ده سایت برتر گرافیک و طراحی لوگو

اگر شما هم یک طراح گرافی هستید و یا در حال آموزش این حرفه کاربردی و جذاب می‌باشید، حتما به وبسایت‌هایی نیاز دارید که از فایل‌های آن‌ها در فرایند کار خود استفاده نمایید. این وبسایت‌ها به شما کمک می‌کنند تا کار طراحی را با کیفیت بسیار بالاتر به انجام برسانید و بهترین و زیباترین طرح‌ها را تحویل بدهید. در واقع این روزها طراحی گرافیک و طراحی لوگو بدون استفاده از این وبسایت‌ها شدنی نیست. پس بسیار مهم است که با آن‌ها به خوبی آشنایی داشته باشید. در این مقاله ده سایت برتر گرافیک و طراحی لوگو را به شما معرفی خواهیم کرد. پس با ما در کی برتره همراه باشید!

سایت Uplabs
1

سایت Uplabs

Uplabs یکی از سایت‌هایی است که حتما در زمینه گرافیک و طراحی لوگو به شما کمک خواهد کرد. کافی است به آن سری بزنید تا از امکانات بسیار زیادش شگفت زده شوید. در این وبسایت کاربردی و عالی هزاران فایل مناسب برای طراحی قرار دارند که می‌توانید با دانلود کردن آن‌ها و بارگذاری کردنشان در نرم افزارهای مختلفی چون ایندیزاین، فتوشاپ، ایلاستریتور و… کار طراحی را به ساده‌ترین نحو ممکن انجام دهید. کیفیت این فایل‌ها بسیار بالاست و تنوعشان نیز بی‌نظیر است. پس فرصت را از دست ندهید و به Uplabs سری بزنید. مطمئن باشید که دست پر بازمی‌گردید.

سایت Dribbbl
2

سایت Dribbbl

یکی از مهم‌ترین رازهای یک طراحی موفق، الهام گرفتن از آثار دیگر طراحان است. با مراجعه به وبسایت Dribbbl می‌توانید هزاران مورد از طرح‌های حرفه‌ای و موفق دیگر گرافیست‌ها را مشاهده کرده و از آن‌ها الگو بگیرید. همچنین امکان به اشتراک گذاری آثار نیز برای شما وجود خواهد داشت. به علاوه در این وبسایت فایل‌های بسیاری نیز برای بارگیری کردن در دسترس هستند که بدون شک در ارائه یک طرح نهایی خوب و زیبا به شما کمک می‌کنند. امروزه اغلب گرافیست‌های توانا و کاربلد با این سایت کاربردی نیازهای مختلف خود را برطرف می‌نمایند. شما هم می‌توانید با کمک Dribbbl به یک گرافیست خوب و حرفه‌ای تبدیل شوید.

بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر دکوراسیون منزل
سایت Freepik
3

سایت Freepik

اگر به دنبال وبسایتی هستید که انواع مختلف فایل‌های مورد نیاز برای طراحی را در اختیارتان قرار دهید، بهتر است با Freepik آشنا شوید. این وبسایت به شما اجازه می‌دهد در هر روز چندین تصویر را به صورت رایگان دانلود کرده و از آن در ساختن طرح‌های گرافیکی و طرح‌های لوگو استفاده کنید. فایل‌های موجود در این وبسایت از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و به همین خاطر می‌توانند به شما کمک کنند تا خاص‌ترین و جذاب‌ترین آثار را خلق نمایید. امروزه اغلب طراحان حرفه‌ای با Freepik کار می‌کنند. بهتر است شما هم از فرصت استفاده کرده و با ساخت اکانت در این وبسایت از امکانات رایگان و متعدد آن بهره ببرید.

سایت Materialpalette
4

سایت Materialpalette

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های طراحان گرافیک دسترسی به طیف‌های متنوع رنگ و داشتن انتخابی صحیح و مناسب در میان آن‌هاست. اما نگران نباشید چراکه تکنولوژی این کار را به امری بسیار ساده و بدون دردسر تبدیل کرده است. کافی است به وبسایت Materialpalette سری بزنید تا با گزینه‌های متنوع و متعدد  از رنگ‌های جذاب و زیبا مواجه شوید. رنگ‌هایی که بدون شک شما را برای داشتن یک طرح نهایی جذاب و استثنایی یاری خواهند کرد. اگر می‌خواهید انتخابی عالی و جذاب داشته باشید بهتر است از این وبسایت خود استفاده کنید و امکانات آن را غنیمت شمارید. با کمک Materialpalette می‌توانید رنگ‌های خاص‌تر و جذاب‌تری داشته باشید.

سایت Color.adobe
5

سایت Color.adobe

حالا که از انتخاب رنگ و تنوع آن سخن به میان آمد جا دارد که وبسایت بسیار جذاب و کاربردی Color.adobe را نیز معرفی نماییم. در این وبسایت می‌توانید بهترین و استثنایی‌ترین پالت رنگ را داشته باشید و از میان طیف‌های مختلف و متعدد دست به انتخاب بزنید. اگر می‌خواهید یک طراحی گرافیک موفق باشید باید رمز و راز بازی با رنگ را به خوبی بدانید. این وبسایت به شما کمک می‌کند تا پالت رنگ خود را متنوع‌تر کرده و آن را ارتقا دهید. همچنین می‌توانید به کمک Color.adobe طیف رنگ‌های خود را ذخیره کرده و از آن در نرم افزارهای گرافیکی مختلف استفقاده نمایید.

بیشتر بخوانید:   ۱۰ سایت برتر فروش مبل
سایت Vecteezy
6

سایت Vecteezy

Vecteezy نیز یکی دیگر از سایت‌های مخصوص دانلود فایل گرافیکی است. در این وبسایت می‌توانید فایل‌های گرافیکی متنوع و کاربردی مورد نیاز خود را دانلود نمایید و از آن‌ها در نرم افزارهایی چون فتوشاپ و… استفاده نمایید. استفاده از این سایت در اغلب موارد رایگان است. اما اگر بخواهید به برخی از این فایل‌ها دسترسی داشته باشید باید مقداری پول بپردازید. در کل بهره بردن از این سایت در کیفیت کار شما بسیار تأثیرگذار خواهد بود. از مزایای Vecteezy می‌توان به تنوع فایل‌ها و مختلف بودن انواع آن‌ها اشاره نمود. به همین خاطر است که استفاده از آن به همه علاقه‌مندان به گرافیک و طراحی لوگو پیشنهاد می‌شود.

سایت Brusheezy
7

سایت Brusheezy

سایت Brusheezy مخصوص افرادی است که به دنبال مرجعی برای دانلود براش‌های مختلف هستند. براش در امر طراحی از اهمیت بالایی برخوردار است و آشنایی با سایتی که انواع مختلف آن را در اختیار شما قرار دهد می‌تواند امری بسیار ارزشمند تلقی شود. می‌توانید با مراجعه به Brusheezy بهترین و متنوع‌ترین براش‌ها را دانلود نمایید. نکته مهم اینجاست که خدمات این وبسایت به صورت رایگان می‌باشد. پس فرصت را از دست ندهید و حتما به وبسایت مورد نظر سری بزنید و از گزینه‌های متعدد و کاربردی آن برای افزایش کیفیت طراحی‌هایتان استفاده کنید.

سایت 365PSD
8

سایت 365PSD

حال که با تعداد زیادی از منابع کاربردی برای فایل‌های گرافیکی آشنا شدیم، لازم است تا سایت بسیار عالی 365PSD را نیز به شما معرفی نماییم. در این وبسایت انواع مختلف فایل در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید در کمترین زمان به گزینه‌های مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. کافی است تا به این وبسایت عالی و ایده آل مراجعه کنید تا با دیدن تنوع بالای فایل‌های آن شگفت زده شوید. طراحانی که از 365PSD در فرایند ارائه کارهای خود استفاده می‌کنند به خوبی می‌دانند که این وبسایت به خوبی می‌تواند نیازهای افراد را برآورده سازد و از این رو یکی از بهترین سایت‌های گرافیک و طراحی لوگو است.

بیشتر بخوانید:   10 سایت برتر پزشکی
سایت Videezy
9

سایت Videezy

اگر در زمینه ویدئو کار می‌کنید باید حتما با سایت Videezy آشنا باشید. در این وبسایت انواع مختلف فایل‌های گرافیکی مناسب ویدئو به صورت کاملا رایگان در دسترس افراد قرار گرفته اند. شما هم می‌تواند با مراجعه به آن فایل‌های مورد نیاز خود را در کمترین زمان و به ساده‌ترین شکل ممکن بارگیری نمایید. از دلایل محبوبیت این وبسایت تمرکز اختصاصی آن بر ویدئو و همچنین تنوع بالای گزینه‌های موجود در آن است. همه این موارد به طراحان گرافیک اجازه می‌دهند تا به نحوی بهتر و کاربردی‌تر به تولید کارهای جدید و زیبا بپردازند. اگر شما هم در زمینه ویدئو فعالیت دارید، Videezy را از دست ندهید.

سایت Pixabay
10

سایت Pixabay

Pixabay یکی از بهترین مرجع‌های موجود برای دانلود فایل‌های گرافیکی است. در این وبسایت عالی و کارآمد می‌توانید انواع تصاویر، آیکون‌ها، فایل‌های وکتور و… را بارگیری کرده و از آن‌ها در ساخت طرح‌های متنوع و جذاب خود استفاده نمایید. به علاوه اگر می‌خواهید برای کارهای خود از موسیقی نیز استفاده کنید، Pixabay موسیقی‌های متنوع و جذاب را در اختیارتان می‌گذارد. در این وبسیات هر آنچه که برای داشتن یک طرح نهایی عالی و استثنایی به آن نیاز داشته باشید را خواهید یافت. پس بدون شک استفاده کردن از آن در کیفیت و جذابیت طرح‌هایتان بسیار موثر خواهد بود.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *