سالن های آرایشی و زیبایی همدان

وقت گذراندن در سالن های آرایشی یکی از آرامش بخش ترین کارهای مورد علاقه خانم ها می باشد. به این منظور که هر خانم خوش سلیقه ای دوست دارد وقت و زمانی را به رسیدگی به خود اختصاص دهد. بنابراین بهتر است با انواع سالن های آرایشی و زیبایی همدان آشنا شوید. با ما در کی برتره همراه باشید.

سالن زیبایی سیب سبز
1

سالن زیبایی سیب سبز در همدان

این سالن یکی از بهترین و پرطرفدارترین سالن های زیبایی در شهر زیبای همدان است که کاربران زیادی را در صفحه های خود دارد. این سالن تمامی کار ها مربوط به میکاپ و شینیون عروس را انجام میدهد. برای مراجعه به سالن زیبایی سیب سبز باید از قبل وقت رزرو کنید.

سالن زیبایی روجا
2

سالن زیبایی روجا در همدان

سالن زیبایی روجا یکی از سالن های آرایشی و زیبایی همدان است که افراد زیادی تمایل دارند به این آرایشگاه حتی برای کارها کوچکشان مراجعه کنند. این سالن دارای کادر بسیار ماهر و پرتلاش است. این سالن تمامی میکاپ هایی را که برای یک عروس زیبا هست را انجام میدهند.

سالن زیبایی خلیج فارس
3

سالن زیبایی خلیج فارس در همدان

این آرایشگاه به آرایش های خلیجی در همدان معروف است. طرفداران آن کسانی هستند که آرایش های غلیظ را بیشتر به آرایش های معمولی میپسندند. این آرایشگاه تمامی کارهای گریم و میکاپ را به زیبایی انجام میدهد. این سالن آرایش اروپایی رو نیز به تازگی وارد عرصه خود کرده است.

بیشتر بخوانید:   بهترین آموزشگاه های زبان همدان
سالن زیبایی مرجان
4

سالن زیبای مرجان در همدان

این سالن تمامی کار های مربوط به زیبایی رو انجام میدهد اما در یکی از این کارها مهارت بسیار بالایی دارد که مهارت بافت مو  است.  بسیاری از آرایشگران معتقدن که بافت مو یک کار بسیار ساده است، اما این سالن متخصصین و آرایشگران رو مخصوص بافت مو استخدام کرده است. این سالن تمام تلاشش رو کرده است تا متناسب با فرم صورت مراجعه کنندگان زیبایی آن ها را دو چندان کند.

برای بافت مو مشاوره هایی رو هم به مراجعه کنندگان میدهد تا آن ها راحت تر تصمیم بگیرند.

سالن زیبایی مهرگل
5

سالن زیبایی مهرگل درهمدان

سوال اصلی این سالن زیبایی این که آیا به سلامت پاهای خود اهمیت میدهید یا خیر؟ این سالن با انجام کار پدیکور به پاهای شما زیبایی دوچندان میبخشد. حال بعضی افراد نمیدانند پدیکور چیست. پدیکور روشی شگفت انگیز است که ابتداد گوشت های اضافه و مرده پا را جدا میکنند. سپس لاک های اضافی را پاک میکنند و بعد پا ها را در آب گرم قرار میدهند. و بعد به کمک سنگ پا کثیفی کف پا را از بین می برند و در نهایت به پا روغن و مرطوب کننده می زنند.

سالن زیبایی چهره سازان در همدان
6

سالن زیبایی چهره سازان درهمدان

این سالن زیبایی کارهای مربوط به اپلاسیون را انجام میدهد. اپلاسیون یک روش بسیار عالی برای از بین بردن موهای زائد بدن است. اپلاسیون یک واژه فرانسویی است یعنی از ریشه کندن موهای زائد است. که خود روش های مختلفی دارد مثل: بندانداختن و لیزر و الکترو لیزر که این کارها در سالن های آرایشی انجام می شوند.

بیشتر بخوانید:   بهترین گلفروشی های همدان
سالن زیبایی خورشید شهر در همدان
7

سالن زیبایی خورشید شهر در همدان

سالن زیبایی خورشید شهر کارهای خاصی مثل ریباندینگ مو را انجام میدهد. ریباندینگ چیست؟ یک اتفاق شیمیایی است که بافت طبیعی مو را عوض میکند وباعث صاف و نرم شدن مو میشود. این کار به دست یک متخصص آرایشی انجام می شود و هرکسی قادر به انجام اینکار نیست. ریبایدینگ راه حلی برای صاف شدن موهای وز است حتی اگر موهای صافی هم داشته باشید، با اینکار صاف تر به نظر می رسد. این فرآیند چند ساعتی طول می کشد اما این ساعت طولانی در این سالن زیبایی به چشم نمی آید.

سالن زیبایی گاندی در همدان
8

 سالن زیبایی گاندی در همدان

این آرایشگاه خدمات کاشت ناخن را به زیبایی وتمیزی انجام می دهد. همچنین دارای کادر متخصص و مجرب است که تمامی کارهای کوتاهی و مرتب کردن و موخوره گیری رو انجام می دهند. عروس هایی که میخواهند در شب عروسی شان بدرخشند میتوانند به این آرایشگاه مراجعه کنند و با زیبایی خود شبی بسیار عالی را پشت سر بگذارند.

سالن زیبایی زمرد در همدان
9

 سالن زیبایی زمرد درهمدان

همه خانوم ها میدانند که زیبایی ناخن ها یکی از مهمترین دلیل زیبای است و تاثیر به سزایی بر روی اعتماد به نفس آنها دارد. این سالن خدمات مربوط به کاشت ناخن و کاشت پودر و ترمیم آنها میپردازد. این سالن زیبایی متخصصین لازم را جهت پدیکور و مانیکور استخدام کرده است و طبق سلیقه مراجعه کنندگانش طرح را روی ناخن درست میکنند.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید همدان کجا هستند؟
سالن زیبایی عمارت عروس
10

سالن زیبایی عمارت عروس

در این سالن به زیبا تر شدن شما کمک می کنند. همچنن تمامی کارهای مربوط به عروسی و نامزدی را از صفر تا صد انجام می دهند. این سالن با استخدام تتو کارهای بسیار حرفه ای شهرت زیادی در استان همدان دارد متدهای جدید برای کار خود دارد و هیچگونه کپی در کار خود ندارد.

کلام اخر

سالن های ارایشی ذکر شده در همدان، دارای فضای بسیار زیبا و دلنشین می باشند. این سالن ها مکان های خصوصی هستند که ویژگی های بیشتری از یک سالن زیبایی را در خود جای داده اند. این سالن ها دارای کادر حرفه ای هستند که خدمات گسترده ای در اختیار زنان میگذارند. برای بهره مندی از خدماتی از جمله میکرو و  خدمات کامل عروس و گریم و میکاپ و اکستنشن و اپلاسون به صورت تخصصی می توانید به این سالن ها مراجعه کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *