین امکانت در زمینه ادیت انواع فایل‌های ویدئویی است و به همین خاطر است که می‌توانید در کار خود روی آن حساب کنید. ساخت ویدئوهای مناسب با ویژگی‌های مختلف نیز از دیگر قابلیت‌های Runway است. به کمک Runway می‌توانید ویدئوهای مورد نظر خود را در کمترین زمان و به ساده‌ترین شکل ممکن انجام دهید. پس فرصت را از دست ندهید و به ویژگی‌های جالب این وبسایت نگاهی بیندازید.

آدرس سایت : runwayml.com

Canva
8

Canva

حالا که در خصوص انواع نرم افزارها و سایت‌های مهم طراحی گرافیک صحبت می‌کنیم، جا دارد تا وبسایت کاربردی Canva را نیز معرفی نماییم. به کمک این وبسایت می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین فایل‌های گرافیکی را دریافت نمایید. در این زمینه میتوانید از قابلیت‌های مختلف Canva بهره ببرید و با کمک کتابخانه کامل و غنی این وبسایت کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام بدهید. استفاده از این وبسایت عالی رایگان است اما برای کمک گرفتن از برخی قابلیت‌های پیشرفته آن باید اشتراک پولی Canva را تهیه نمایید. این وبسایت طرفداران بسیاری دارد و کاربران نیز از امکانات آن بسیار راضی هستند.

بیشتر بخوانید:   10 سایت برتر زیبایی+بهترین سایت های سالن زیبایی

آدرس سایت : www.canva.com

Jasper Al
9

Jasper Al

از آنجایی که این روزها کاربران بسیاری از هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می‌کنند، بهتر است شما هم با وبسایت عالی و جذاب Jasper Al آشنایی داشته باشید. این وبسایت به شما کمک می‌کند که با تعیین موضوع و کلمات کلیدی مورد نظر خود یک محتوای خوب و مناسب برای وبسایت‌های مختلف خود تهیه نمایید. امروزه بسیاری از کپی رایترها و تولیدکنندگان محتوا با استفاده از Jasper Al کار خود را به بهترین نحو انجام می‌دهند. امروزه این وبسایت در میان بسیاری از رقبا جایگاه ویژه‌ای دارد و جزء 10 سایت برتر هوش مصنوعی به حساب می‌آید. پس فرصت را از دست ندهید و شما هم Jasper Al را امتحان کنید.

آدرس سایت : www.jaspercity.com

Huemint
10

Huemint

اگر در زمینه طراحی گرافیک فعال هستید و به دنبال وبسایتی می‌گردید که در خصوص انتخاب رنگ و تولید آن به شما کمک کند، می‌توانید از Huemint استفاده نمایید. این وبسایت در کمترین زمان ممکن رنگ‌های مناسب برای طرح شما را ارائه داده و به شما کمک می‌کند تا بهترین و زیباترین تصاویر را تولید نمایید. به همین خاطر است که برخی از افراد از معجزه هوش مصنوعی در زمینه طراحی گرافیک صحبت می‌کنند. بهتر است شما هم به Huemint سری بزنید و قابلیت‎های جذاب آن را در این زمینه بیازمایید.

آدرس سایت : huemint.com

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *